Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lolaliza schreef:Een koppel zestigers hier in onze straat heeft ook corona en zag de man daarstraks zijn boodschappentassen uit de auto nemen daarnet![]()
Ik weet natuurlijk niet hoelang ze al in isolatie zitten want ze komen eigenlijk weinig buiten behalve dagelijks naar hun stamcafé toen het nog ipen was dus ik mag niet veroordelen
Echwel schreef:Lolaliza schreef:Een koppel zestigers hier in onze straat heeft ook corona en zag de man daarstraks zijn boodschappentassen uit de auto nemen daarnet![]()
Ik weet natuurlijk niet hoelang ze al in isolatie zitten want ze komen eigenlijk weinig buiten behalve dagelijks naar hun stamcafé toen het nog ipen was dus ik mag niet veroordelen
Pick up punt, online betalen en in.auto laten zetten
CharleyT schreef:Een supermarkt medewerker die kapot moe thuis komt, zal niet liggen malen of er morgen wel genoeg cola op voorraad is bijv. Lijkt me toch een verschil met de zorg.
Varekaj schreef:Nou.
Alle vakantieparken dicht vanaf 3/11. Alle niet essentiele winkels ook dicht, herfstvakantie voor scholen verlengd tot 15/11. Niet essentiele contactberoepen dicht. Geen familie of vrienden meer thuis ontvangen, maar je mag buitenhuis wel nog 4 mensen zien met de maatregelen dan als leidraad (masker, afstand). Avondklok blijft 00-05u, sporten alleen in buitenlucht en geen les (ook geen privéles).
In hotels gaan de bars en restaurants ook dicht, eten enkel nog op de kamers.
We mogen ons gelukkig wel nog verplaatsen voor wandelingen etc, zonder perimeters.