Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 16:44

Rebecca schreef:
Mijzelf >< bij de boodschappen voor de hele week paaseitjes gehaald , goed weggelegd en nu ben ik moe en chagy en kan ik ze niet terugvinden ^) . Heb ze te goed voor mijzelf verstopt |o

Je bent wel heel vroeg met eieren zoeken!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 17:07

Rebecca schreef:
Mijzelf >< bij de boodschappen voor de hele week paaseitjes gehaald , goed weggelegd en nu ben ik moe en chagy en kan ik ze niet terugvinden ^) . Heb ze te goed voor mijzelf verstopt |o

Je bent een goeie paashaas :j

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 17:17

SindyKaya schreef:
LiannePuthzy schreef:
Mijn vader die gister helemaal verontwaardigd/beledigd was omdat de risotto vegetarisch was, hij miste het vlees

Jij zou toch ook beledigd/verontwaardigd zijn als er wel ineens vlees in zat? Jij wilt ook dat het overlegd word, jouw vader dus ook. Zo moeilijk is dat niet

Ik eet gewoon vlees. Alleen deze risotto was toevallig zonder. En bij ons is de regel “wie kookt bepaald, en als t je niet aanstaat maak je maar wat anders of er iets bij”

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 17:20

Dat ik niks lekkers in huis heb :+ Maar ik ga niet alleen daarvoor naar de supermarkt nu. Dus ik ben uit wanhoop maar de speculoos pot leeg gaan lepelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 17:20

Gok dat de paaseitjes kwijt zijn :? , zo gemeen en oneerlijk . Mocht ze niet van mijzelf maar [naam] heeft ze toch op de band gelegd en zijn ze gewoon weg :\ , karma heeft ze vast gevonden ^)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 18:47

lotthje schreef:
Eindexamens afgelast. Op basis van mn cijferlijst ben ik gezakt omdat ik de schoolexamens gewoon lastig vond en eindexamens zijn gewoon echt simpeler. Alles waar ik een heel jaar naar toe werk is gewoon weg. Ik hoop zo dat er nog wat aanpassingen komen en ik niet voor een bus hoef te springen ofzo. Geen werk deze zomer en geen diploma. Begint goed.

:(:) dikke knuffel. PB staat open als je behoefte hebt om te spuien. Zijn geen dingen waar je 'even' overheen stapt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 19:23

[naam] schreef:
Gok dat de paaseitjes kwijt zijn :? , zo gemeen en oneerlijk . Mocht ze niet van mijzelf maar [naam] heeft ze toch op de band gelegd en zijn ze gewoon weg : , karma heeft ze vast gevonden ^)

*\o/* ze lagen in de koelkast

Erger mij nu aan de kat en irritante mekkeren om vreten terwijl er genoeg is _-:(

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 19:33

Ik erger mij aan de irritante radio reclame van de Hornbach over de Libelle en verrijk je achtertuin. Word er gewoon kotsmisselijk van..

Ik breng wel wat tijd door in m'n auto en elke keer hoor ik die reclame _-:(

MP3 werkt niet in m'n auto helaas. Iets meer dan 10 jaar oud :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 19:46

lotthje schreef:
Eindexamens afgelast. Op basis van mn cijferlijst ben ik gezakt omdat ik de schoolexamens gewoon lastig vond en eindexamens zijn gewoon echt simpeler. Alles waar ik een heel jaar naar toe werk is gewoon weg. Ik hoop zo dat er nog wat aanpassingen komen en ik niet voor een bus hoef te springen ofzo. Geen werk deze zomer en geen diploma. Begint goed.
Wat vind ik dit echt onwijs rot voor je. : Ik ben toentertijd bijna gezakt (had een her en ik dacht dat ik die helemaal verpest had, dus was er al van overtuigd dat ik het jaar over moest doen), en dat is echt zo'n k*tgevoel, vooral als je klasgenoten al wel geslaagd zijn... -O- Ik hoop van harte voor je dat er nog iets te regelen valt of dat er ergens in de zomermaanden nog een optie komt om bepaalde vakken te herkansen of zo, want dit is echt niet fijn. :(:)

Seventje schreef:
Ik erger mij aan de irritante radio reclame van de Hornbach over de Libelle en verrijk je achtertuin. Word er gewoon kotsmisselijk van..

