Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:12

Selka schreef:
Ben gisteren in de my store in den haag geweest :) javastraat 96 geloof ik :)

Leuke bestellingen zie ik voorbij komen!

Hier alle dure dierenartsrekeningen weer betaald maar februari en maart worden ook duur dus ik ga maar eens opmaken wat ik heb. Volgens mij genoeg om heel 2016 door te komen ;)

Zuur die dure rekeningen, maar och dan kun je je voorraad leeg maken haha

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:16

Zo, dat waren 4 pagina's
Flink bijlezen als je vakantie hebt en niet achter de pc zit :')

Fea, Super dat je de YC zo lekker vindt!
Zimbalicandles.nl
Yankeecandlestore.nl
Zijn fijne shows :)

Ehmm...
Ik wilde nog meer typen :')

Ohja, van de 1000poot vind ik dat ook jammer idd!

En de Village candle Fresh Linen is echt heerlijk!!
Heb nu fluffy towels in de elektrische brander, maar die moet echt op een hetere brander!
Jammer want brand geen kaarsen in de badkamer, waar ie staat :')

Spannend molenhoek! !!
Maar je hebt nog een hele maand om te lessen!! :D
Gaat vast goed komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:16

Selka: Idem hier! Gelukkig een grote voorraad.

Nee, was al geslaagd voor mijn A2. Maar moet nu voor mijn A. (Onbeperkt vermogen motor) En deze zomer nog eens voor de auto. En ik ben zo een zenuwpees...

Zaterdag krijg ik mijn pakketje van WME!!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:20

Zonde Pirouette. Hoor het van meer mensen inderdaad. Ik heb gelukkig nog niets raars meegemaakt, hoop stiekem wel dat dat zo blijft.

Over Scentsy.. Sja... Die zal hier eind januari zijn denk ik. Ik denk dat de fout bij het depot ligt, dat het pakket verkeerd ingeklaard is oid. De postmeneer was hier namelijk om het pakket voor de 2e keer aan te bieden, maar zijn scanner gaf toen aan dat het retour afzender moest. PostNL "klachten"balie zegt dat het pakket 2x is aangeboden en daarmee de kous af uiteraard :'), Kara zegt dat de bezorger het 3x had moeten aanbieden. Nouja, ze zit in elk geval tm 16 jan in USA, dan moet dat pakket nog terug hierheen... Sja... Ik ben er klaar mee. Ze heeft heel lief aangeboden om er extra dingen in te stoppen en een tegoedbon etc, harstikke lief en ik neem haar ook echt niets kwalijk wat dat betreft. Maar die hele order loopt gewoon niet lekker en heb eigenlijk geen zin meer om te wachten. Van mij mag het pakket wel in Engeland blijven eigenlijk.

Telefoon al binnen Vonneke?

Iemand trouwens enig idee wat dit nou is? Ze ruiken wel aardig hetzelfde..
Afbeelding

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:22

Yv, jaaaaaa wat een verademing!!!

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:23

O, ik dacht dat je nu voor je auto-rijbewijs moest.. dan maar hopen dat het nog goed weer blijft.

Hier staat Covered Bridge aan van Kringle, ik denk dat ik die maar ga gebruiken in de keuken om kookgeuren te verdrijven, ik vind 'm niet zo geweldig nl. Mijn minst favorieten gaan altijd naar de keuken :)

Balen Yv! Heb je wel gevraagd of je de order nog kan annuleren? Ik zou er zo ook geen zin meer in hebben

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:30

Toch maar de witte brander met lampje besteld bij Zimbali,
helemaal happy, staat al uren aan (kon met die andere niet, veel te warm).

Hier nog nooit problemen gehad met bestelling bij de 1000poot, net nog 1 geplaatst *\o/* .

Spannend @molenhoek, succes!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:32

Oh jammer! Ik vind covered bridge lekker :)

Inderdaad Vonneke! Maar ik mag niet klagen wat het zijn allemaal leuke dingen die duur zijn in 2016 :+

Spannend DeMolenhoek, succes alvast!

Yv, wat gek! Mijn witches brew was zoals de meest linkse. Ruiken ze wel hetzelfde? Echt balen van je Scentsy pakket. Zo duurt wachten wel heel erg lang :(

Leuk Liesje! Welke heb jij nu?? Wil ook nog steeds een elektrische :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:36

Yv_ schreef:
Zonde Pirouette. Hoor het van meer mensen inderdaad. Ik heb gelukkig nog niets raars meegemaakt, hoop stiekem wel dat dat zo blijft.

