Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Er zijn ook artsen die nep verklaringen schrijven zodat je geen mondkapje hoeft te dragen, dus mij verbaasd niets meer eerlijk gezegd.
Hoe dan ook is statistisch de kans groter dat je er goed af komt dan dat je ernstig ziek wordt, dus Trump zit gewoon aan de positieve kant van de statistiek en heeft daarnaast ook nog goede zorg.
pien_2010 schreef:friezenfan2 schreef:Zou je echt faken dat je corona hebt? Zo dat mensen op je gaan stemmen. Hier werkt dat niet maar Amerikanen lijken gewoon dom. Niemand zit toch te wachten op nog 4 jaar trump. Of wel?
Dat is te ver gezocht. Daar zullen die artsen echt niet aan mee doen.
..
pien_2010 schreef:Hopelijk heb ik gelijk en wellicht heb ik de artsenij te hoog. Ik kom uit een artsenfamilie en wat jullie suggereren daarvan merk ik dat me dat schokt.
Maar misschien Ben ik te naïef hoor. Maar dat artsen zoo afgezakt zijn......daar kan ik me niets bij voorstellen
elnienjo schreef:Popstra schreef:Maar dat zal bij elke andere president van Amerika niet anders geweest zijn...
Maar een president met fatsoen zal z'n burgers niet oproepen niet bang te zijn van covid omdat hijzelf er zo goed doorheen komt, want die burgers hebben niet de toegang tot dezelfde medische zorg.
SusanH schreef:bigone fijn dat ik niet de enige ben. Ik dacht eerst dat het door meer druk op werk kwam, tot ik bedacht dat die druk op werk nu ook weer door corona komt (net als in maart). En dat ik dus gewoon dezelfde onrust ervaar als begin dit jaar.
pien_2010 schreef:De cijfers liegen er niet om en wij hebben onze gîte dus ook geblokt. De cijfers met mijn gevoel dat we echt hier heel voorzichtig moeten zijn (onze regio begint nu pas dus geen immuniteit nog opgebouwd) hebben dit doen besluiten.