Wat ongelooooflijk slecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sanso schreef:Mars schreef:@sanso: ja! Maar vooral dat zwangeren dat ook nog doen, lijkt me echt totaal onaantrekkelijk voor een man met zo’n skippybal.
@MB wat is jouw visie hierop?
Mars schreef:@sanso: ja! Maar vooral dat zwangeren dat ook nog doen, lijkt me echt totaal onaantrekkelijk voor een man met zo’n skippybal.
xApple schreef:Dat vind ik wel echt nasty hoor. (Niet jouw verhaal MB maar in het algemeen)
Schijnen ook mensen te zijn die daar echt op kicken. Brrr... ;(
Hier in de buurt een meisje die in de klas zit met haar oomMoeder van ‘t meisje is nu
18 (kindje bijna 4) en haar oom is 3. Laatste broedsel van haar nieuwe vlam.
Niobe schreef:Ik heb het al 3 keer gelezen maar ik snap hem nietben ook zo slecht in wiskunde
Sizzle schreef:Dat met namen niet willen zeggen snap ik wel. Wij hebben uiteindelijk ook pas 2 dagen voor de datum besloten wat het waarschijnlijk zou gaan worden.
Om dan van te voren al 30 namen de wereld in te helpen die het toch niet geworden zijn is voor niemand zinvol![]()
Laatst hadden vrienden van ons 3 dagen na de geboorte nog steeds geen naam bedacht
c_alsemgeest schreef:Ik zat van de week in een restaurant met mijn man...
Kind door de zaak aan het rennen, 1 ober bijna onderuit.
Een plantenbak omver, staat het opeens aan onze tafel, wilde hij serieus mijn bestek gaan pakken...
Oma en opa op afstand een paar tafels van ons verwijderd hadden de grootste lol... en vonden het prachtig dat hun oogappel niet verlegen was.
Kind even terug gebracht, en aangegeven dat niet iedereen hun kleinzoon zo fantastisch vindt en of ze hem bij zich wilden houden.
Die mensen waren zó verbaast
c_alsemgeest schreef:Ik zat van de week in een restaurant met mijn man...
Kind door de zaak aan het rennen, 1 ober bijna onderuit.
Een plantenbak omver, staat het opeens aan onze tafel, wilde hij serieus mijn bestek gaan pakken...
Oma en opa op afstand een paar tafels van ons verwijderd hadden de grootste lol... en vonden het prachtig dat hun oogappel niet verlegen was.
Kind even terug gebracht, en aangegeven dat niet iedereen hun kleinzoon zo fantastisch vindt en of ze hem bij zich wilden houden.
Die mensen waren zó verbaast
xApple schreef:Dat vind ik wel echt nasty hoor. (Niet jouw verhaal MB maar in het algemeen)
Schijnen ook mensen te zijn die daar echt op kicken. Brrr...![]()
Hier in de buurt een meisje die in de klas zit met haar oomMoeder van ‘t meisje is nu
18 (kindje bijna 4) en haar oom is 3. Laatste broedsel van haar nieuwe vlam.