Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:17

fresley schreef:
Leuke deal vandaag kunnen maken op een tweede hands markt... Leuk nieuw harry horse dekje van een collectie van een paar jaar geleden. Dacht vast dat ze er 25euro voor vroegen..

2 jonge meisjes dus ik vraag wat ze er voor willen. Zegt ze; €2.50.
Ik dacht, wat? Dus ik vraag nog een keer 2,50? Knikt ze ja. Dus ik kijk het dekje nog een keertje goed na, is hij echt bijna nieuw. Dus snel die meisjes hun geld gegeven en het dekje mee genomen. Vond het wel jammer dat ze niet meer spullen hadden. :P

Dan had ik wat meer gegeven, die meisje hadden blijkbaar geen idee van de werkelijke waarde.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:25

De meiden hadden er wel een zadel bij liggen en hun vader stond er ook bij. Toen ik vroeg naar de maat was het een Full dressuur volgens het meisje. Dus ik denk echt wel dat ze wisten wat ze verkochten ;) Tevens waren ze een jaar of 16/17 dus dan heb je wel een idee wat een dekje kost lijkt mij.

bridgetF

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:30

wat voor de één waarde is, is voor een ander rommel. Misschien wilde ze graag zsm geld en weg met (voor hun) zooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:43

Op markten mag je al lang tevreden zijn dat de juiste mensen voorbij komen, zeker met paardenspul. Ben nu aan het rondzoeken achter een nieuwe scooter maar het valt me enorm op dat de meeste zoekertjes maar halve informatie bevat.

XstormX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:09

Een vriendin van mij was opzoek naar een konijnenhok voor een klein prijsje :) toen had ze er een gevonden, groter hok voor 20 euro.
had ze gebeld en mijn vriendin mocht um meteen ophalen, alleen was het best ver rijden toen stelde die mensen voor om het hok helemaal naar haar toe te brengen gratis ( uiteraart wel de 20 euro voor het hok ) :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:20

Billy schreef:
fresley schreef:
Leuke deal vandaag kunnen maken op een tweede hands markt... Leuk nieuw harry horse dekje van een collectie van een paar jaar geleden. Dacht vast dat ze er 25euro voor vroegen..

2 jonge meisjes dus ik vraag wat ze er voor willen. Zegt ze; €2.50.
Ik dacht, wat? Dus ik vraag nog een keer 2,50? Knikt ze ja. Dus ik kijk het dekje nog een keertje goed na, is hij echt bijna nieuw. Dus snel die meisjes hun geld gegeven en het dekje mee genomen. Vond het wel jammer dat ze niet meer spullen hadden. :P

Dan had ik wat meer gegeven, die meisje hadden blijkbaar geen idee van de werkelijke waarde.....

Doe jij dat ook bij elk koopje dat je doet dan? :')

Oef, dat is wel heel erg weinig wat je vraagt hoor, hier is een tientje extra!

Was het maar zo'n feest in de wereld, dan had ik wel meer geld op mijn rekening gehad. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:25

Nouja €2,50 voor een bijna nieuw dekje vind ik ook wel een beetje raar eigenlijk :=
Ik zou me aardig belazerd voelen als ik iets verkocht waarbij de waarde uiteindelijk veel hoger zou liggen...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:27

Als je je er niet bewust van bent?
Belazerd? Hahaha, neuh. Ik niet hoor. Ik geef ook regelmatig gratis duur spul weg. Als mensen er blij van worden is het goed voor mij. Zouden meer mensen moeten doen!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:42

Laatst was er op de rommelmarkt een kindje wat een klein pluche beestje wilde verkopen voor 50 ct, en ik heb een euro gegeven. Had ik m alsnog goedkoop en kind dolblij...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:48

Dat vind ik toch iets anders dan meiden van een jaar of 14/15.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:50

