Ik vind je lay out in combinatie met je foto's heel rustig ogen, leest heel prettig!
Ben benieuwd wat je er verder van gaat maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chanen schreef:Vanessa24 schreef:
Is dat een uitnodiging Chanen? Misschien wel handig om dat ook toe te voegen. Ik ben wel zo slim geweest om een optie toe te voegen dat mensen automatisch bericht ontvangen wanneer ik een nieuw artikel plaats.
@Marit. Ja, ik deel 'm ook op mijn facebook dus de meeste vrienden hebben vast een kijkje genomen. Zojuist ook een Twitteraccount aangemaakt...ben er maar druk mee
chanelle14 schreef:Heb je even snel een linkje van je blog? Dan kan ik voor je kijken
Vanessa24 schreef:Je schrijft dat sommige een knop erop hebben zitten zodat andere bloggers hun blog kenbaar kunnen maken. Daarna schreef je dat het bij jou nog niet storm loopt, maar dat het wel wat bezoekers trekt. Ik vatte dat op als 'maak bij mij je blog kenbaar'. Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben
Edit: sorry ik ben nog steeds hopeloos wanneer het om quoten gaat!
kimrhijns schreef:chanelle14 schreef:Heb je even snel een linkje van je blog? Dan kan ik voor je kijken
http://wp.me/4g8WV
chanelle14 schreef:Ik zou er in ieder geval 1 maken die je ook echt ziet, dus niet zo doorschijnend zoals nu.
Misschien is met donkerbruin doen? Past wel mooi bij de rest. Daarnaast zou ik de achtergrond
van je berichten ook een andere kleur doen, nu is het een beetje 1 groot vlak, doordat
het bijna dezelfde kleur is als de achtergrond van je gehele blog.
chanelle14 schreef:Het zou opzich best kunnen zo, alleen had ik de boeken dan weggelaten. Ik vind ze er te statisch en teveel 'opgeplakt', maar dat is ook mijn persoonlijke smaak. Als de boeken weg zijn zou je de tekst kunnen centreren en nog iets vergroten.