[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 15:07

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:05

Rianne_ schreef:
* Komt even binnenvallen *
Hoop dat jullie me kunnen helpen!

In januari gaat mijn broer trouwen dus nu ben ik op zoek naar kleding voor de bruiloft.
Zelf vond ik dit jurkje wel erg leuk : [ Afbeelding ]
Aangezien het in de winter is moet er nog een vestje oid overheen, iemand suggesties?
Omdat het wel heel zwart is moet het vestje/blazer natuurlijk wel iets vrolijker zijn.. En ik draag er dan pumps bij in dezelfde kleur.

Als iemand andere suggesties heeft voor een bruiloft, dat is helemaal welkom!
Mocht je een tip hebben voor een jurkje: liefst niet te duur, aangezien ik het jurkje echt alleen op deze dag zal dragen.

Ik zou geen donkere kleuren doen, een bruiloft is feestelijk!

Misschien zoiets?

Afbeelding

Of iets 'losser'
Afbeelding

allebei van de steps.

Xivura

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:09

Ik zou sowieso voor een wat kleurijker jurkje gaan bij een bruiloft. Ik vind dit te somber .. de jasjes vind ik ook iets te stijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:22

Dat donkere jasje moet je echt niet aan doen bij dat jurkje, zoiets vind ik meer begrafenis waardig. :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:37

Nee dat donker zou het echt te donker maken.
Nu vind ik zwart ook geen echte bruiloftskleur maar het is winter en dan is het vaak allemaal wat donkerdere kleding ( of ligt dat aan mij? :p ), die 2 jasjes van steps hierboven vind ik trouwens wel echt leuk zoiets zou er wel bij staan.

Ik vind het een beetje jammer dat zwart geassocieerd wordt met begrafenissen. Oke het was vroeger zo maar tegenwoordig zie ik steeds vaker mensen die een broek met een donker groene, paarsachtige of ander kleurtje en een blousje erover. Geen knalkleuren maar wel gewoon 'normale' kleuren, ik persoonlijk vind dat zwart er ook wel bij mag.. En de man heeft meestal toch ook een zwarte smoking aan? :D
Terwijl zwart heel veel mensen super goed staat en met leuke assecoires een super outfitje hebt.
Een sjaaltje is ook al snel kleurrijk en een mooie ketting en armbandjes en oorbellen maken het feestelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:20

Helemaal zwart naar een bruiloft doe je niet vind ik. Ik vind donkere kleuren ook heel erg fijn om te dragen, maar voor een bruiloft trek ik toch wat vrolijkers aan..

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 17:41

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:10

Ik had vorig jaar ook een zwarte jurk aan op de bruiloft van mijn moeder. Was zeker niet de enige, vond het zelf juist erg netjes staan en het deed me totaal niet denken aan een begrafenis.
Vorig jaar liet ik hem hier ook zien en toen kreeg ik ook reacties: zwarte jurk > begrafenis.
Sluit me verder aan bij mexx lady. Het is maar net hoe je hem combineert. Zelf had ik een grijs vestje met pailletten en zilveren sieraden :). Heb de jurk later aan gehad bij kerst en zou hem nooit aandoen op een begrafenis, daarvoor is hij veel te feestelijk/sierlijk.. (Ook zonder vestje)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:18

Ik vind zwart juist mooi, als je het maar mooi combineert.
Zwart is juist heel elegant. :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:32

Ja ik vind zwart ook mooi, maak het uiteraard wel wat feestelijker met accessoires.
Inmiddels toch iets anders geworden. Donkerblauw kanten jurkje met roze lintje (geen foto helaas),
en doe daar een jasje bij aan met pailletten. En dan roze accessoires en blauwe schoenen :)

Caelum schreef:
Dit jurkje is ook leuk voor op de trouwdag

http://www.hm.com/nl/product/18280?article=18280-A

Deze vind ik echt vreselijk :o

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 01:49

Ben net bij de Primark op Oxford Street geweest <3

Nieuwe jas, sjaal, muts, trui, en uiteraard sokken! Was graag nog langer blijven winkelen, maar het was zo belachelijk druk! Ik ga volgende week nog wel even voor een jurkje, maar dan voor college, vroeg op woensdagochtend of zo. Toch wel verleidelijk, als het maar 2 tube stations verderop is..

Kan helaas geen outfit foto's plaatsen omdat m'n iphone gejat is.. zucht.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 02:06

Ik vind een bruiloft altijd dé mogelijkheid om een leuk vrolijk jurkje aan te mogen doen :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 08:21

_mexx_lady_ schreef:
Nee dat donker zou het echt te donker maken.
Nu vind ik zwart ook geen echte bruiloftskleur maar het is winter en dan is het vaak allemaal wat donkerdere kleding ( of ligt dat aan mij? :p ), die 2 jasjes van steps hierboven vind ik trouwens wel echt leuk zoiets zou er wel bij staan.

