Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:28

linnie050 schreef:
Kokend water over een aardbeienvlek kende ik nog niet.

Ja dan gaat ie er gelijk uit, hoe verser de vlek hoe beter. Wel eerst het kind uit het kledingstuk halen :(:)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:29

Ik heb besloten dat Cruz nog een leuk outfitje mag voor zijn verjaardag :D

Mooi excuus om nieuw te kopen Tita, ik herken het wel van met Cruz. Die ging ook zo hard toen.

Cruz is gek op zijn Nijn als hij naar bed gaat, maar vind al z'n knuffels wel gezellig. Die hoeven ook niet mee de auto in ofzo.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:35

Lau dappere beslissing en ik denk heel goed voor Sophie nu, maar wel even een stap voor jou zelf :(:).

Michelle wat een leuke outfits voor jou en Synne! Klinkt als een gezellige traditie bij jullie zo op 1 april.

Hier heeft dochter ook totaal geen favoriete knuffel/speelgoed/doekje o.i.d. en speen hoeft ze ook niet. Naja, op zich wel makkelijk :+.

Haha Tita, nog spullen in de uitverkoop? :))

Dochter klom hier gisteren ineens al op de klep van de vaatwasser :oo Help, waar blijft mijn baby?!

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 08:36

Dan gaat het hard Jits! Was hier ook en week later liep ze langs randjes en de tafel.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:38

Langs tafel lopen doet ze al en soms laat ze ook al ineens handen los als ze staat.. Ze is niet bang zullen we maar zeggen :=.

Gisteren heeft mijn moeder een dagje opgepast, die had ook nog een schattig jurkje meegenomen. Uiteraard kan ik er zo even geen afbeelding van vinden..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 08:40

Afbeelding

Mijn kind heeft een nieuwe pyjama gekregen van oma :=
Hij is zo hysterisch dat hij leuk is :))

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:49

verootjoo schreef:
linnie050 schreef:
Kokend water over een aardbeienvlek kende ik nog niet.

Ja dan gaat ie er gelijk uit, hoe verser de vlek hoe beter. Wel eerst het kind uit het kledingstuk halen :(:)

:')

Vlekken er eigenlijk zo goed als uitgekregen.
voor

Afbeelding

Na
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:50

Pyjama's mogen hysterisch vind ik :D

Hier ook geen speen, meneer bliefde de tiet en anders niet. :')

Oooh, knap hoor Cemlys!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:56

Hier een speen met doekje! En dat gaar echt serieus pittig worden hem daarvan af te krijgen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:11

Hier een speen tot een maand of 8. Toen was hij er klaar mee :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:14

B heeft 2 knuffeldoekjes en heb nog 2 reserves liggen. Maar aangezien ze niet meer te krijgen zijn ben ik er erg zuinig op.
Verder heeft hij een paard, die moet ik binnenkort ook nog maar een paar extra scoren op MP. Die komt namelijk uit een spaaractie van de Emté, van een paar jaar geleden, dus die wordt ook niet meer gemaakt :=

Speen heeft hij nooit gewild, idd tiet of niks :7

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:15

Bij gup vrij laat. Gat in geknipt en toen was ie er zonder ellende klaar mee. Hup in de prullenbak

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:19

Hier nog steeds een speen maar weet even geen moment om hem er vanaf te helpen :=
In januari gestart met peuterspeelzaal, over 4 weken nieuwe baby, van de zomer moet ie zindelijk worden, allemaal grote veranderingen en die speen weg is ook een mega verandering voor hem en hij kan maar 1 groot ding tegelijk aan. :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:20

Hier alleen 2 knuffels in bed een kikker en een konijn. Als hij zich niet fijn voelt gaan ze mee naar beneden. Verder geen knuffels of spenen in de buggy oid. Op de terugweg wel speen in de autostoel want dan valt hij in slaap. (Iets met eigen belang hahaha)

Ik zit te wachten op de Zara bestelling. Staat wel al in de post app maar nog niet wanneer het komt

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:21

Ik zou mooi wachten tot het thuis weer rustig is. Want van de zomer is het geen PSZ, dus die begint in September weer, weer een verandering :=

Ik begreep dat kinderen meestal na 4 maanden volledig gewend zijn aan de nieuwe situatie met het nieuwe broertje/zusje in huis. Dus ik gok zo dat je de speen maar moet meegeven met Sinterklaas, voor de babypietjes in Spanje :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 09:28

