Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 08:53

We zullen zien hoe het loopt, we hebben het tot nu toe leuk samen en zien wel waar het schip strand :D
Al hoewel ik wel erg uitkijk naar donderdag :j

Oeeh spannend al zijn vrienden! wordt al serieus dan :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 08:57

Dani199764 schreef:
Mijn date die ik gister zou hebben heeft af gezegd, hij stuurde ineens: ah uuhm vind je het goed om volgendeweek af te spreken? Want vandaag ga ik wiet halen en natuurfilms kijken met mijn huisgenoot..
Wat een verschrikkelijke reden om af te zeggen :') Wel ontzettend eerlijk daar in tegen, maar toch.
Gelukkig had ik niks speciaal voor hem vrij gehouden

Hahahah nou hier was ik direct op afgeknapt, maar goed, ik ben dan ook behoorlijk tegen drugs, misschien andere generatie :+

Nickyyyy, zo snel wil ik ook haha :') lekker ongeduldig :roll: maar leuk dat het allemaal zo lekker snel en gemakkelijk gaat!!

Ik zag gister avond m'n date de hele tijd online op de app en haal me dan alweer van alles in m'n hoofd := waarom ie mij niet appt haha.. ik moet echt even mezelf op de rem gaan trappen nu. Eind van de avond appte hij mij hoe mijn dag was enzo, dus was weer wat gerust gesteld. Niet goed dit, misschien kan ik toch beter maar vrijgezel blijven en stoppen met daten :+

Ik heb nu dus al voor de 3e keer dit meegemaakt, dat ik een match heb, en meteen tig ellenlange berichten krijg zonder de kans te hebben gehad te reageren. Heeeeele verhalen en mega enthousiast, en als ik even een paar uur niet reageer meteen weer 3 lange berichten :wow: Echt too much gewoon! Meteen telefoonnummer erbij, vriendenverzoek op Facebook, privé bericht op Facebook... voor de duidelijkheid, ik heb inmiddels 11 gigantisch lange berichten van hem gehad en hij welgeteld 2 korte van mij.... misschien is het een hele leuk man maar ik ga hem verwijderen, krijg het er nu al benauwd van :n

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 09:04

Hihhih heb je eens een match die lekker veel appt, is het ook niet goed :P Vrouwen! :P

Maar dat is wel een beetje te veel van het geode inderdaad hoor :7

Nicky, ja het is nu "officieel" maar nog geen fb official :+
Hij heeft mijn moeder snel even gezien en ik een paar van zijn vrienden.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 09:15

Danielle, super leuk voor je! Zit er een groot verschil tussen officieel en fb official dan? :')

Anne, ja gaat erg snel zo hé haha! Ik durfde het eerst ook niet zo goed voor te stellen gisteren, bang dat die me dan opdringerig vond ofz. Maargoed, door hoe het gesprek liep had ik het idee dat hij een beetje aan het vissen was dus dacht: fiets it ook, ik vraag gewoon of we anders de wijziging op het oorspronkelijke plan doorzetten en weer afspreken. Dus inmiddels is hij al 2x mijn kant opgekomen, dus donderdag maar een keer zijn kant op :j
Maar het voelt gewoon vertrouwd, als er stiltes zijn, zijn ze niet ongemakkelijk :j

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 09:17

Veel reistijd voor jullie?

Hahah nee hoor, maar mensen maken dan wel eens de grap dat het pas echt officieel is als je het op facebook zet hahah!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 09:29

Nee gelukkig niet! Half uurtje maar, prima te overzien :j

Oh ik loop echt achter met dat soort dingen, nooit geweten :')

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 10:31

Citaat:
Hahahah nou hier was ik direct op afgeknapt, maar goed, ik ben dan ook behoorlijk tegen drugs, misschien andere generatie :+

Ik ben zelf ook tegen drugs, drink nieteens alcohol. Maar ben bang dat als ik een vriend wil van mijn leeftijd of iets ouder ik weinig keuze heb. Al mijn vrienden/leeftijdgenoten drinken ook namelijk en roken ook wel eens wiet. Het schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig. Ik word ook met regelmaat raar aan gekeken als ik een fanta op tafel heb staan in de kroeg :')

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 10:37

Hier ook zwaar anti drugs. Heb ooit GHB in mijn drankje gehad maar zou nooit vrijwillig drugs gebruiken. Door GHB ervaring nog voorzichtiger geworden met alcohol zelfs.
Heel enkele keer een wijntje of een keer fruitbiertje bij mooi weer.

Roken doet geen van mijn vrienden. Tijdens studententijd dronken we allemaal wel iets meer dan nu maar ook dan pakte ik rustig een cola en werd daar niet raar op aangekeken.

Drugs of roken zo voor mij echt een afknapper zijn! Geen zin een asbak te zoenen!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 10:38

Dan is dat hier wel anders geloof ik....

