Sheran schreef:Op de ikea-site staat wel 650... Maar dat glas op de foto ziet eruit als de 350-variant.
Als je op een ander glas klinkt en weer terug staat er 350

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Dat laatste, bijschenken als glas leeg is, dat herken ik van bruiloften en feesten uit de omgeving waar ik vandaan kom. Daar is het inderdaad standaard dat als je glas leeg is er al een nieuw glas voor je wordt neergezet.
Enige optie is dan om je glas half leeg te drinken of desnoods even een bierviltje bovenop je glas te leggen om te voorkomen dat er weer bijgeschonken wordt.
Het is ook handig om mensen 'van buiten' van te voren even te waarschuwen dat het zo werkt
LWDaisy schreef:Wij hebben echt +40 glazen en mokken in de kast staan.. Alle formaten die mensen maar willen haha.
Ook glazen en bekers met dekseltjes, met of zonder rietjes, voor in de tuin![]()
Ik drink zelf altijd cola. Recht uit de flesDan blijft het frisser, en blijft de prik er beter in.
Als ik bezoek heb, neem ik wel een glas. En een niet-geopende fles haha.
Mijn koffie drink ik uit een grotere mok, mijn vriend uit een kleinere. Mijn mama neemt ook een grotere, en wilt altijd nog heet water bij haar koffie. Stiefpapa drinkt hier altijd thee. Ik kom dan altijd trots aanzetten met mijn chique theedoos met uitgebreide collectie thee, maar hij neemt altijd gewoon zwarte thee haha.
Optiwolk schreef:Ik gebruik mijn grote mokken ook zo veel. Heb er eentje van Harry Potter die verandert van kleur met warme vloeistof in en een nog grotere van Starbucks… denk dat daar een Venti in kan.
Maar enkel ik gebruik ze.
Zo gierig ben ik dan weer wel, mijn favoriete mokken, daar komt zelfs m’n man niet aan.
(Hij drinkt gelukkig ook geen koffie, en zelden thee)