Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 19:10

Confession dan maar: ik vind het heerlijk om van die onzinnige testjes op Facebook te doen als 'Hoe zou jij heten als je een lantaarnpaal was?'

HokeyPokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 19:20

Confession: Ik gluur veel te veel naar paardjes die te koop staan terwijl ik pas over een tijdje echt eentje ga kopen..
En dan nog een confession: En stiekem wil ik dan toch de eigenaren mailen om te vragen om meer info zodat ik weet of ik hem zou willen bekijken of niet.. :+

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:22

LaraLise schreef:
Confession: Ik gluur veel te veel naar paardjes die te koop staan terwijl ik pas over een tijdje echt eentje ga kopen..
En dan nog een confession: En stiekem wil ik dan toch de eigenaren mailen om te vragen om meer info zodat ik weet of ik hem zou willen bekijken of niet.. :+

Ik kijk vaak naar honden(rassen) die ik zou willen ondanks dat het nog jaren gaat duren voor ik een eigen hond kan hebben. Ik vind dat heel erg jammer maar ik kan het ook niet laten om de sites van asiels en dingen als rasbeschrijvingen te lezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 21:09

Eulogy schreef:
Min of meer hetzelfde als gepensioneerden in het OV tijdens de spits: HUISVROUWEN die per se op zaterdag boodschappen moeten doen, MET hun kinderen?! Vind ik echt bloedirritant, je hebt de hele week de tijd en dan ga je op de drukste dag van de week :')

JA DIT! En dan lekker midden in het gangpad gaan stilstaan met al die kinderen om te gaan kletsen met andere huisvrouwen zodat niemand er langs kan. En dan nog die gillende kinderen die door blijven gillen omdat moeders ze negeert. Ik vermijd de supermarkt voortaan op zaterdag. :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 21:44

Ik heb al sinds de zomer mijn benen niet meer geschoren :')

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 21:52

Damned schreef:

Ik scheer mijn benen alleen als ik ga zwemmen! En 's zomers alleen mijn onderbenen, want ik draag toch overal een legging onder omdat ik anders mijn benen stukloop..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 21:54

Als ik onder de douche sta spreid ik mijn vingers en doe ik net of ik Spider-Man ben omdat het water dan in straaltjes van mijn vingers af loopt. Zo leuk.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:04

Captain schreef:
Confession dan maar: ik vind het heerlijk om van die onzinnige testjes op Facebook te doen als 'Hoe zou jij heten als je een lantaarnpaal was?'

Ooooh dit doe ik ook ja, dacht al dat ik de enige was :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:06

Damned schreef:

Benen niet, oksels niet... nergens eigenlijk. Zodra ik temperatuursgewijs met goed fatsoen een lange broek aan kan verander ik spontaan in Gaston:

Afbeelding

:+

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:17

Foaly schreef:
Damned schreef:

Benen niet, oksels niet... nergens eigenlijk. Zodra ik temperatuursgewijs met goed fatsoen een lange broek aan kan verander ik spontaan in Gaston:

[ Afbeelding ]

:+

:')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:18

Jullie hebben zeker blonde haren dan :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:30

nope hier donker maar in de winter scheer ik ook alleen mijn onderbenen niet :') O:)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:47

Ik ben dol op mandarijnen maar zodra ze pitjes hebben lust ik ze spontaan niet meer :Y)

En ik doe altijd tegenover iedereen alsof ik super gezond eet maar ik ben een regelrechte smulpaap :o Als ik niet zoveel zou sporten zou ik echt dik worden denk ik Y)(^) Alleen in bijzijn van andere eet ik alleen maar gezonde dingen :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:53

Ik scheer m'n benen nooit. :+
Draag geen korte broeken en ga nooit zwemmen dus hoef enkel het stukje net boven de enkel te scheren vind ik.
Oksels scheer ik wel, vind het anders zo snel gaan ruiken naar oud zweet. :r

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:12

ik ga zometeen voor t slapen doornroosje of de drie biggetjes musical van k3 voor het slapen gaan kijken en ik ga lekker mee zingen := wel zachtjes

