Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:34

Ik zou niet eens weten hoe ik mijn poes netjes op de foto krijg... Camera eronder en klik met de flits. Neeejjj....

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:34

Ik ook voornamelijk bedekt.
Heb geen hekel aan dickpics, heb alleen nog 'leuke' gehad (of het aanhangel was iig leuk) :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:35

Storm schreef:
Maar Ailill, sturen mannen dat soort foto's ook naar elkaar?

Ik heb heus wel eens sexy foto's gestuurd. Heb een hele mooie van mijn rug in een corset, zwart wit en écht classy en een die ietsjes minder classy is in zwart met rode lingerie. Beide zonder hoofd, absoluut. Maar ik zou echt nooit een foto van mijn poes sturen of mijn blote borsten vol op de kiek.
Jesus H. Roosevelt Christ, moet ik hier op Bokt een antwoord op geven? Laat ik vooropstellen dat het mij persoonlijk niet zo heel veel uit maakt, maar ik kan me indenken dat bepaalde mannen wel willen weten wat voor worst vlees ze in de kuip hebben :')

Klopt hoor, een sexy/uitdagende foto zonder echt naakt kan er opwindend zijn, of dat met gezicht zal per persoon verschillen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:36

listiglistje schreef:
Storm schreef:
Oh God, dickpics. Ik snap werkelijk ook niet dat mannen denken dat vrouwen dat mooi en opwindend vinden. Kom op, een piemel is om te gebruiken, niet om naar te kijken.

Ik kijk er wel graag naar :') wel van een bekende die weet hoe hij hem moet gebruiken <<)

Ik stuur ook wel eens poezieplaatjes naar mijn lovers O:)
Waarom ben je altijd zo Godsgruwelijk eerlijk :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:37

Ik bedoelde meer zonder hoofd zodat het later nooit ergens op kan duiken zonder dat je dat wilt....

En Jesus H. Roosevelt Chris hahaha mond vol dus :')
Laatst bijgewerkt door Storm op 14-05-18 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:37

Storm schreef:
Ik zou niet eens weten hoe ik mijn poes netjes op de foto krijg... Camera eronder en klik met de flits. Neeejjj....
Daar hebben ze selfie sticks* voor uit gevonden :)*

* Beelddenker hier :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:38

Storm schreef:

Beetje oefenen en je hebt ook een mooi plaatje :') voor, achter,liggend...gewoon creatief :Y)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:38

Storm schreef:
Ik bedoelde meer zonder hoofd zodat het later nooit ergens op kan duiken zonder dat je dat wilt....

En Jesus H. Roosevelt Chris hahaha mond vol dus :')
Mijn moeder gaf ook het advies geen nude pics met gezicht te sturen. Point taken.

Is een quote van een van mijn favoriete personages ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:40

listiglistje schreef:
Storm schreef:

Beetje oefenen en je hebt ook een mooi plaatje :') voor, achter,liggend...gewoon creatief :Y)
* Ziet Storm extreem goed opletten tijdens joga, om daarna snel met de eerder die dag aangeschafte selfie stick uitstekend uit haar handtas, naar huis te rennen voor some practice time *

_O- _O- _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:41

Ailill schreef:

Ik ben altijd graag mezelf...no shame :Y)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:42

De vrouw waarmee mijn ex vreemd is gegaan, stuurde hem foto's en filmpjes dat ze met komkommer in haar frut zit. Met hoofd. Foto's zijn de hele tennisclub rond gegaan. Mens is 45 jaar oud en heeft 2 puberzonen. Dat snap ik gewoon niet he.

Blijkbaar kon ze hem met haar intelligentie niet overtuigen....

