Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:23

Ziet er goed uit Elmo!
Ik vind je lay out in combinatie met je foto's heel rustig ogen, leest heel prettig!

Ben benieuwd wat je er verder van gaat maken :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:36

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:55

Hebbert Anc :')

Honk is gaaf <3. Al ben ik nog meer verliefd geworden op Bossa Nova, die is nóg mooier :)).

Sun Worshipper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:57

Ik vind Honk echt zo gaaf, maar bij mij... brrr...
:')

Bossa moet je volgende keer echt mee nemen, ben heel benieuwd hoe die bij mij zou staan.
Waarschijnlijk ook afschuwelijk :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:59

Ja en toch denk ik dat dat wel meevalt... Lila staat je ook niet, maar Lotus supergoed... Zit ook hintje roze in.. Zelfde als Bossa Nova :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:03

catootjeenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 11:57

Een tijdje geleden ben ik ook een blogje begonnen over mijn paardje en mij.
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog tips?
http://catootjeenik.wordpress.com/

Super mooie blogs hebben jullie trouwens allemaal!!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:38

Chanen schreef:
Vanessa24 schreef:

Is dat een uitnodiging Chanen? Misschien wel handig om dat ook toe te voegen. Ik ben wel zo slim geweest om een optie toe te voegen dat mensen automatisch bericht ontvangen wanneer ik een nieuw artikel plaats.

@Marit. Ja, ik deel 'm ook op mijn facebook dus de meeste vrienden hebben vast een kijkje genomen. Zojuist ook een Twitteraccount aangemaakt...ben er maar druk mee :D

Gemakshalve wijt ik het maar aan het - voor mij - late uur, maar ik volg je niet helemaal. Wat is een uitnodiging waarvoor?[/quote]

Je schrijft dat sommige een knop erop hebben zitten zodat andere bloggers hun blog kenbaar kunnen maken. Daarna schreef je dat het bij jou nog niet storm loopt, maar dat het wel wat bezoekers trekt. Ik vatte dat op als 'maak bij mij je blog kenbaar'. Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben :o

Edit: sorry ik ben nog steeds hopeloos wanneer het om quoten gaat!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:42

Jans schreef:
Ik over.. vakantievoorpret

Een korte, maar moest het gisteren even kwijt :):)

Leuk stukje! Ik zag een ienimiene schrijffoutje. 'Tellen jullie ook af naar jullie droomreis?' Er staat nu 1 a.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:43

Tikfoutje :D Dat ga ik even eruit vissen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:45

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:50

Je ziet het DnT, ik ben echt nog een groentje :') ik leer ieder keer nog bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:54

Ah leuk, bedankt iedereen! Tips zijn altijd welkom hoor :)

Wat een slim idee, dat spam je blog!

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:57

misschien een stomme vraag maar ik denk dat jullie mij er wel mee kunnen helpen. Ik ben van plan om de lay-out van mijn blog te gaan veranderen. Hierdoor moet ik natuurlijk ook mijn header veranderen. hebben jullie tips om mijn header, in vergelijking met nu te verbeteren? Wat spreekt jullie aan in een header en hoe laat ik het er professioneel uit zien?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:04

Heb je even snel een linkje van je blog? Dan kan ik voor je kijken :)

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:06

chanelle14 schreef:

http://wp.me/4g8WV

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:08

Vanessa24 schreef:
Je schrijft dat sommige een knop erop hebben zitten zodat andere bloggers hun blog kenbaar kunnen maken. Daarna schreef je dat het bij jou nog niet storm loopt, maar dat het wel wat bezoekers trekt. Ik vatte dat op als 'maak bij mij je blog kenbaar'. Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben :o

Edit: sorry ik ben nog steeds hopeloos wanneer het om quoten gaat!

