Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Excalibur schreef:Ik wil komende week met mijn moeder naar Paleis ‘t Loo. Nu zie ik dat je via de voordeelurenkaart van de Postcodeloterij 20% korting krijgt. Nu heb ik die natuurlijk gelijk weggegooidomdat wij er eigenlijk nooit wat mee doen. Heeft iemand misschien de betreffende kortingscode voor mij?
Roosch schreef:Excalibur schreef:Ik wil komende week met mijn moeder naar Paleis ‘t Loo. Nu zie ik dat je via de voordeelurenkaart van de Postcodeloterij 20% korting krijgt. Nu heb ik die natuurlijk gelijk weggegooidomdat wij er eigenlijk nooit wat mee doen. Heeft iemand misschien de betreffende kortingscode voor mij?
Is je moeder of jij geen lid van de vriendenloterij?
https://www.vriendenloterij.nl/vipkaart ... is-het-loo
Excalibur schreef:Ik wil komende week met mijn moeder naar Paleis ‘t Loo. Nu zie ik dat je via de voordeelurenkaart van de Postcodeloterij 20% korting krijgt. Nu heb ik die natuurlijk gelijk weggegooidomdat wij er eigenlijk nooit wat mee doen. Heeft iemand misschien de betreffende kortingscode voor mij?
DoretteK schreef:Excalibur schreef:Ik wil komende week met mijn moeder naar Paleis ‘t Loo. Nu zie ik dat je via de voordeelurenkaart van de Postcodeloterij 20% korting krijgt. Nu heb ik die natuurlijk gelijk weggegooidomdat wij er eigenlijk nooit wat mee doen. Heeft iemand misschien de betreffende kortingscode voor mij?
Is dat uit de agenda? Die hebben wij wel, stuur maar een pb!