Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Jesus H. Roosevelt Christ, moet ik hier op Bokt een antwoord op geven? Laat ik vooropstellen dat het mij persoonlijk niet zo heel veel uit maakt, maar ik kan me indenken dat bepaalde mannen wel willen weten wat voorMaar Ailill, sturen mannen dat soort foto's ook naar elkaar?
Ik heb heus wel eens sexy foto's gestuurd. Heb een hele mooie van mijn rug in een corset, zwart wit en écht classy en een die ietsjes minder classy is in zwart met rode lingerie. Beide zonder hoofd, absoluut. Maar ik zou echt nooit een foto van mijn poes sturen of mijn blote borsten vol op de kiek.

listiglistje schreef:Waarom ben je altijd zo Godsgruwelijk eerlijkStorm schreef:Oh God, dickpics. Ik snap werkelijk ook niet dat mannen denken dat vrouwen dat mooi en opwindend vinden. Kom op, een piemel is om te gebruiken, niet om naar te kijken.
Ik kijk er wel graag naarwel van een bekende die weet hoe hij hem moet gebruiken
![]()
Ik stuur ook wel eens poezieplaatjes naar mijn lovers
listiglistje schreef:* Ziet Storm extreem goed opletten tijdens joga, om daarna snel met de eerder die dag aangeschafte selfie stick uitstekend uit haar handtas, naar huis te rennen voor some practice time *Storm schreef:Ik zou niet eens weten hoe ik mijn poes netjes op de foto krijg... Camera eronder en klik met de flits. Neeejjj....
Beetje oefenen en je hebt ook een mooi plaatjevoor, achter,liggend...gewoon creatief
Ailill schreef:listiglistje schreef:* Ziet Storm extreem goed opletten tijdens joga, om daarna snel met de eerder die dag aangeschafte selfie stick uitstekend uit haar handtas, naar huis te rennen voor some practice time *Beetje oefenen en je hebt ook een mooi plaatjevoor, achter,liggend...gewoon creatief
![]()
![]()
Storm schreef:Oh, dat is echt heel erg. Wat gênant zeg! Een komkommer nog wel, haha!De vrouw waarmee mijn ex vreemd is gegaan, stuurde hem foto's en filmpjes dat ze met komkommer in haar frut zit. Met hoofd. Foto's zijn de hele tennisclub rond gegaan. Mens is 45 jaar oud en heeft 2 puberzonen. Dat snap ik gewoon niet he.
Blijkbaar kon ze hem met haar intelligentie niet overtuigen....
Storm schreef:De vrouw waarmee mijn ex vreemd is gegaan, stuurde hem foto's en filmpjes dat ze met komkommer in haar frut zit. Met hoofd. Foto's zijn de hele tennisclub rond gegaan. Mens is 45 jaar oud en heeft 2 puberzonen. Dat snap ik gewoon niet he.
Blijkbaar kon ze hem met haar intelligentie niet overtuigen....
Ik doe er niet aan, zo ontzettend lelijk en onsexy