Al hoewel ik wel erg uitkijk naar donderdag

Oeeh spannend al zijn vrienden! wordt al serieus dan

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dani199764 schreef:Mijn date die ik gister zou hebben heeft af gezegd, hij stuurde ineens: ah uuhm vind je het goed om volgendeweek af te spreken? Want vandaag ga ik wiet halen en natuurfilms kijken met mijn huisgenoot..
Wat een verschrikkelijke reden om af te zeggenWel ontzettend eerlijk daar in tegen, maar toch.
Gelukkig had ik niks speciaal voor hem vrij gehouden
Citaat:Hahahah nou hier was ik direct op afgeknapt, maar goed, ik ben dan ook behoorlijk tegen drugs, misschien andere generatie
Dani199764 schreef:Citaat:Hahahah nou hier was ik direct op afgeknapt, maar goed, ik ben dan ook behoorlijk tegen drugs, misschien andere generatie
Ik ben zelf ook tegen drugs, drink nieteens alcohol. Maar ben bang dat als ik een vriend wil van mijn leeftijd of iets ouder ik weinig keuze heb. Al mijn vrienden/leeftijdgenoten drinken ook namelijk en roken ook wel eens wiet. Het schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig. Ik word ook met regelmaat raar aan gekeken als ik een fanta op tafel heb staan in de kroeg
Dani199764 schreef:Citaat:Hahahah nou hier was ik direct op afgeknapt, maar goed, ik ben dan ook behoorlijk tegen drugs, misschien andere generatie
Ik ben zelf ook tegen drugs, drink nieteens alcohol. Maar ben bang dat als ik een vriend wil van mijn leeftijd of iets ouder ik weinig keuze heb. Al mijn vrienden/leeftijdgenoten drinken ook namelijk en roken ook wel eens wiet. Het schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig. Ik word ook met regelmaat raar aan gekeken als ik een fanta op tafel heb staan in de kroeg
Citaat:Mwah, ben ik niet met je eens. Genoeg van mijn vrienden/studiegenoten van rond de 20 drinken niet en gebruiken geen drugs.
anne_bento schreef:Ik ken ook zat mensen die niet gebruiken gelukkig! Maar ben ook wel al even ouder dan.. ik heb in m'n tinder profiel staan dat ik echt geen roker moet.. heb daar toch zo'n bloedhekel aan, mijn ex rookte alleen op feestjes, ik kon dat echt niet aanzien gewoon haha... dus nee, een roker zal er echt bij mij nooit in komen.