Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:53

Heeft hij het echt laten zien?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:40

Zertab schreef:
Heeft hij het echt laten zien?

Jup! Fijn aanzicht tijdens het ontbijt. Ik had ook niet verwacht dat hij meteen een dickpic zou sturen, maar een foto van zijn lichaam gewoon. Was wel even schrikken dus. :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:06

Ik zou me ook kapot schrikken haha

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:25

Als iemand nog wel in je lijst met chats staat maar de foto's niet meer laden, is dan het account verwijderd of heeft diegene dan de match opgeheven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:35

Als de match is opgeheven staat ie niet meer in je matches en gesprekken..

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:39

Hier met 1 iemand overgestapt op Whatsapp contact. Opzich prima, maar hij wil video bellen. Ook prima. Maar hij stelt altijd de meest vreemde en vooral late tijden door. Aangegeven dat die tijden voor mij echt niet lukken ivm vroeg opstaan.

Krijg ik alleen terug:
"Dan maak je toch een uitzondering voor mij op je slaaptijd".

Ondanks dat we het op de app best gezellig hebben vind ik dit best een afknapper en weinig respect hebben voor mijn nachtrust.
Hebben jullie tips/ideeën?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:43

Dat vind ik ook een afknapper hoor! Dat geld natuurlijk ook andersom he. Hoezo kan hij zich niet aanpassen naar jouw tijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:53

Idd, ik haak daar ook op af..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:55

Ook apart dat hij dat zegt. Het is je vriend nog niet :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:04

Huh? Waarom kan hij niet op een normale tijd dan?

Hoe wil hij het uiteindelijk met afspreken doen?
Ook alleen maar tijdens jouw bedtijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:06

Silly1972 schreef:
Huh? Waarom kan hij niet op een normale tijd dan?

Hoe wil hij het uiteindelijk met afspreken doen?
Ook alleen maar tijdens jouw bedtijd?

Dan weet je iig wel wat ie wil tijdens een date :+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:23

Hij werkt net als ik hele dagen, maar heeft naast zijn werk maar 2 bezigheden. Gamen en wandelen met de hond. Hij is er heel trots op dat hij met maar heel weinig slaap kan.

Ik ga er 5:15 uit en dan moet ik dus echt 21:00 richting bed. Als ik dat niet doe ben ik collega van hell.

Gister wilde hij wel smiddags video bellen, maar ik kwam met migraine van stal af en heb de hele dag op bed gelegen.
Misschien vertelt het universum dat het gewoon dat het niet meant to be is. :\

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:05

Ja, dat is nog niet eens een heel gekke tijd dat je gaat slapen. Vroeg, maar niet zo vroeg dat er geen tijd meer is om te bellen. Voor mij zou het dus ook al een afknapper zijn als het "rekening houden met" in deze fase al zo eenzijdig moet zijn.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:06

miss_lizje schreef:
Hier met 1 iemand overgestapt op Whatsapp contact. Opzich prima, maar hij wil video bellen. Ook prima. Maar hij stelt altijd de meest vreemde en vooral late tijden door. Aangegeven dat die tijden voor mij echt niet lukken ivm vroeg opstaan.

Krijg ik alleen terug:

Ondanks dat we het op de app best gezellig hebben vind ik dit best een afknapper en weinig respect hebben voor mijn nachtrust.

Duidelijk iemand die echt alleen op sex uit is. Zou er afscheid van nemen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:54

Gini schreef:
Ja, dat is nog niet eens een heel gekke tijd dat je gaat slapen. Vroeg, maar niet zo vroeg dat er geen tijd meer is om te bellen. Voor mij zou het dus ook al een afknapper zijn als het "rekening houden met" in deze fase al zo eenzijdig moet zijn.

Sluit me hier bij aan. Ik zou dan ook al afgeknapt zijn.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:07

Nou dan gaat hij wat later gamen of zijn hond uitlaten.
Jij bent duidelijk niet zijn prioriteit boven gamen.

Ik zou er klaar mee zijn.
Maar dat ben ik.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:29

Silly1972 schreef:
Nou dan gaat hij wat later gamen of zijn hond uitlaten.
Jij bent duidelijk niet zijn prioriteit boven gamen.

Ik zou er klaar mee zijn.
Maar dat ben ik.

Uhh sorry? Een beetje proberen te kijken of je er samen uit komt, maar als ik met iemand app ga ik me ook niet in allerlei bochten wringen om te videobellen hoor :') Prioriteiten stellen vind ik met daten, maar als je net bent overgestapt op whatsappen is het toch geen prioriteit?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:50

Nou sorry, maar als iemand zo weinig interesse in mij heeft om zijn gamen een keertje opzij te leggen om even te bellen, dan ben ik er klaar mee.

Videobellen is momenteel het nieuwe daten in deze tijd.

Maar zoals ik al zei dat ben ik, jij duidelijk niet.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:00

Benzz schreef:
miss_lizje schreef:

Krijg ik alleen terug:

Duidelijk iemand die echt alleen op sex uit is. Zou er afscheid van nemen.

Dat is wel heel kort door de bocht..