Oh, haha! Ze hebben geen knop waar je op kunt drukken om je blog kenbaar te maken. Sommige bloggers posten af en toe een apart artikeltje waar je in de reacties iets over je eigen blog kunt vertellen, Spam Your Blog. Zoiets. Veel reactievelden hebben bovendien, naast een vakje voor naam en e-mail, ook een speciaal veld waar je de link van je website kunt invullen. Op die manier kunnen anderen naar jouw blog doorlinken, als ze bijvoorbeeld jouw reactie interessant vonden en nieuwsgierig worden naar jouw blog. Hopelijk ben ik zo een beetje duidelijker. ;)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:49

kimrhijns schreef:
chanelle14 schreef:

http://wp.me/4g8WV

Ik zou er in ieder geval 1 maken die je ook echt ziet, dus niet zo doorschijnend zoals nu.
Misschien is met donkerbruin doen? Past wel mooi bij de rest. Daarnaast zou ik de achtergrond
van je berichten ook een andere kleur doen, nu is het een beetje 1 groot vlak, doordat
het bijna dezelfde kleur is als de achtergrond van je gehele blog.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:03

chanelle14 schreef:
Ik zou er in ieder geval 1 maken die je ook echt ziet, dus niet zo doorschijnend zoals nu.
Misschien is met donkerbruin doen? Past wel mooi bij de rest. Daarnaast zou ik de achtergrond
van je berichten ook een andere kleur doen, nu is het een beetje 1 groot vlak, doordat
het bijna dezelfde kleur is als de achtergrond van je gehele blog.

Bedankt voor je tips. Ik was van plan om de gehele lay-out te veranderen en heb al een klein beetje een idee. Ik dacht zoiets maar dan kom ik weer op hetzelfde neer.

Afbeelding

Dus ik denk dat ik de achtergrond van de header toch maar roze maak.

Ik vind het wel moeilijk...

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:22

Het zou opzich best kunnen zo, alleen had ik de boeken dan weggelaten. Ik vind ze er te statisch en teveel 'opgeplakt', maar dat is ook mijn persoonlijke smaak. Als de boeken weg zijn zou je de tekst kunnen centreren en nog iets vergroten.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:41

chanelle14 schreef:
Het zou opzich best kunnen zo, alleen had ik de boeken dan weggelaten. Ik vind ze er te statisch en teveel 'opgeplakt', maar dat is ook mijn persoonlijke smaak. Als de boeken weg zijn zou je de tekst kunnen centreren en nog iets vergroten.

Wat een goed idee. Dat ga ik even proberen!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:43

Help!

Ik kwam erachter dat door de redirectingservice mijn blog als het ware 'twee keer' in google stond en dat dat slecht is voor je SEO. Nu wil ik dat dus omgooien, maar hosten via blogger op eigen domein is absoluut en crime... Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Volgens de helppagina van blogger ( deze ) zou ik bij het invoeren van mijn nieuwe domeinnaam een foutmelding moeten krijgen met de persoonlijke CNAME, maar dit gebeurt niet. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets helpt en ik word er helemaal gek van... _-:( Iemand enig idee wat te doen?

Ik sta nu namelijk op het punt om alles dan maar om te gooien naar het zelfhosten met wordpress, als laatste redmiddel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:45

Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt...
:')

Ik weet net hoe ik mijn post moet schrijven en hoe ik hem live krijg, maar daar houdt het wel mee op...
Te erg eigenlijk :=

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 18:10

Okaaaay daar ben ik ook weer! Ik heb ook weer een aantal blogjes online staan. een aantal met foto's van een fotomeeting (die ook via bokt was georganiseerd) , en een met foto's die ik maakte tijdens de ledendag van de vereniging van het spaanse paard nederland.

http://www.vanzoelenfotografie.com/paar ... nederland/

http://www.vanzoelenfotografie.com/foto ... den-hinde/

http://www.vanzoelenfotografie.com/foto ... den-linde/

http://www.vanzoelenfotografie.com/foto ... den-chief/

Enn nu ga ik vanavond ook heel hard blogjes bij lezen =D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:09

Ik ben weer terug bij mijn blogspotdomein en heb besloten om vanaf 26 juli (als mijn domein verhuisd kan worden) de overstap naar hosten met wordpress te gaan maken. Bah, wat een gedoe allemaal! :(