xSagan schreef:Hier in Zoetermeer is het nu los gebarsten. HeelBlij dat ik nu niet de weg op hoef.Ook onweer? Ik heb hier in Berkel nog steeds amper iets gehoord
Josien_ schreef:Ten oosten van Eindhoven een donker luchtje en de wind trekt aan.Het is inderdaad goed donker, maar op de kaart lijkt het nét langsaf te gaan.
laura1987 schreef:xSagan schreef:Hier in Zoetermeer is het nu los gebarsten. HeelBlij dat ik nu niet de weg op hoef.Ook onweer? Ik heb hier in Berkel nog steeds amper iets gehoordEen paar flitsen, maar vooral goede ruk winden. Heerlijk even kaarsje aangestoken en met kat op de bank naar buiten kijken. ^^
Ik zie iets zuidelijk van Arnhem en hoop inslagen ook. Iets noordelijker van jou windstil fluitende vogels maar wel een donkerdere lucht in aankomt.Waar ik twee dagen geleden zat kruipt het ook weer langzaam heenIk zie net randje belgie brabant limburg een heel donker rode vlek en iets boven Brussel ook
Wauuuuw wat een mooie luchten zeg! Hier in Barneveld is het al aan het rommelen maar ik zie dat er straks wat moois aankomt
Josien_ schreef:Ten oosten van Eindhoven een donker luchtje en de wind trekt aan.Yep hier ook.Maar de regen zou pas over een uur komen. Maar zo lijkt het niet.
Escada schreef:Hier in arnhem flinke onweersbui en hagel[ [url=m/n6knRW.jpg]Afbeelding[/url] ]Heb jij die supercel niet gezien?Het begint hier wat te rommelen in de verte
Richting Amsterdam ook mooi Je ziet hier richting Muiden heel duidelijk het effect op t waterEn nu net doen alsof ik de beweging van t gebouw niet voel en genieten van t geraas buiten
Tezzy schreef:Mooi lijntje vanuit Almere, 11 hoog kijkend richting Muiden. Het flitst hier ook al. [ [url=m/RCDiyA.jpg]Afbeelding[/url] ]Prachtig!
Ik lees altijd stil mee, maar ik werd me toch een partij enthousiast van de shelf die bij ons over trok. Bij deze wil ik m hier graag met jullie delen! Woon in de Hoeksche Waard.
Wow Votti, kan me voorstellen dat je daar enthousiast van wordt. Zijn er bokkers aan het chasen? Staan er al foto's ed op fb (niet dat ik het heb...)