XstormX schreef:
Een vriendin van mij was opzoek naar een konijnenhok voor een klein prijsje :) toen had ze er een gevonden, groter hok voor 20 euro.
had ze gebeld en mijn vriendin mocht um meteen ophalen, alleen was het best ver rijden toen stelde die mensen voor om het hok helemaal naar haar toe te brengen gratis ( uiteraart wel de 20 euro voor het hok ) :)

Wauw, tof van ze! Die moesten er precies heel hard vanaf :=

Ik ga zo weer even zoeken naar een gerbilkooi, ik gok zo dat dit een goed moment is, mensen ruimen hun zolder op tijdens pinksterweekend :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:36

ik heb ook 2 euro voor een zo goed als nieuw dekje betaalt, nu gebruik ik hem alleen niet meer :Y)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:22

ik heb ook wel eens dingen goedkoop gekocht. ook wel eens duur verkocht :+ afgetrapt vies oud hoofdstelletje verroest enzo bijna gescheurd, lag bij de rest van de hoofdstellen en die waren 7,50 en meisje was direct die wil en stond al klaar met het geld, ik ging voor 2,50 maar gezecht dat 5 euro ook wel oke was.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 08:39

Stille meelezer heeft er ook eentje:

Vorig jaar was ik op zoek naar slaapkamer meubels. Het zal ergens in oktober - november geweest zijn. Vandaag, dus minimaal 6 maanden later, krijg ik een reactie op één van mijn vragen.

Dus voor iedereen die nog geen reactie gekregen heeft van verkopers: er is nog hoop :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:53

:=

Even voor m'n gevoel, maar krijgen jullie ook niet het idee dat MP een autoverkoopsite wil worden?!?!? De beginpagina is alleen maar auto's, hoor steeds reclames over verkoop je auto op MP en nu krijg ik ook nog een mail 'als landen auto's zouden zijn' ( Wat als voetballanden auto’s waren? Marktplaats zocht het uit en wat blijkt? Nederland is een sportieve, energieke Volkswagen, het populairste automerk op Marktplaats! Benieuwd waar Spanje, Duitsland en andere landen mee worden vergeleken?)
:P

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:04

Gelukkig weinig last van.

Maar vind het wat rustig op MP, kan aan mij liggen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:08

heb er ook geen 'last' van, maar het valt me steeds op :+

Bij mij loopt het echt voor geen meter -O- Echt bijna geen reacties of biedingen. Het was altijd zo 'spannend' om te mail te checken 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:10

Hmm, ik kan nu bij iemand voerbakken ophalen voor onze nieuwe stallen en het is echt in de buurt alleen die persoon is zo laat met mailen. Dat zegt ze; kun je morgenavond? Dan mail ik direct terug; ja is goed. En vervolgens vraag ik naar de tijd enz en hoor ik niks meer.

Ik baal daar van, want ik wil ze heel graag hebben. Heb nu toch nog maar een extra mailtje gestuurd of vanavond rond 7u goed is...
Je wilt toch dingen verkopen of niet? :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:12

Wil ze haar telefoonnummer niet geven??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:15

Staat niet bij de advertentie en die heeft ze niet gegeven. Maar ze mailt wel vanaf haar samsung, want dat kan ik zien.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:17

Dan zou ik er om vragen als ik jou was! Heb dat wel vaker, dat mensen m'n nummer vragen (of hun nummer geven dat ik hun bel) omdat ze dat makkelijker/sneller afspreken vinden.
(ook handig als je vanavond gaat en het eventueel niet kunt vinden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:00

Heb m'n dekje nog steeds niet binnen.... We zijn nu twee weken verder -O-

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:30

uhh vraagt iemand een perpaalde prijs ergens voor bied je dat niet goed. biedje wat hoger nog niet goed. Vraag dat er dan ook niet voor! :o

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 01:46

Waarom stellen mensen vragen over iets als het antwoord duidelijk in je advertentie staat?

*zucht*

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 06:44

Omdat ze nog geen leesbril gekocht hebben :P