Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Zijn er dan veel mensen die een andere naam hebben dan degene die op hun paspoort staat? (roepnaam dan neem ik aan?) Dat is hier een onbekend fenomeen
Janneke2 schreef:Mijn doopnastaat niet in mijn paspoort, daar staan mijn stadhuisnamen.
Ik ben Janneke gedoopt: roepnaam.
Op het stadhuis heb ik nog wat vernoemingen erbij...
oomens schreef:Xyris schreef:Zijn er meer mensen zoals ik die, op het moment dat ze een stukje plastic over hun broodje heen trekken om deze af te dekken, terloops bedenken dat ze eigenlijk hun broodje bedekken met een dinosaurus?
Kun je die uitleggen?
Xyris schreef:Plastic wordt gemaakt van aardolie, aardolie is feitelijk oeroude organische materialen zoals planten en dinosaurussen (dieren).Spoiler:
Evolutie heeft een rare kronkel gecreëerd in mijn brein
c_alsemgeest schreef:Xyris schreef:Zijn er meer mensen zoals ik die, op het moment dat ze een stukje plastic over hun broodje heen trekken om deze af te dekken, terloops bedenken dat ze eigenlijk hun broodje bedekken met een dinosaurus?
ik denk dat je doelt op de olie?
Maar dat is geen dino hoor
Sowieso is de meeste olie die nu gebruikt wordt in plastics geen petroleum meer. Maar een niet-natuurlijke variant.
Maar dan nog, petroleum ontstond voornamelijk uit plankton en algen... niet uit dino's
Citaat:In Duitsland is het verplicht om banden met winterse eigenschappen te gebruiken (dit mogen winterbanden of all seasonbanden zijn) bij winterse omstandigheden. Sinds kort is de definitie van geschikte banden in de Duitse wet aangescherpt. Banden met alléén M +S aanduiding zijn niet meer voldoende. De band (winterband of all seasonband) moet voorzien zijn van het Alpine-symbool (berg met sneeuwvlokje).
c_alsemgeest schreef:wiggle wiggle
balans en schrap zetten... zo hebben ze de meeste kans op het vangen van de prooi omdat ze zichzelf dan goed kunnen "afvuren."
Mijn ene kat is daar een beetje overdreven in, die valt bijna om voordat ze gaat springen
Dus dan gaat het zijn doel ook een beetje voorbij