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:43

Ailill schreef:
listiglistje schreef:
* Ziet Storm extreem goed opletten tijdens joga, om daarna snel met de eerder die dag aangeschafte selfie stick uitstekend uit haar handtas, naar huis te rennen voor some practice time *

_O- _O- _O-

Hahahaha
Echt.
Nooit.
Niet.
:')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:46

Oh nee, foto's van private parts hoef ik écht niet te zien. Niet opwindend, niet sexy, vaak belabberde foto's en wat móet je er mee. Dan liever een foto van een naakt bovenlichaam ofzo. Of een vrouw in goed zittende lingerie. Maar alles zo vol in beeld? Bluh. Mannen die dat ook zonder enige aanleiding doen verliezen ook direct hun charme en mijn interesse :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:46

listiglistje schreef:
Ailill schreef:

Ik ben altijd graag mezelf...no shame :Y)
Love it <3

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:47

Ja, maakt bovenlijf is wel mooi. Mits goed gebouwd natuurlijk.

Bijvoorbeeld in de badkamer, terwijl hij zich aan het scheren is en, in handen helemaal onder het schuim zitten...
Laatst bijgewerkt door Storm op 14-05-18 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:48

Ik vind eerder je ex het grote loeder in deze ~~}> om dat te verspreiden...wat een zak stront zeg!

Sneu voor die vrouw! Maar een goede les voor haar dat niet iedereen te vertrouwen is...zal ze vast nooit meer doen!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:50

listiglistje schreef:
Ik vind eerder je ex het grote loeder in deze ~~}> om dat te verspreiden...wat een zak stront zeg!

Sneu voor die vrouw! Maar een goede les voor haar dat niet iedereen te vertrouwen is...zal ze vast nooit meer doen!

Ik kon geen medelijden met haar hebben, sorry.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:53

Storm schreef:
De vrouw waarmee mijn ex vreemd is gegaan, stuurde hem foto's en filmpjes dat ze met komkommer in haar frut zit. Met hoofd. Foto's zijn de hele tennisclub rond gegaan. Mens is 45 jaar oud en heeft 2 puberzonen. Dat snap ik gewoon niet he.

Oh, dat is echt heel erg. Wat gênant zeg! Een komkommer nog wel, haha!

Je laatste zin doet me aan een uitspraak van mij denken, van afgelopen zomer. Tot een paar jaar terug deed ik aan topsport, wereld an sich en zonder mijn ongeluk zou ik nog steeds rijden. Afijn, ik was begonnen bij een nieuw bedrijf en zij wisten van mijn eerdere beroep. Na een maand, waarin mijn privé leven echt volledig in was gestort, op ieder facet, gaf ik aan te willen stoppen. Ik had wat tijd voor mezelf nodig.

Mijn manager, die nogmaals van alles op de hoogte was, was een aparte dame. Niet bijzonder intelligent of knap, maar het liefje en neukertje van de baas. Was algemeen bekend en zijn vrouw had hierdoor meermaals een behoorlijke scene geschopt tijdens bedrijfsuitjes.

Die muts zei, terwijl ik de sleutels/laptop/tel inleverde dat niet iedereen aan topsport niveau kon voldoen. Mijn antwoord was: "Dat klopt, sommige mensen weten wanneer ze moeten pauzeren en anderen werken zich horizontaal omhoog. Succes verder!"

Ik was echt woest :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:53

Storm schreef:
Ja, maakt bovenlijf is wel mooi. Mits goed gebouwd natuurlijk.

Bijvoorbeeld in de badkamer, terwijl hij zich aan het scheren is en, in handen helemaal onder het schuim zitten...
Hahahah, zo'n foto heb ik :P

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:55

Storm schreef:

Oh my God! Kan het niet eens inkorten :=

Ik heb geen selfie stick, mijn flamoes doet niet aan selvies!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:57

Haha Ailill, wel een geniale opmerking tegen die vrouw.

En je tweede post, dat jij zo'n foto hebt..., ik heb net op je Instagram gekeken hahaha

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:59

Storm schreef:
Haha Ailill, wel een geniale opmerking tegen die vrouw.

En je tweede post, dat jij zo'n foto hebt..., ik heb net op je Instagram gekeken hahaha
Ja echt ik was zó klaar me die vrouw, ongelofelijk!

Hahahah, kuhut, die was ik even vergeten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:03

Uhuh, vast :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:04

Ja, serieus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:08

Wow een vrouw die zulke foto's stuurt vraagt er ook wel om :n Ik doe er niet aan, zo ontzettend lelijk en onsexy :')