linnie050 schreef:Kokend water over een aardbeienvlek kende ik nog niet.
Ja dan gaat ie er gelijk uit, hoe verser de vlek hoe beter. Wel eerst het kind uit het kledingstuk halen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. 
Help, waar blijft mijn baby?!
. 

Michelle77 schreef:@pmarena, is idd wel veranderd. Maar niet enorm vind ik. Braderie is grotendeels (gelukkig) weg, paar kraampjes met oude ambachten. Her en der straatgroepen met strobalen. Al het losse stro mis ikzelf niet.
Zijn wel steeds meer straatgroepen. Maar het hele naspelen is altijd wel zo groots geweest. Al zo lang ik kan herinneren (ging altijd met mn moeder kijken). Kermis is nooit weggeweest, alleen verplaatst uit de binnenstad.
Wel zie je de laatste paar jaar ineens heel veel jongeren (20-35) die een hele nieuwe lichting vormen. Die het groots aanpakken qua spel, een videoclip, spelletjes voor kids etc.
Ken ook iemand die in die groep zit, die gasten zijn echt enorm enthousiast
Super leuk om te zien. Vroeger kon je bij de braderie en kermis echt over de hoofden lopen dus dan kreeg je niet zoveel mee met om die tijd komt het schip, om die tijd bij het stadhuis en om die tijd de poort rammen enzo, daar moest je echt gericht naartoe gaan of toevallig net langslopen, of die bierkar of gevangenen kar net voorbij horen ratelen met veel dramatisch acteerwerk, haha 
_lautje_ schreef:Hier met Julia speen met 1,5 weggedaan. Gewoon 2 dagen overdag zonder gedaan en toen naar bed gebracht zonder speen. 2x wakker geworden. En daarna nooit meer om gevraagd. En ze was echt verslaafd aan dat ding.
Maar denk wel dat hoe jonger je weghaalt hoe makkelijker het gaat
Ben verliefd op dit shirt
[ [url=m/LAA8Q8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar is die van?