1e vriendje "vroeger" dronk alleen af en toe een biertje... Rook niet
Mijn ex dronk helemaal niet en rookte ook niet..
Mijn vriend nu rookt ook niet en drinken ook amper.

Ik drink eigenlijk ook niet en rook ook niet.

Ik ken in mijn vriendenkring gewoon amper mensen die roken of drugs hebben gebruikt/gebruiken

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 10:40

Dani199764 schreef:
Citaat:

Ik ben zelf ook tegen drugs, drink nieteens alcohol. Maar ben bang dat als ik een vriend wil van mijn leeftijd of iets ouder ik weinig keuze heb. Al mijn vrienden/leeftijdgenoten drinken ook namelijk en roken ook wel eens wiet. Het schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig. Ik word ook met regelmaat raar aan gekeken als ik een fanta op tafel heb staan in de kroeg :')

Mwah, ben ik niet met je eens. Genoeg van mijn vrienden/studiegenoten van rond de 20 drinken niet en gebruiken geen drugs.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 10:42

Ik ken ook zat mensen die niet gebruiken gelukkig! Maar ben ook wel al even ouder dan.. ik heb in m'n tinder profiel staan dat ik echt geen roker moet.. heb daar toch zo'n bloedhekel aan, mijn ex rookte alleen op feestjes, ik kon dat echt niet aanzien gewoon haha... dus nee, een roker zal er echt bij mij nooit in komen.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 10:59

Dani199764 schreef:
Citaat:

Denk dat dat dan heel afhankelijk is van je vrienden; alcohol niet zozeer maar drugs wel. Ken genoeg mensen, ook van begin twintig, die niets met wiet enzo doen. Ook genoeg die het wel doen en het is ook wel meer geaccepteerd tegenwoordig, maar het is echt niet zo dat half Nederland aan de wiet zit hoor :)

Persoonlijk vind ik het geen probleem als iemand blowt, maar ik doe er niet aan mee. Ik drink zelden en rook en blow geheel niet, ook nooit gedaan. Ooit met wat klasgenoten in een huisje gezeten, tien man waarvan er zeven blowden. Best leuke discussies gehad over waarom zij dat wel deden en waarom ik niet meedeed. :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:12

Ach iedereen moet het ook lekker zelf weten haha.. maar ik ben zelf zo fanatiek bezig met sport en gezondheid, dat ik niet een partner hoef die drugs gebruikt of extreem veel drinkt. Ik kan zelf ook behoorlijk drinken hoor maar dat doe ik dan op 1 stapavond en niet elke dag :+ en een wijntje op het terras of op mijn balkon vind ik ook echt wel lekker, maar ook niet elke dag :) heb eens een date gehad en die kerel bleef maar aandringen dat we dan echt een wijntje MOESTEN drinken... toen ik aangaf dat ik dat niet hoefde omdat ik vroeg op moest de volgende dag en ik met een watertje heus ook gezellig ben, vond ie dat maar raar. Daar heb ik niet zoveel zin in dat aandringen en moeten :+

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:13

Misschien ook een beetje regio gebonden? Ik ken echt niemand die niet drink namelijk in mijn omgeving, en de helft er van rookt gewoon of rookt wiet. Drugs als GHB bedoel ik dan trouwens niet hoor, geen van mijn vrienden doet dat gelukkig. Ken er overigens wel veel, maar daar ga ik niet mee om, dat gaat mij een stap te ver.
Vind het wel jammer, ik zou het veel gezelliger vinden zo nu en dan is met vrienden naar de bioscoop te gaan of dagje pretpark, noem maar wat, maar niemand vind dat leuk of ze vinden het altijd te duur..

Citaat:
Mwah, ben ik niet met je eens. Genoeg van mijn vrienden/studiegenoten van rond de 20 drinken niet en gebruiken geen drugs.

Ruilen? :+

Naja dat mijn vrienden het doen vind ik niet zo heel erg, zodra ik last van ze krijg ga ik meestal gewoon naar huis.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:15

Hoeven ze bij mij ook niet te doen hoor. Op stap ben ik net zo gezellig zonder drank op en kan ik net zo gek doen als de anderen met drank.. Verschil is alleen dat ik volgende dag wel iets fitter ben en gewoon lekker in mijn eigen auto naar huis kan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:16

Nou hier was het toen in zo oud was ook niet normaal en zou daar ook totaal niet mee om kunnen gaan.... denk dat t ook net maar is met wat voor soort mensen je omgaat. Bij de ene vriendengroep zal t heel erg aanwezig zijn en bij de ander niet :)

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:54

Regio gebonden denk ik niet zo. De paar mensen die ik ken die blowen komen toevallig uit Den Bosch maar is ook uit 1 vriendengroep van vroeger (heb ik toen ook mee gebroken).