Ik breng wel wat tijd door in m'n auto en elke keer hoor ik die reclame _-:(

MP3 werkt niet in m'n auto helaas. Iets meer dan 10 jaar oud :')

Ik weet niet wat je op de radio hoort, maar ik krijg hem met beeld soms op Youtube: batsende insecten. Héél apart. :=
Heb je zo'n aanstekerding in je auto zitten? Want dan kun je er een FM transmitter in doen; die koppel je via Bluetooth aan je telefoon, en hij zendt dan een FM frequentie uit met de muziek die je op je telefoon afspeelt. Ik heb zo'n ding voor m'n 12 jaar oude Mazda, en werkt als een trein. 8-)

Ik erger me aan mijn sociale onhandigheid. :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 20:24

Daphx93 schreef:
Dat definitief onze bruiloft 25 april niet doorgaat..

:\ :(:)
Kreeg vandaag ook een berichtje van een bruid die bij mij een afspraak had die de boel heeft moeten cancelen...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 20:32

Mijn revalidatietraject die gestopt wordt en ik dat heel kortaf via de telefoon te horen kreeg :( Morgen hoor ik hopelijk meer.

Sterkte voor vele andere waar ook een hoop dingen niet kunnen doorgaan.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 21:02

DiscoDipp schreef:
Dat ik gisteren geen hoofdstel heb kunnen kopen.

Ik ben al een tijd op zoek naar een trenshoofdstel van PS op sweden, toevallig had ik een mail van De Kroo dat ze daar outlet hadden, dus al gehoopt dat er eentje bij was.

Ik begin om 7 uur met werken, dus toen ik opstond gelijk geleken en ja hoor! Helemaal blij, gelijk in t winkelmandje gedaan en toen kon ik niet betalen.. iedere keer een fout pagina. Ik moest naar mijn werk, daarna snel in de pauze kijken of ik nu wel kom betalen, en toen was hij al uitverkocht.

Ik werk in de zorg dus iedereen weet hoe druk we het nu hebben, en misschien ben ik daardoor wel compleet over mijn toeren heen, maar ik had mijzelf dit zo gegund.. klinkt super neuzel maar voelde mij echt bescheten..

Zo straks toch nog een hoofdstel kunnen bestellen bij Divoza met redelijk wat korting!! *\o/*

Eerste lichtpuntje voor vandaag!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 21:06

Wat leuk, DiscoDipp! Het is je gegund! :D

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 21:48

Die reclame van Save the Children met die uitgemergelde kindertjes en de tikkende klok. Op Comedy Central komt die steeds voorbij en ik kijk die zender juist om de sh¡t in de wereld even te vergeten...

En m'n collega's die na 2 dagen thuisblijven al in onze groepsapp klagen over hun partner en/of kinderen. :roll:

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 22:42

Bedankt allemaal. Gelukkig blijkt dat de laatste schoolexamen week doorgaat en ik gewoon recht heb op herkansingen, dus voor nu ziet het er iig beter uit. Nu haal ik het waarschijnlijk allemaal wel, maar ik was zo in paniek omdat ik vorig jaar ook al examen heb gedaan en vanwege ziekte dit jaar de rest van de vakken moest doen en het heeft me bloed zweet en tranen gekocht en dan dit. Maar gelukkig kan ik nu (voorzichtig) positief zijn en is er eindelijk duidelijkheid in wat ik moet leren! :D

En sterkte voor de rest, iedereen die belangrijke dingen af moet zeggen en die hier ook extreem teleurgesteld door zijn. :(:)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 22:54

Dat ik net een mailtje krijg over het college van donderdag. “Donderdag is het laatste college van dit vak. We verwachten dit en dit en je moet je inschrijven voor een tijd”. Heel verhaal iig, maar geen woord over mijn tentamen volgende week. Ik snap Dat het voor iedereen regelen is, maar ik heb zó veel stress hierom want ik MOET die studiepunten halen en als ze t tentamen verplaatsen zit ik niet meer zo in de stof en ik krijg hier echt gewoon paniek over

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 23:02

Eigenlijk aan alles dat is veroorzaakt door het coronavirus :(

- Ik zie mijn familie/dieren niet/nauwelijks meer

- Dat ik nu niet weet of ik vanaf september kan gaan reizen (ik wilde graag een half jaar pauze van school nemen om te reizen, maarja misschien mag je dan nog niet met het vliegtuig etc) en ik moet deze week daar al over beslissen van school..

