Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_lizje schreef:Hier met 1 iemand overgestapt op Whatsapp contact. Opzich prima, maar hij wil video bellen. Ook prima. Maar hij stelt altijd de meest vreemde en vooral late tijden door. Aangegeven dat die tijden voor mij echt niet lukken ivm vroeg opstaan.
Krijg ik alleen terug:
"Dan maak je toch een uitzondering voor mij op je slaaptijd".
Ondanks dat we het op de app best gezellig hebben vind ik dit best een afknapper en weinig respect hebben voor mijn nachtrust.
Hebben jullie tips/ideeën?
Gini schreef:Ja, dat is nog niet eens een heel gekke tijd dat je gaat slapen. Vroeg, maar niet zo vroeg dat er geen tijd meer is om te bellen. Voor mij zou het dus ook al een afknapper zijn als het "rekening houden met" in deze fase al zo eenzijdig moet zijn.
Silly1972 schreef:Nou dan gaat hij wat later gamen of zijn hond uitlaten.
Jij bent duidelijk niet zijn prioriteit boven gamen.
Ik zou er klaar mee zijn.
Maar dat ben ik.
Prioriteiten stellen vind ik met daten, maar als je net bent overgestapt op whatsappen is het toch geen prioriteit? Benzz schreef:miss_lizje schreef:Hier met 1 iemand overgestapt op Whatsapp contact. Opzich prima, maar hij wil video bellen. Ook prima. Maar hij stelt altijd de meest vreemde en vooral late tijden door. Aangegeven dat die tijden voor mij echt niet lukken ivm vroeg opstaan.
Krijg ik alleen terug:
"Dan maak je toch een uitzondering voor mij op je slaaptijd".
Ondanks dat we het op de app best gezellig hebben vind ik dit best een afknapper en weinig respect hebben voor mijn nachtrust.
Hebben jullie tips/ideeën?
Duidelijk iemand die echt alleen op sex uit is. Zou er afscheid van nemen.

Shaggy09 schreef:Nou bij mij gaat het ook weer soepel ...![]()
Vorige week zondag had ik eigenlijk een afspraak met die match die in hetzelfde dorp woont als mij. (Nee, we kennen elkaar nog niet) Toen heeft hij het min of meer afgeblazen omdat hij niet zo goed wist wat we konden gaan doen die middag en hij was brak van de avond ervoor. Ik heb daarmee ingestemd want ik had zelf toen ook niet bijster veel zin.
Uiteindelijk een week overheen gegaan en toen hadden we voor gisteren een afspraak staan, we hadden ook al afgesproken wat we gingen doen en dat hij mij zou komen ophalen etc.
Kreeg ik gisterenochtend een appje dat hij niet weg kon tot sowieso 3 uur want de tuinman was er en dat het hem super erg speet en dat we het beter konden verzetten etc. etc.
Nu ben ik iemand die over het algemeen heel veel geduld heeft maar dit vond ik toch niet zo tof. We wonen een paar straten van elkaar vandaan, zo moeilijk is het toch niet om even wat af te spreken? Al gaan we de hond uitlaten van mijn part.
Nu heb ik gezegd dat hij het goed mag maken, maar dit is wel echt de allerlaatste keer. Als het al zo moeizaam gaat.