Hier met Julia speen met 1,5 weggedaan. Gewoon 2 dagen overdag zonder gedaan en toen naar bed gebracht zonder speen. 2x wakker geworden. En daarna nooit meer om gevraagd. En ze was echt verslaafd aan dat ding.
Maar denk wel dat hoe jonger je weghaalt hoe makkelijker het gaat

Ben verliefd op dit shirt <3

Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:38

Keet schreef:
Bij gup vrij laat. Gat in geknipt en toen was ie er zonder ellende klaar mee. Hup in de prullenbak

Hij heeft er van de week 2 stuk gebeten 1 daarvan samen met mij weggegooid en later vroeg hij er weer om. zonder gaat hij ook echt niet slapen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:39

Michelle dit jaar valt het op maat.
Vorig jaar inderdaad aan de kleine kant.
Had voor het najaar de zwarte tuinbroek zo jammer dat hij niet meer past.

Hier duimt ze geen gezeur met een speen maar ze wil wel haar tut van nijntje met een hondje op het doekje.

Had pas een nieuwe besteld daar stond een giraf op helaas....Ze trapt er niet in.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:42

Michelle77 schreef:
@pmarena, is idd wel veranderd. Maar niet enorm vind ik. Braderie is grotendeels (gelukkig) weg, paar kraampjes met oude ambachten. Her en der straatgroepen met strobalen. Al het losse stro mis ikzelf niet.
Zijn wel steeds meer straatgroepen. Maar het hele naspelen is altijd wel zo groots geweest. Al zo lang ik kan herinneren (ging altijd met mn moeder kijken). Kermis is nooit weggeweest, alleen verplaatst uit de binnenstad.

Wel zie je de laatste paar jaar ineens heel veel jongeren (20-35) die een hele nieuwe lichting vormen. Die het groots aanpakken qua spel, een videoclip, spelletjes voor kids etc.

Ja dat is echt leuk :j Ken ook iemand die in die groep zit, die gasten zijn echt enorm enthousiast :j Super leuk om te zien. Vroeger kon je bij de braderie en kermis echt over de hoofden lopen dus dan kreeg je niet zoveel mee met om die tijd komt het schip, om die tijd bij het stadhuis en om die tijd de poort rammen enzo, daar moest je echt gericht naartoe gaan of toevallig net langslopen, of die bierkar of gevangenen kar net voorbij horen ratelen met veel dramatisch acteerwerk, haha :D

Maar qua kleding: daar zit volgens mij ook een vrij fanatieke club die kleding te naaien toch? Is dat niks voor jou om je bij aan te sluiten ooit een keer want je maakt echt al leuke dingen joh +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:44

Toen O begon te duimen hebben we hem de speen gegeven. Makkelijker af te leren dan duimen, vonden wij. Ik had dure Elodie spenen maar zit nu te kwijlen bij die bibs speentjes, zulke mooie kleuren.

Hier gaat O na de zomer naar de voorschool. Ben zo benieuwd naar hoe hij het gaat vinden!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:51

_lautje_ schreef:
Hier met Julia speen met 1,5 weggedaan. Gewoon 2 dagen overdag zonder gedaan en toen naar bed gebracht zonder speen. 2x wakker geworden. En daarna nooit meer om gevraagd. En ze was echt verslaafd aan dat ding.
Maar denk wel dat hoe jonger je weghaalt hoe makkelijker het gaat

Ben verliefd op dit shirt <3

[ [url=m/LAA8Q8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja heel leuk! Voor mij is een nieuwe onderweg :j

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 09:51

Is hij al uit de vorige gegroeid?? :wow:

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:57

Hier alleen nog de speen in bed. Eerder ook nog wel als hij een hangdag had, maar hij ging er steeds vaker om zeuren. Nu zwaaien we de speen uit als hij uit bed gaat en dan gaat het eigenlijk de hele dag goed. Ik weet ook nog niet zo goed hoe we er af gaan komen, maar ach.. bij dat soort dingen denk ik altijd: op zijn 18e heeft hij hem vast niet meer nodig.

Dat shirt lau <3 Waar is die van?
Wauw Cemlys, ik had niet verwacht dat het er nog zo goed uit zou gaan. Foundation is zulke vette zooi.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:06

_lautje_ schreef:
Is hij al uit de vorige gegroeid?? :wow:

Nee, daar waren gaatjes in gevallen in de was. Krijg een nieuwe :j

Citaat:
Dat shirt lau <3 Waar is die van?

Emile et Ida

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:09

Dat had ik kunnen weten natuurlijk, ik vind die shirts altijd zo leuk.

Zijn er nog kinderkledingshops die mee doen met die Glamour day trouwens?