Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:48

Als iemand in de buurt woont zou ik daar best naar toe reizen om te laten passen. Ik woon alleen niet centraal dus het is al snel ver weg :+

Met verzenden vind ik wel. Verzonden is verkocht.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:00

Ik heb er best 4 euro voor over. In mijn laatste berichtje van de screenshot staat: zou ik je rekeningnummer mogen? Mijn adres is.............
En er wordt niet meer op gereageerd terwijl ik meerdere berichtjes stuur die ze meteen leest.

Het verhaal we wonen allebei in Deventer dus ik zei dat ik het graag zou willen ophalen voor 3 euro. Krijg ik terug dat ze alleen verzend voor 4 inclusief nouja vind ik ook prima maar wel een beetje omslagtig als het een paar straten verderop is...
Afbeelding

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:02

Misschien vindt ze het eng om thuis af te spreken. Vraag of ze wil afspreken bij de plaatselijke supermarkt?

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:03

litilaura schreef:
Ik heb er best 4 euro voor over. In mijn laatste berichtje van de screenshot staat: zou ik je rekeningnummer mogen? Mijn adres is.............
En er wordt niet meer op gereageerd terwijl ik meerdere berichtjes stuur die ze meteen leest.

Het verhaal we wonen allebei in Deventer dus ik zei dat ik het graag zou willen ophalen voor 3 euro. Krijg ik terug dat ze alleen verzend voor 4 inclusief nouja vind ik ook prima maar wel een beetje omslagtig als het een paar straten verderop is...
[ [url=m/SgcNlR.png]Afbeelding[/url] ]

Tja, misschien zit ze niet te wachten op vreemde mensen aan de deur? Oud vrouwtje? Beetje gek is het wel inderdaad. :+

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:05

Tja ik snap het wel, heb nu toch al meerdere keren gehad dat mensen niet komen opdagen of moeilijk doen aan de deur.

Ik verzend ook liever als dat ik iemand mijn adres moet geven, maar misschien kun je inderdaad afspreken bij de supermarkt ofzo.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:06

Dat vind ik ook, verzenden is verkocht. Maar zij woont binnen 10 km van waar mijn pony staat. Dus ik dacht: zadel ophalen en betalen, passen en eventueel terug brengen.

Litilaura: ik zou het dus al niet meer doen, hoe leuk mutsje ook..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:07

Marocje schreef:
Dat vind ik ook, verzenden is verkocht. Maar zij woont binnen 10 km van waar mijn pony staat. Dus ik dacht: zadel ophalen en betalen, passen en eventueel terug brengen.

Litilaura: ik zou het dus al niet meer doen, hoe leuk mutsje ook..

10 km zou ik zelf met zadel naar fe stal rijden denk ik. Dat is nog in de buurt inderdaad :j maar goed ieder zn ding inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:12

Ik zou het niet vertrouwen als iets niet op te halen is. Ik haal juist liever op dan dat ik verzend. Nu voor het eerst sinds jaren weer iets via de boktmarkt gekocht wat helaas echt te ver is om op te halen, zonder track en trace (want brievenbus-post), en ik zit echt in spanning of het gaat komen of niet.. :=
Nu vertrouw ik via Bokt toch sneller dan via marktplaats, maar toch!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:14

ik vertrouw bokt en marktplaats beide wel maar post.nl niet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:43

Als je het over de duvel hebt, wordt net mn post-stuk bezorgd!! Mn vertrouwen in de mensheid is weer wat opgekrikt! :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:37

Ik ben eens een keer opgelicht door iemand die alleen wilde verzenden en niet ophalen dus ik doe dat niet meer. Ik vertrouw het niet als ik het niet mag ophalen. Dan gaan bij mij de alarmbellen af.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:42

Ik vraag dan of het wel goed is om op een gezamenlijke plek af spreken oke is.
Parkeerplaats mc donalds of boerenbond oid.
Soms vinden mensen dat dus wel oke, want willen ze inderdaad niet hun huis adres geven.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:56

Mijn advertentie aangepast met meer foto's. Ben benieuwd.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 18:56

Zoiets heb ik ook weleens gehad met een superleuk vaasje met print op de buitenkant. Die was van binnen een beetje vies maar ik had hem niet schoongemaakt voor de foto's want dat zag je toch niet. Na verkoop wilde ik hem dus nog even wassen, spoelt ik zo die halve print eraf -O- dat werd dus een enkeltje vuilnisbak..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:15