- Dat ik de komende maanden voor het eerst zou optreden als zangeres voor een groot publiek (ben al jarenlang bezig met zingen en kee hier heel erg naar uit) en dit gaat nu dus niet door

- Ik ben voor schoolopdrachten nu totaal niet meer gemotiveerd, en we moeten nog superveel doen..

- In de winter voel ik me altijd heel naar omdat ik niet goed tegen het donker/de korte dagen kan.. nu begint de lente eindelijk, en dan kun je alsnog niks doen :( (nouja, wel bepaalde dingen, maar toch het leukste qua evenementen/uitgaan/met vrienden etc kan allemaal niet meer)

Natuurlijk zijn dit persoonlijke dingen, het ergste zijn de mensen die nu ziek zijn en/of aan het virus overlijden.. Y;( daarmee vergeleken zijn mijn 'struggles' niks! Ik hoop gewoon dat dit alles zo snel mogelijk voorbij is!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 23:04

Dat zoveel zaken in NL nog gewoon open zijn. Je kunt dus echt nog laarzen laten opmeten. Nee daar kan ik nu echt niet bij.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 23:07

En aan rumag. Ik vind dat echt altijd slecht.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 23:32

Dat ik nu al heel de avond last heb van mijn rug, of longen... :=
Ik heb wel vaker op deze manier last van mijn rug omdat door mijn scoliose mijn ribben durven verschuiven. Daardoor doet heel diep inademen wel eens pijn en heb ik regelmatig last van mijn ribben/borst/rug. Maar nu met corona twijfel ik toch een beetje of het niet echt mijn longen zijn. Voel me verder gelukkig ook niet ziek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 09:06

Dat m’n hele voorruit vervangen moet gaan worden. :\ In bijna twee jaar tijd nooit een steenslag o.i.d. en eergisteren ineens twee keer, waarbij eentje dicht bij de rand en dat is nu een barst geworden. En alles is hier ook nog eens gesloten. :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 09:39

Mkango schreef:
Dat m’n hele voorruit vervangen moet gaan worden. : In bijna twee jaar tijd nooit een steenslag o.i.d. en eergisteren ineens twee keer, waarbij eentje dicht bij de rand en dat is nu een barst geworden. En alles is hier ook nog eens gesloten. :

Je zit nog steeds in Engeland?
In Nederland kan je nog terecht bij Carglass... :=
Sterkte ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 09:45

Ik snap best dat mijn buren hun irritante koters even willen laten luchten. Maar moet dat perse met een basketbal voor mijn raam? Er ligt precies aan de andere kant een basketbalveld. >;)
Nu ben ik al redelijk allergisch voor dit grut. Deze exemplaren kunnen blijkbaar alleen krijsend communiceren als ze op straat zijn, op volume luchtalarm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 09:46

Ineke2 schreef:
Mkango schreef:
Dat m’n hele voorruit vervangen moet gaan worden. : In bijna twee jaar tijd nooit een steenslag o.i.d. en eergisteren ineens twee keer, waarbij eentje dicht bij de rand en dat is nu een barst geworden. En alles is hier ook nog eens gesloten. :

Je zit nog steeds in Engeland?
In Nederland kan je nog terecht bij Carglass... :=
Sterkte ermee

Nee, ik ben naar een vriendin in Frankrijk gegaan. Daar kan ik beter mee overweg dan met m’n ouders (en er zijn paarden :)) ).

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 10:40

Anoniem schreef:
Ik snap best dat mijn buren hun irritante koters even willen laten luchten. Maar moet dat perse met een basketbal voor mijn raam? Er ligt precies aan de andere kant een basketbalveld. >;)
Nu ben ik al redelijk allergisch voor dit grut. Deze exemplaren kunnen blijkbaar alleen krijsend communiceren als ze op straat zijn, op volume luchtalarm.

Lijken mijn buurkinderen wel. Die voetballen in de tuin en schoppen de bal tegen de muur. Zij kunnen ook alleen maar krijsen en gillen :\