Rebecca schreef:Mijzelf >< bij de boodschappen voor de hele week paaseitjes gehaald , goed weggelegd en nu ben ik moe en chagy en kan ik ze niet terugvinden. Heb ze te goed voor mijzelf verstopt
Je bent wel heel vroeg met eieren zoeken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SindyKaya schreef:LiannePuthzy schreef:Mijn vader die gister helemaal verontwaardigd/beledigd was omdat de risotto vegetarisch was, hij miste het vlees
Jij zou toch ook beledigd/verontwaardigd zijn als er wel ineens vlees in zat? Jij wilt ook dat het overlegd word, jouw vader dus ook. Zo moeilijk is dat niet
lotthje schreef:Eindexamens afgelast. Op basis van mn cijferlijst ben ik gezakt omdat ik de schoolexamens gewoon lastig vond en eindexamens zijn gewoon echt simpeler. Alles waar ik een heel jaar naar toe werk is gewoon weg. Ik hoop zo dat er nog wat aanpassingen komen en ik niet voor een bus hoef te springen ofzo. Geen werk deze zomer en geen diploma. Begint goed.
lotthje schreef:Wat vind ik dit echt onwijs rot voor je.Eindexamens afgelast. Op basis van mn cijferlijst ben ik gezakt omdat ik de schoolexamens gewoon lastig vond en eindexamens zijn gewoon echt simpeler. Alles waar ik een heel jaar naar toe werk is gewoon weg. Ik hoop zo dat er nog wat aanpassingen komen en ik niet voor een bus hoef te springen ofzo. Geen werk deze zomer en geen diploma. Begint goed.
Seventje schreef:Ik erger mij aan de irritante radio reclame van de Hornbach over de Libelle en verrijk je achtertuin. Word er gewoon kotsmisselijk van..
Ik breng wel wat tijd door in m'n auto en elke keer hoor ik die reclame![]()
MP3 werkt niet in m'n auto helaas. Iets meer dan 10 jaar oud
DiscoDipp schreef:Dat ik gisteren geen hoofdstel heb kunnen kopen.
Ik ben al een tijd op zoek naar een trenshoofdstel van PS op sweden, toevallig had ik een mail van De Kroo dat ze daar outlet hadden, dus al gehoopt dat er eentje bij was.
Ik begin om 7 uur met werken, dus toen ik opstond gelijk geleken en ja hoor! Helemaal blij, gelijk in t winkelmandje gedaan en toen kon ik niet betalen.. iedere keer een fout pagina. Ik moest naar mijn werk, daarna snel in de pauze kijken of ik nu wel kom betalen, en toen was hij al uitverkocht.
Ik werk in de zorg dus iedereen weet hoe druk we het nu hebben, en misschien ben ik daardoor wel compleet over mijn toeren heen, maar ik had mijzelf dit zo gegund.. klinkt super neuzel maar voelde mij echt bescheten..
Mkango schreef:Dat m’n hele voorruit vervangen moet gaan worden.In bijna twee jaar tijd nooit een steenslag o.i.d. en eergisteren ineens twee keer, waarbij eentje dicht bij de rand en dat is nu een barst geworden. En alles is hier ook nog eens gesloten.
Ineke2 schreef:Mkango schreef:Dat m’n hele voorruit vervangen moet gaan worden.In bijna twee jaar tijd nooit een steenslag o.i.d. en eergisteren ineens twee keer, waarbij eentje dicht bij de rand en dat is nu een barst geworden. En alles is hier ook nog eens gesloten.
Je zit nog steeds in Engeland?
In Nederland kan je nog terecht bij Carglass...![]()
Sterkte ermee
Anoniem schreef:Ik snap best dat mijn buren hun irritante koters even willen laten luchten. Maar moet dat perse met een basketbal voor mijn raam? Er ligt precies aan de andere kant een basketbalveld.
Nu ben ik al redelijk allergisch voor dit grut. Deze exemplaren kunnen blijkbaar alleen krijsend communiceren als ze op straat zijn, op volume luchtalarm.