Heb het ook gehad met een paardendeken. Was gewassen bij een prof wasserij en lag al een tijdje in de garage. Had geen paard meer die de deken paste dus verkocht. Wil ik het opsturen bleek er aan de binnenkant een giga scheur te zitten. Niet gezien met foto's maken. Toen het geld maar terug gestort naar de koper en de deken aan een stalgenoot gegeven.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:23

Ik heb op verzoek een bericht verwijderd, waardoor een paar reacties een beetje uit de lucht lijken te vallen. Excuus voor het ongemak!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:54

Gisteren ook weer iets moois. Ik had eergisteren mijn oude wasmachine op marktplaats gezet, duidelijke omschrijving erbij. Prijs: bieden. En ik had vrij snel een bod van €50 te pakken. Omdat het ding me gruwelijk in de weg stond onmiddellijk geaccepteerd. Er volgde een gesprek van zeker 20 e-mails over het ophalen. Ik had aangegeven gisteren thuis te zijn tussen 10.00 en 13.00. Niets meer gehoord.

Krijg ik gisteren om 12.45 een mailtje "ik heb nog geen adres". Dus ik antwoord "dat klopt, we hadden ook nog geen afspraak". "ik ben nu onderweg dus adres". Ik mijn adres gegeven, mail ze terug dat ze er rond 13.15 is. Potverdomme. Ik hoef pas om 13.25 weg naar m'n werk, maar k vind dat zo vervelend. Ik wil gewoon in alle rust me klaar kunnen maken voor m'n werk. Maar goed, ding staat in de weg, tanden op elkaar en doen alsof t oke is.

13.20 gaat de bel. Wil ze het ding nog uitgebreid inspecteren. Dus ik heb mijn antwoorden kort gehouden en na een paar minuten aangegeven dat ik weg moest. Wasmachine op de 2 hondjes waar hij op stond naar buiten gereden, naar de bus toe, waar ze me verwachtingsvol aan gaat staan kijken. Sorry dame, ik mag niet tillen. Nou, dan zou ze wel wachten tot er iemand lang liep, en dan zou ze de hondjes wel voor de deur achterlaten.
Ook daar was ik niet van gecharmeerd, dus we hebben de hondjes er onder vandaan gehaald en ik heb de deur op slot gedaan en ben vertrokken.

Was ze er op tijd geweest (of had ze gewoon normaal gereageerd op de mailtjes) dan had ik met alle liefde ff bij de buren aan willen bellen om haar te laten helpen, maar niet op deze manier

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:06

Ik had al afgehaakt bij het berichtje "Ben onderweg dus adres" of anders op z'n laatst bij "Ik ben er om 13:15". Aso. Dan nog liever naar de kringloop of op laten halen door zo'n kerel die er nog geld mee verdiend.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 13:29

Wat zijn hondjes?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 13:32

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 13:33

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 13:36

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 18:22

Zie een jas op mp staan van een bepaald merk wat ik graag draag,is de foto niet helemaal mooi genomen dus ik twijfel of het model etc is wat ik graag draag dus ik vraag of ze de lengte van de rits op wil meten,dan weet ik namelijk al genoeg :)

Dus netjes gevraagd en nog steeds geen reactie ...

Snap ook wel dat ze nog 30 vragen verwacht en vervolgens blijft ze alsnog met de jas zitten maar ik hoef alleen maar die rits lengte te weten.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 00:32

Suzanne F. schreef:
Nooit geweten dat je dat hondjes noemde. :')
Ik dacht: Aguttie wat zielig om die 2 hondjes onder de wasmachine te duwen.

Ik wist dat ook niet en dacht een typfoutje ofzo tot het dus steeds herhaald werd. Arme hondjes :') :))

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 07:04

Faline schreef:
Suzanne F. schreef:
Nooit geweten dat je dat hondjes noemde. :')
Ik dacht: Aguttie wat zielig om die 2 hondjes onder de wasmachine te duwen.

Ik wist dat ook niet en dacht een typfoutje ofzo tot het dus steeds herhaald werd. Arme hondjes :') :))

Haha zelfde