Ik heb gestudeerd in Groningen. Daar was blowen ook niet heel standaard, zal vast een keer gebeuren maar niet waar ik bij was. Daar heeft iemand tijdens het uitgaan dan weer wel GHB in mijn drankje gestopt.

Ben tijdens mijn studententijd landelijk erg actief geweest, zowel met studentenvereniging als politieke jongeren organisatie. Daar door het hele land vrienden aan over gehouden. Geen enkele doet daar aan drugs, in welke vorm dan ook.

Drinken sinds we allemaal werken ook gewoon af en toe (in tegenstelling tot stapavonsen waar het natuurlijk gebruikelijker bij is.. maar die komen gewoon minder voor :') )

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:59

anne_bento schreef:
Ik ken ook zat mensen die niet gebruiken gelukkig! Maar ben ook wel al even ouder dan.. ik heb in m'n tinder profiel staan dat ik echt geen roker moet.. heb daar toch zo'n bloedhekel aan, mijn ex rookte alleen op feestjes, ik kon dat echt niet aanzien gewoon haha... dus nee, een roker zal er echt bij mij nooit in komen.

Dit dacht ik ook altijd. Ik heb echt een hekel aan roken en heb vind ik t ook vreselijk als mensen vaak, veel drinken enzo. Waar kom ik mee thuis? Iemand die iedere week wel 1/2 keer op stap gaat, veel drinkt én rookt. De liefste jongen die ik ooit heb ontmoet, om hem hier nou om te laten lopen :)
Overigens kende ik hem al langer, gewoon als vrienden. Ik denk dat wanneer ik hem op tinder oid was regen gekomen ik meteen naar links had geswiped, haha! Hij is alles waarvan ik dacht dat het niet mijn type is.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:06

Haha ja sommigen zullen zich daar wel overheen kunnen zetten als het verder helemaal goed zit. Maar ik heb ervaring en ik kan dat dus niet hahah.. sterker nog, door die ervaring heb ik er echt een hekel aan gekregen.. zo heb ik laatst een leuke jongen ontmoet in de kroeg, klikte echt super leuk, totdat ik hem buiten zag staan roken :evaw: misschien een trauma door mijn ex haha :+

Maaaar goed, zo zei ik ook nooit op kleinere mannen te kunnen vallen en waar zit ik nu met mijn gedachtes..... :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:41

Anne, hoe oud ben jij? Omdat je het hebt over een andere generatie?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 13:26

Ik ben net 30

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 13:42

Haha dat is toch nog niet al een andere generatie? :D :))

Overmatig alcoholgebruik ben ik niet zo van, en drugs ook liever niet. Maar drink zelf regelmatig een wijntje, dus als iemand anders dat doet heb ik er niet zoveel problemen mee.

Vannacht een soort van mijlpaal bereikt. Was doodziek, hele nacht de wc geknuffeld. Lekker dan, als vriendje na twee weken vakantie eindelijk weer bij je slaapt := Gelukkig is hij overal door heen geslapen, en vanochtend lag i ik als een dood vogeltje op de bank terwijl hij naast me zat. Hij was wel zo lief om mijn nieuwe MacBook voor me op te halen :+:

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 13:47

Nouja generatie, niet letterlijk haha, maar je ziet en leest wel dat de "jeugd" van nu, laten we zeggen tussen 15 en 20, al veel meer drugs gebruikt als toen ik die leeftijd had. Toen werd er naar mijn idee meer alcohol gedronken in de kroegen dan drugs gebruikt terwijl dat nu naar mijn idee andersom is.

Haha dat zal je net zien... maar dan kun je meteen zien hoe zorgzaam hij is wanneer je ziek bent :)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:03

Tja het verschilt per mens denk ik. Ik blowde van mijn 12e t/m mijn 15e ( heel slecht ik weet het _-:( )
en dat bijna dagelijks.

Toen vroeg mijn moeder eens of ik blowde wat ik beaamde en waarop zij weer vroeg alstjeblieft ermee te stoppen. Dat heb ik toen ook gedaan omdat ik al genoeg ellende had veroorzaakt.

al die tijd eigenlijk niet meer geblowd, ook niet toen andere er dus mee begonnen of iets. Al draaide ik wel eens een jointje voor ze :')

Nu blow ik zo af en toe eens, voor mij helpt het heel erg om rustig in mijn hoofd te worden zodat ik kan slapen. Ik slaap maar heel weinig en dan met mijzelf afgesproken dat als ik echt merk dat mijn lichaam moe wordt na een tijdje dat dan een keer een blowtje 's avonds moet kunnen om een keer een goede nacht te hebben.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 14:05

Kun je dan niet beter naar de huisarts oid gaan om er mee aan de slag te gaan? Dat je niet een joint nodig hebt om in slaap te komen?