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:19

Heb vandaag perongelijk mijn pony in zijn oog geprikt met mijn zweep.
Oh wat voelde ik mij schuldig! Hij traande veel en wou z'n oogje niet open doen.
Kwamen allemaal ramp scenario's in mijn op en moest er echt van huilen gewoon :o
Uit eindelijk oogje toch wel weer goed open gegaan gelukkig..!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:23

Over ontvrienden gesproken... Dat doe ik het liefst bij mensen die al die onzinnige hoaxen delen. Zo kansloos... Zelf nadenken valt niet mee....

Mijn confessions vandaag...

Ik ben 1.86m en ik misbruik mijn lengte heel graag. Door te doen of ik mensen niet zie. Hetzelfde met vreselijk irritante kinderen die door winkels rennen en gillen. OEPS...
Ik weet dat ik intimiderend over kan komen, meestal vind ik dat vervelend. Maar ook dat gebruik ik graag als ik vervelende mensen zie.
Vanmiddag bijvoorbeeld, stond ik te pinnen en stonden er een man en vrouw gewoon over mijn schouder mee te kijken. Toevallig heb ik eerst even wat boodschapjes gedaan in de AH. Het is zo'n ING automaat die in de AH staat. Dus ik stuntel eerst onthandig met de boodschapjes in mijn hand. Aangezien die mensen nog geen aanstalten maken om een stukje meer privacy te gunnen, stal ik eerst rustig mijn boodschapjes uit op de automaat. Ik pin rustig mijn geld. Haal de pinpas uit de automaat, het geld. Stop dat rustig in mijn portemonnee. Pak minstens zo rustig mijn boodschapjes weer. En loop expres zo dicht mogelijk langs die mensen om even flink onaardig op ze neer te kijken.

Ergens vind ik dat leuker dan gewoon onaardig te zeggen dat ik meer privacy wil. :+

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:25

Passief agressief zijn is soms ook gewoon hemels :j

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:27

Ik moet een aantal online taaltesten maken, om te zien of ik wel een hbo-taalniveau bezit. Nou wist ik al dat mijn spelling, grammatica etc. op een vrij laag niveau zit en ik daar echt wat aan moet gaan doen. Maar nu is het geval dat er ook een onderdeel over uitdrukkingen in zit en stiekem heb ik daar de helft van de antwoorden gegoogeld, omdat ik er gewoon totaal het nut niet van inzie.

Uiteindelijk had ik van de 20 vragen, 18 goed. En dat is precies genoeg voor een voldoende. :o :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:45

friendly schreef:

Jep inderdaad... Behalve bij geliefden, dan probeer ik het vooral niet te doen. :') Want dan vind ik het kinderachtig _O- Lekker hypocriet van me :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:47

Janine1990 schreef:
friendly schreef:

Jep inderdaad... Behalve bij geliefden, dan probeer ik het vooral niet te doen. :') Want dan vind ik het kinderachtig _O- Lekker hypocriet van me :')

Hangt af van het onderwerp wat ter discussie staat :')

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 01:15

Confession: ik ben gruwelijk allergisch voor passief agressief gedrag :=

Vandaar dat ik veel beter met mannen kan opschieten dan met vrouwen vermoed ik :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 01:16

Dat inderdaad :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 01:52

Catnip schreef:
Confession: ik ben gruwelijk allergisch voor passief agressief gedrag :=

Vandaar dat ik veel beter met mannen kan opschieten dan met vrouwen vermoed ik :')

Wat is passief agressief gedrag? :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 01:58

Janine1990 schreef:
Over ontvrienden gesproken

Ik heb een Facebook'vriend' die racistisch is, veel naar foute hardcorefeesten gaat, constant bezig is met auto's tunen en zijn patserbak versieren en ook nog eens extreem racistisch is (ja, dat staat er 2x, maar het is echt zo). Eigenlijk wil ik hem steeds ontvrienden, maar ik vind het te grappig om keer op keer te lezen wat een kansloze pauper het is.