Over Scentsy.. Sja... Die zal hier eind januari zijn denk ik. Ik denk dat de fout bij het depot ligt, dat het pakket verkeerd ingeklaard is oid. De postmeneer was hier namelijk om het pakket voor de 2e keer aan te bieden, maar zijn scanner gaf toen aan dat het retour afzender moest. PostNL "klachten"balie zegt dat het pakket 2x is aangeboden en daarmee de kous af uiteraard :'), Kara zegt dat de bezorger het 3x had moeten aanbieden. Nouja, ze zit in elk geval tm 16 jan in USA, dan moet dat pakket nog terug hierheen... Sja... Ik ben er klaar mee. Ze heeft heel lief aangeboden om er extra dingen in te stoppen en een tegoedbon etc, harstikke lief en ik neem haar ook echt niets kwalijk wat dat betreft. Maar die hele order loopt gewoon niet lekker en heb eigenlijk geen zin meer om te wachten. Van mij mag het pakket wel in Engeland blijven eigenlijk.

Telefoon al binnen Vonneke?

Iemand trouwens enig idee wat dit nou is? Ze ruiken wel aardig hetzelfde..
[ [url=m/8ohAeA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gewoon een nieuwe sticker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:36

Links is oud label, rechts nieuw ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:37

Ja, had ik wel aangegeven maar daarop bood zij dus bovenstaande alternatieven voor. Ze wilde ook het postkantoor mailen om de terugsturing tegen te gaan, maar gokte dat het toch al te laat was dus heb gezegd dat ze lekker van dr vakantie moet genieten. Als de post het meteen terugstuurt, heb ik het ook pas halverwege januari, dus die ene week maakt me dan ook neit zoveel uit. Mits ik dan natuurlijk wel extraatjes krijg :'). Ben en blijf een Hollander he :P.

Ja, linker was mn eerste, had ik bij My Store gekocht. Die andere kwam vandaag mee. Had al zoiets van huh, er klopt iets niet. Toen ik ze naast elkaar legde zag ik dus dat ze anders waren. Ze lijken wel hetzelfde te ruiken, maar kan de geur door het plasticje niet zo heel goed erdoor ruiken en die andere is al open, dus ruikt een stuk sterker.
Edit: Aha, thnx.

Foto Liesje :D!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:39

Oooh jongens wie is er nou laatst bij de Xenos geweest? :o
Ben op jacht naar een nieuwe brander maar zie superleuke simpele die men bij Xenos heeft gekocht. Zijn die er nog steeds?

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:46

Deze
Afbeelding

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:58

Leuke brander Liesje, veel fijner dan met kaarsjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:05

Yv: Wat zonde! Snap ook wel dat je er klaar mee bent ook...

Autorijbewijs is deze zomer ;) Eerst motor, mijn passie :D

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:06

Oh die vind ik ook leuk Liesje! Mooie brander :)

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:10

Tnx, ben er echt heel blij mee, ook Goose Creek zonder problemen branden (wel in een siliconen cupcake bakje)
maar dat is meer omdat ik te lui ben om schoon te maken. :D

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:13

Heeft iemand al ervaring met de YC meltcups? Kun je die ook gebruiken op andere branders? En alleen op elektrische of ook met eennwaxinelichtje?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:15

Mooie brander, maar dat is er wel eentje van yc geloof ik?

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:27

@Estja, geen ervaring mee. Wel gelezen dat je er een speciale brander voor nodig hebt. Daarom ook niet geprobeerd.

@wme, klopt, kun je nagaan hoe heet die andere werd. Deze doet het echt perfect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:36

Zo dat was veel bijlezen :) ik reageer ook niet altijd, maar ik lees alles met veel plezier en steek er aardig wat van op.

Hier nlg de elektrische brander die in de aanbieding is bij 1000poot gekocht. Heb nu de roze en de zwarte. Tot nu toe pas 1x yc gebrand, maar die beviel heel goed.

Ik doe opvallend lang met een geurtje, dat had ik niet verwacht ( ik ben nog beginner in de meltjes, al heb Ik in drie weken een verzameling voor een heel jaar aangelegd)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:49

Mooie brander.

Ik ben ziek aan het worden, heb citrus&sage opstaan. Maar hij kriebelt gigantisch in mn neus :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:51

liesje84 schreef:
@Estja, geen ervaring mee. Wel gelezen dat je er een speciale brander voor nodig hebt. Daarom ook niet geprobeerd.

@wme, klopt, kun je nagaan hoe heet die andere werd. Deze doet het echt perfect.

Nou dat is mooi ;)
Ik heb geen ervaring met de branders van yc wel met de tarts maar als het werkt is het goed en hij is ook nog eens echt mooi :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:52

Yv_ schreef:
Mooie brander.

Ik ben ziek aan het worden, heb citrus&sage opstaan. Maar hij kriebelt gigantisch in mn neus :')

Ik heb tegen beter weten in de brander aan staan. :') Mijn neus is nog verstopter dan mijn blauwe trui die ik al jaren kwijt ben. :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:53

Brander is niet mijn smaak, sorry.