Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 14:19

Zonnetje81 schreef:
Raar toch dat ze zo praten. Geen stoken?

Ik weet het niet, ze vertelde het niet tegen mij maar tegen een andere vriendin.
Vond het vooral vreemd dat ze dat in mijn bijzijn deden, best dom zelfs als ik daar met hem ben.
Kreeg wel het idee dat ze dat bewust deed, dat ik er niet teveel van moet denken ofzo..

Waren ook geen jonge meiden, maar vrouwen van een jaar of 40 he.. :7

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 14:35

*stille meelezer reactie*
Jaloers die vrouwen? :+

Laat ze maar, niet op ingaan.
Mensen oordelen nogal snel als je op Tinder zit, er kleeft nogal een "serial-dating" kaartje aan en misschien komt het daar vandaan?

Heb Tinder nog steeds niet geïnstalleerd
Ben nu bijna 4 maanden vrijgezel na 8,5 jaar en begin nu het gevoel te krijgen dat ik een date wel weer eens zou willen proberen.
Als ik installeer, kom ik wel weer langs ;)

*kruipt weer onder steen*

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 15:55

Strange things Renee :=
Ik woon zelf in Brabant, bij Den Bosch, ik studeer in Eindhoven, dus ga met Limburgs om
En ik ben dan regelmatig in het gooi nu. Die woont dus 90km van mij vandaan, maar is gelukkig prima te doen.

Mysecretes, sounds great! :D

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:05

NouskaMoos; Hup op tinder jij, aan het daten ;)

Queleens: Aah vandaar, 90km zou ik op lange termijn wel een ding vinden hoor. Om te daten niet, maar als het serieus wordt en je aan samen wonen moet gaan denken moet toch 1 van de 2 zijn hele leven verplaatsen, zou ik nogal een ding vinden hoor..

Ja, geen idee wat het vrouwtje ermee probeerde te bereieken, heb hem er verder ook niet mee lastig gevallen, ik weet zelf dat het anders ligt. Dus beetje onnodig daar nu onzeker/moeilijk over te gaan doen omdat een ander er een opmerking over maakt.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:11

Wij zijn al eventjes samen, tot op heden nog geen probleem. Hij woont al op zichzelf daar en als het even kan ben ik liever daar dan hier haha.
Maar we zijn beide geen mensen die roendoem hause denken + we hebben beiden nog geen vaste baan waar we aan vast zitten en rekening mee zouden moeten houden en ik zou er totaal geen problemen mee hebben om richting daar te gaan richting de grote steden in plaats van hier op het platte land.

Maar kan me wel voorstellen dat dat voor sommigen een probleem kan zijn :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:15

Mijn vriend woont zeker 90 km van mijn ouderlijk huis af. En 30 km van mijn studentenhuis haha. Ik wilde altijd ergens gaan wonen tussen mijn ouderlijk huis en Utrecht. En daar woont hij haha. Maar Nederland is zo klein joh, je kan overal wel wonen.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:19

Ooh wat kunnen vrouwen toch ook hekserig zijn he :roll: nou Renee niet te veel van aantrekken maar denk ik.. je kent hem inmiddels al een aardig poosje toch?

Afstand vind ik op zich niet zo'n issue, althans dat zeg ik nu..als het echt van samenwonen komt met iemand die ver woont piep ik misschien wel anders haha. Heb geen eigen paard meer dat scheelt alvast een hoop gedoe.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:27

afstanden zijn relatief en ik ben niet gebonden aan een woning. Maar als ik eerlijk moet zijn, dan zie ik me nog niet uit "mijn omgeving" vertrekken. Alles in een straal van 15km vind ik ok, maar verder...
Ik heb wel een vaste job en goede vriendinnen waarmee ik bijna dagelijk afspreek zowel voor de paarden als met mijn honden.
Mijn vriend die ik intussen 4 maanden ken, woont een 40km van mij en dit is op zich te doen. Maar toch vrees ik de dag dat samenwonen aan de orde is en hoe we dat gaan aanpakken...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:33

Motorman is er nog steeds hoor. Maar afspraken is lastig, ergens knaagt er nog steeds wel iets en er zijn meer visjes in de zee ;)

Ik ben redelijk aan Groningen gebonden, maar vind bijvoorbeeld een LAT relatie ook écht geen probleem. Ben niet zo'n samenwoner, of alles samenmoetendoener :))

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:44

Lougino: Ik ken hem 4 maanden, we zijn niet echt officieel, is in ieder geval nooit gezegd. Hij heeft me al wel een paar x zijn vriendin genoemd naar andere. Ik heb bewust de vraag nog niet gesteld aan hem, vind het leuk zo en zou zoned zijn om te verpesten, ook al verwacht ik dat zijn antwoord positief zou zijn. Ik ben niet bang dat hij nog meer 'vriendinnetjes' heeft, daar zie ik hem veel te veel voor, heeft geen tijd meer over hoor hahaha..

