Al hoewel ik wel erg uitkijk naar donderdag
Oeeh spannend al zijn vrienden! wordt al serieus dan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dani199764 schreef:Mijn date die ik gister zou hebben heeft af gezegd, hij stuurde ineens: ah uuhm vind je het goed om volgendeweek af te spreken? Want vandaag ga ik wiet halen en natuurfilms kijken met mijn huisgenoot..
Wat een verschrikkelijke reden om af te zeggenWel ontzettend eerlijk daar in tegen, maar toch.
Gelukkig had ik niks speciaal voor hem vrij gehouden
lekker ongeduldig
maar leuk dat het allemaal zo lekker snel en gemakkelijk gaat!!
waarom ie mij niet appt haha.. ik moet echt even mezelf op de rem gaan trappen nu. Eind van de avond appte hij mij hoe mijn dag was enzo, dus was weer wat gerust gesteld. Niet goed dit, misschien kan ik toch beter maar vrijgezel blijven en stoppen met daten
Echt too much gewoon! Meteen telefoonnummer erbij, vriendenverzoek op Facebook, privé bericht op Facebook... voor de duidelijkheid, ik heb inmiddels 11 gigantisch lange berichten van hem gehad en hij welgeteld 2 korte van mij.... misschien is het een hele leuk man maar ik ga hem verwijderen, krijg het er nu al benauwd van

Citaat:Hahahah nou hier was ik direct op afgeknapt, maar goed, ik ben dan ook behoorlijk tegen drugs, misschien andere generatie
Dani199764 schreef:Citaat:Hahahah nou hier was ik direct op afgeknapt, maar goed, ik ben dan ook behoorlijk tegen drugs, misschien andere generatie
Ik ben zelf ook tegen drugs, drink nieteens alcohol. Maar ben bang dat als ik een vriend wil van mijn leeftijd of iets ouder ik weinig keuze heb. Al mijn vrienden/leeftijdgenoten drinken ook namelijk en roken ook wel eens wiet. Het schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig. Ik word ook met regelmaat raar aan gekeken als ik een fanta op tafel heb staan in de kroeg
Dani199764 schreef:Citaat:Hahahah nou hier was ik direct op afgeknapt, maar goed, ik ben dan ook behoorlijk tegen drugs, misschien andere generatie
Ik ben zelf ook tegen drugs, drink nieteens alcohol. Maar ben bang dat als ik een vriend wil van mijn leeftijd of iets ouder ik weinig keuze heb. Al mijn vrienden/leeftijdgenoten drinken ook namelijk en roken ook wel eens wiet. Het schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig. Ik word ook met regelmaat raar aan gekeken als ik een fanta op tafel heb staan in de kroeg

en een wijntje op het terras of op mijn balkon vind ik ook echt wel lekker, maar ook niet elke dag
heb eens een date gehad en die kerel bleef maar aandringen dat we dan echt een wijntje MOESTEN drinken... toen ik aangaf dat ik dat niet hoefde omdat ik vroeg op moest de volgende dag en ik met een watertje heus ook gezellig ben, vond ie dat maar raar. Daar heb ik niet zoveel zin in dat aandringen en moeten
Citaat:Mwah, ben ik niet met je eens. Genoeg van mijn vrienden/studiegenoten van rond de 20 drinken niet en gebruiken geen drugs.

) anne_bento schreef:Ik ken ook zat mensen die niet gebruiken gelukkig! Maar ben ook wel al even ouder dan.. ik heb in m'n tinder profiel staan dat ik echt geen roker moet.. heb daar toch zo'n bloedhekel aan, mijn ex rookte alleen op feestjes, ik kon dat echt niet aanzien gewoon haha... dus nee, een roker zal er echt bij mij nooit in komen.

misschien een trauma door mijn ex haha 
Gelukkig is hij overal door heen geslapen, en vanochtend lag i ik als een dood vogeltje op de bank terwijl hij naast me zat. Hij was wel zo lief om mijn nieuwe MacBook voor me op te halen
)