Vorige pagina in dit geval
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Ja die groene is van een andere merk, die valt ook heeel groot. Ik kan er echt in zwemen. Als ik terug van vakantie ben zal ik wel eens kijken welk merk het is.De royal, wijnrode, rode en charcoal zijn ook van Malaika. De groene dus ook van dat andere merk??
Heeft iemand de roze al eens gekocht? Mijn zus vroeg nog om 2 vesten, maar wil wel zeker weten dat ik de juiste maten bestel.

Courses schreef:Ik krijg net een telefoonhoesje binnen die op 30-09 uit China verstuurd is
Met de ebay speeltjes doet hij langer als de speeltjes van de dierenwinkel
Misschien dat ze bij S wel gelijk vallen? xchanel01 schreef:Heeft er iemand toevallig ervaring met het bestellen van gel nagellak via ebay?
Het wordt met FedEx verzonden, dus dan is het er als het goed is vet snel, maar zolang zij het niet versturen is het er ook niet snel.. 
Terugsturen kost meer dan een nieuwe bestellen..
Nu is dat geen groot probleem, ik heb sowieso een roze hoesje los besteld voor erbij.. maar die grijze had ik fijn gevonden om eens af te wisselen. Ik wil wel even laten weten dat ze de verkeerde kleur hebben gestuurd, maar terugsturen is duur en afgezien van de kleur van t hoesje is het ding prima.. is het dan toch gebruikelijk om te vragen de goede kleur te sturen?