Volgens mij zit in die afstand ook wel verschil qua leeftijd. Hiervoor heb ene date/vriend gehad die 70km verderop woonde. Hij heeft kinderen en een Eigen bedrijf, dus ik zou die kant op moeten als het serieuzer was geworden. Op zich de woonplaats was heel leuk, nog steeds in Brabant, in theorie zou ik het best willen. Maar toen ik er echt overna ging denken, ZIJN huis, ZIJN woonplaats, ZIJN kinderen...

Mijn werk en paard zouden prima mee kunnen verhuizen, maar nee, ik wilde het uiteindelijk toch niet. Ben best wel gesteld op mijn onafhankelijkheid en die had ik dan op moeten geven.

petitparis: 40 km lijkt me wel te overzien ja..
90 km, moet ik nu naar mijn werk dagelijks, maar ik zou er niet aan moeten denken hierheen te verhuizen hoor... Dan moet ik wel gruwelijk verliefd zijn hoor.. Maar nee, ik dat zou bij mij niet gebeuren.

Mijn scharrel/vriend/date (wat het ook is) woont 2 straten verder, 4 minuten lopen ongeveer haha, dat is wel makkelijk ! Ik neem mijn spullen niet eens mee als ik daar slaap, ben net zo snel naar huis gereden als dat ik mijn spullen allemaal in een tas heb gedaan.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:59

Jaloerse vrouwen. Brrr. Altijd akelig!!

Ik heb niet meer gedate, wel een beetje met wat mannen aant appen maar nog niks bijzonders!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 20:08

Ik ben ook weer terug op Tinder.... Na twee maanden glitters met m'n leuke collega ben ik er toch over uit dat ik niet langdurig gelukkig kan worden met hem. Dus heb het uitgemaakt. Heel jammer en awkward, want we zien elkaar dus elke dag op het werk :Y) Maar dat komt vanzelf wel goed.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 20:39

Once is een saaie app, dus doe maar niet :')

Als je het er moeilijk mee hebt kun je altijd een gesprek aanknopen daarover toch renee16?

Jammer Kayleigh, maar als je het nooit had geprobeerd zou je het nooit geweten hebben ook..

Vandaag nogmaals op date gevraagd. Ik ga het druk krijgen komende weken _O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:44

Jeetje wat een kinderachtige vrouwen zeg :=

Krijg ik ineens een appje van die vorige jongen, alleen een link naar een nummer. Ik stuur terug dat 't een chill nummer is, stuurt 'ie alleen een duim emoji terug. Echt, wat wil 'ie nou :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 02:53

Dat Nederland klein is ben k achter gekomen ja, zit nu een week in Canada en van A naar B verplaatsen gaat moeilijk en duurt lang, heb het inmiddels wel naar mijn zin.
Qua tinder neem ik een break, misschien als ik me erg lonely voel ik weer even ga tinderen maar heb niet de drang hier, via tinder, jongens te ontmoeten
Zaterdag opstap geweest en leek wel in the hood te zijn, jongens en meisjes tegen elkaar aan schuren met petjes op en dreadlocks, niet direct date materiaal haha

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:44

Maar zou je dan niet meer zekerheid willen Renee? Al klinkt het wel alsof jullie erg exclusief zijn ;-)

Jammer Kayleigh en wel beetje weird inderdaad om elkaar op werk steeds tegen te komen..baalde hij er erg van?

Wat gek zeg UhNee..moet je daar nou weer mee!

Dreadlocks hahaha nee daar zou ik ook niet bepaald warm van worden Loes! Wel naar je zin daar??