Ik zou het ook niet zo tof vinden als ik zo'n antwoord zou krijgen. Weet niet of ik het gelijk zou afkappen.
Zou aangeven dat je geen uitzondering maakt.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:59

Oh vreselijk video bellen.....dat doe ik echt niet. Maar ik hoef sowieso niet te bellen, ik vind appen prima.

Ik heb een heerlijk weekend achter de rug. Vriend is hier gebleven van zaterdag tot gisteravond laat. Ging wel naar huis want hekel aan vroeg opstaan en bij mij vandaan ruim 1,5 uur reistijd naar zijn werk. Ik snap dat wel, ik ga ook liever wat later naar bed dan er eerder uit.
Was echt gezellig, ook na 4 weken elkaar niet zien. Heerlijk met de honden gelopen en verder van de rust genoten.

Overigens hanteren wij ook echt andere tijden doordeweeks, ik lig gerust al om tien uur in bed en hij gaat dan om twaalf uur. Prima, moet hij weten en is ie niet in de lucht voor die tijd dan is het zo. Ik ben niet zo moeilijk wat dat betreft.

Hij gaf nog aan dat ie overdag op zijn werk echt niet of nauwelijks op zijn telefoon kijkt en dus echt stil is zo nu en dan hele dagen. Ben ik inmiddels aan gewend. We hebben niet allemaal de mogelijkheid om altijd maar overal op te kijken.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:21

Nou bij mij gaat het ook weer soepel ... :+

Vorige week zondag had ik eigenlijk een afspraak met die match die in hetzelfde dorp woont als mij. (Nee, we kennen elkaar nog niet) Toen heeft hij het min of meer afgeblazen omdat hij niet zo goed wist wat we konden gaan doen die middag en hij was brak van de avond ervoor. Ik heb daarmee ingestemd want ik had zelf toen ook niet bijster veel zin.

Uiteindelijk een week overheen gegaan en toen hadden we voor gisteren een afspraak staan, we hadden ook al afgesproken wat we gingen doen en dat hij mij zou komen ophalen etc.
Kreeg ik gisterenochtend een appje dat hij niet weg kon tot sowieso 3 uur want de tuinman was er en dat het hem super erg speet en dat we het beter konden verzetten etc. etc.

Nu ben ik iemand die over het algemeen heel veel geduld heeft maar dit vond ik toch niet zo tof. We wonen een paar straten van elkaar vandaan, zo moeilijk is het toch niet om even wat af te spreken? Al gaan we de hond uitlaten van mijn part.

Nu heb ik gezegd dat hij het goed mag maken, maar dit is wel echt de allerlaatste keer. Als het al zo moeizaam gaat.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:45

Oh ik heb weer heerlijk 10 pagina's bijgelezen, wat een verhalen ook weer. Neverland, heb hardop om die rukvent van jou moeten lachen, sorry. :))
Berdien gefeliciteerd! Super leuk!

Ik liet me verleiden om met het wereldwijd kunnen Tinderen even in Edinburgh te swipen. En nu al 4 week aan het appen met een leuke man die daar woont, want afspreken kan natuurlijk niet nu.

Je zou denken dat ik na een mislukte Oostenrijker en Engelsman geleerd zou hebben en weer voor de Nederlanders zou gaan haha... :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:11

@Shaggy: Balen zeg... maar snap wel wat je bedoelt. Als het nu al zo moeilijk gaat met afspreken...

@Mlies: Daarom ga ik dus niet wereldwijd Tinderen... bang om een leuke man aan de andere kant van de wereld te ontmoeten hahaha

Hier rustig qua gesprekken. Gister wel een leuk gesprek maar is ook alweer doodgebloed, zoals 9 van de 10 keer gebeurd. Zal wel aan mij liggen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:38

Shaggy09 schreef:
Nou bij mij gaat het ook weer soepel ... :+

Vorige week zondag had ik eigenlijk een afspraak met die match die in hetzelfde dorp woont als mij. (Nee, we kennen elkaar nog niet) Toen heeft hij het min of meer afgeblazen omdat hij niet zo goed wist wat we konden gaan doen die middag en hij was brak van de avond ervoor. Ik heb daarmee ingestemd want ik had zelf toen ook niet bijster veel zin.

Uiteindelijk een week overheen gegaan en toen hadden we voor gisteren een afspraak staan, we hadden ook al afgesproken wat we gingen doen en dat hij mij zou komen ophalen etc.
Kreeg ik gisterenochtend een appje dat hij niet weg kon tot sowieso 3 uur want de tuinman was er en dat het hem super erg speet en dat we het beter konden verzetten etc. etc.

Nu ben ik iemand die over het algemeen heel veel geduld heeft maar dit vond ik toch niet zo tof. We wonen een paar straten van elkaar vandaan, zo moeilijk is het toch niet om even wat af te spreken? Al gaan we de hond uitlaten van mijn part.

Nu heb ik gezegd dat hij het goed mag maken, maar dit is wel echt de allerlaatste keer. Als het al zo moeizaam gaat.

Hmmm he's not that into you?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:56

Die zou ik lekker afkappen Shaggy, als iemand wil dan maakt ie wel tijd voor je.