Ze zeggen toch vaak dat mannen van duidelijkheid houden nou ik weet niet maar de meesten zijn gewoon oost-indisch doof! Ben echt zo klaar met dat vage gedoe 8)7

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:53

Nederland kan misschien wel klein zijn maar als je eenmaal een vaste baan hebt in deze tijd dan kan en wil je die misschien niet altijd zomaar opgeven. Zeker niet als je van zekerheden houdt. Daarbij ben ik gehecht aan mijn omgeving. Hier lukt het niet eens zomaar om nieuwe vrienden te maken laat staan als je naar een nieuwe omgeving gaat. Ik vind het wel makkelijk gezegd van och doe niet zo moeilijk nederland is maar klein. 1,5 uur reistijd naar je werk is niet echt realistisch.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:12

Zonnetje81 schreef:
Nederland kan misschien wel klein zijn maar als je eenmaal een vaste baan hebt in deze tijd dan kan en wil je die misschien niet altijd zomaar opgeven. Zeker niet als je van zekerheden houdt. Daarbij ben ik gehecht aan mijn omgeving. Hier lukt het niet eens zomaar om nieuwe vrienden te maken laat staan als je naar een nieuwe omgeving gaat. Ik vind het wel makkelijk gezegd van och doe niet zo moeilijk nederland is maar klein. 1,5 uur reistijd naar je werk is niet echt realistisch.

-O- Ik rij dagelijks 2x 1,5 uur hoor..
Maar op lange termijn zeker geen aanrader, dit had ik niet gedaan als het om een vaste functie ging.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:16

vaste baan zegt tegenwoordig ook helemaal niks meer!
werk al 8 jaar bij dezelfde baas maar sta toch volgende maand op straat....

maar daarbij wil ik ook niet de zekerheden opgeven die ik nu heb, woon nu vrijstaand met de paarden aan huis en ga het echt niet zomaar weer opgeven!

daarbij ben ik vorig jaar echt wel door een hel gegaan toen het uitging met mijn ex en wil gewoon niet meer overhaast vertrekken en het huis uitmoeten, dus ze komen er nu maar bij mij in als ze wat willen :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:24

Zo dat is niet niks Alja, heb je inmiddels al zicht op een nieuwe job? Woon je alleen met de paarden aan huis?
Ik woon nu nog even thuis ook op een boerderij met zicht op de paarden vanuit m'n slaapkamer, lijkt me toch best een overgang om ineens naar een klein appartement te gaan maar ja ik wil dit jaar toch heel graag m'n eigen huis en groter dan gangkastformaat huizen is in je eentje niet te betalen in deze regio. Kan wel naar de stad gaan voor goedkoper en groter maar daar heb ik echt niks te zoeken.

Sjee Renee 3 uur per dag in de auto, en dan 5 dagen werken ook?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:33

Heftig Alja ! Wel uitzicht op iets anders?
Lougino: ja, wel 5 dagen in de week, ik werk als consultant en dit was zo afgesproken voor 3 maanden. Veel langer had het ook niet moeten zijn, het breekt echt wel op en is eigenlijk gewoon zonde van de tijd.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:05

Het geeft meer zekerheden dan elk schooljaar moeten hoppen en maar te hopen dat er ergens een paar uur voor je zijn. Elke branche is anders maar ik heb niet zomaar werk als ik verhuis omdat de scholen krimpende zijn en beperkt bent tot je vak. Als er in de omgeving geen school is met ruimte en uitzicht op ruimte heb je geen werk. 1,5 uur rijden en dan nog files is vragen om psychische problemen offf relatie problemen als ik voor mezelf spreek. Daarbij zitten je vrienden dus ook nog op die afstand. Neee niks voor mij.....geen werk en afhankelijk zijn en als het niks wordt kan je weeeeer terug en nieuw werk zoeken. Geen sociaal leven wat je opnieuw moet opbouwen. :+

En ja de een is nou eenmaal avontuurlijker en flexibeler en ziet er een uitdaging in maar niet iedereen denkt er zo licht over. Dat bedoelde ik misschien.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:06

Ik woon idd alleen met de paarden en mijn twee honden :)

Jup, heb afgelopen weekend al ergens anders gewerkt, mag daar ook blijven maar dat is voor 15 uur en dat is te weinig om van rond te kunnen komen, as donderdag nog een gesprek en wellicht zijn die twee te combineren :)

maar idd wel heftig, in een jaar tijd zijn al mijn zekerheden die ik dacht te hebben weg gevallen maar we gaan het allemaal wel weer zien :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:08

Alja in je profiel staat je vriend...?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:10

volgende maand alweer een jaar EX vriend ;)