Ik vind het een beetje jammer dat zwart geassocieerd wordt met begrafenissen. Oke het was vroeger zo maar tegenwoordig zie ik steeds vaker mensen die een broek met een donker groene, paarsachtige of ander kleurtje en een blousje erover. Geen knalkleuren maar wel gewoon 'normale' kleuren, ik persoonlijk vind dat zwart er ook wel bij mag.. En de man heeft meestal toch ook een zwarte smoking aan? :D
Terwijl zwart heel veel mensen super goed staat en met leuke assecoires een super outfitje hebt.
Een sjaaltje is ook al snel kleurrijk en een mooie ketting en armbandjes en oorbellen maken het feestelijk.

Zwart is oorspronkelijk zelfs een bruiloftskleur! Vroeger was het heel normaal om in het zwart te trouwen.
Vind het vaak heel stijlvol. Denk dat het model van het jurkje meer uitmaakt dan de kleur.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 11:48

Zwart kan erg mooi zijn :j

Gisteren dagje in Amsterdam gewinkeld, urban outfitters ook nog geweest, wel duur indd := Verder wel lekker gewinkeld, ook nog primark zaandam geweest :)

Afbeelding

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 15:04

Mijn beste vriendin heeft binnenkort haar sweet 16. De dresscode is cocktail/gemaskerd, dus ik moet op zoek naar een leuk feestjurkje.
Ik zag zelf deze: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 917428-14/ , maar ik ben er niet zeker van.
Ik ben als het om jurkjes gaat een erg lastig type, want ik draag bijna nooit jurkjes /rokjes omdat ik me er onzeker in voel (heb er dus ook verder geen).
Ik ben een smal meisje met korte benen, dus ik ben zeker niet opzoek naar iets wat mijn benen nog korter maakt. Verder draag ik nooit jurkjes, dus ik weet echt niet welke goed bij mij passen. Ik vind donkere kleuren zelf het mooiste, want felle kleuren staan me niet.

Als iemand iets leuks tegen komt, zou deze persoon dat dan willen laten weten? :o
En heeft iemand tips, want ik weet dus echt niet waar ik naar opzoek ben.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 15:21

Imke1998 schreef:
Mijn beste vriendin heeft binnenkort haar sweet 16. De dresscode is cocktail/gemaskerd, dus ik moet op zoek naar een leuk feestjurkje.
Ik zag zelf deze: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 917428-14/ , maar ik ben er niet (......)

Heel leuk jurkje! :j Ik zeg doen :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 16:04

ik vind hem eerlijk gezegd een beetje simpel voor dat geld. Zag vandaag hele leuke op de website van de vero moda/ vila, maar mijn internet doet momenteel te langzaam om ze weer even op te zoeken.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 16:04

xkimmx schreef:
Imke1998 schreef:
Ik zag zelf deze: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 917428-14/ , maar ik ben er niet (......)

Heel leuk jurkje! :j Ik zeg doen :D

Ik zou het ook doen, wat een leuk jurkje!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 16:13

Is het niet te begrapenisachtig of zo?
Ik zag het toevallig in een tijdschrift voorbij komen, maar ik kan hem dus niet passen, en mij kennende beland het als het niet 100% perfect is weer achter in de kast.

@fioon: Hij is inderdaad wat simpel. Zo ben ik zelf ook, en ik heb er sowieso dan nog een masker bij op. ik zal eens kijken op de andere website.
edit: heb inderdaad 1 leuke gezien, maar die was in alle maten uitverkocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 16:58

Oh dat jurkje van nelly is echt prachtig!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 22:06

Imke, ik vind de vorm heel mooi van het jurkje wat je gepost hebt. Opvallende sieraden erbij zijn wel een must.

Fioon, ik vind daarentegen alle jurkjes die je gepost hebt saai of lelijk. Wat is er mis gegaan bij VILA? Die hadden altijd wel OK dingen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 09:36

En je kunt niet met je vriendin een andere leuke optie bedenken om aan te doen?
Als ik mij niet prettig zou voelen in een jurkje, zou ik niet speciaal voor een feest er 1 kopen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 09:51

Ikwashier schreef:
Zwart kan erg mooi zijn :j

Gisteren dagje in Amsterdam gewinkeld, urban outfitters ook nog geweest, wel duur indd := Verder wel lekker gewinkeld, ook nog primark zaandam geweest :)

[ Afbeelding ]

Wow die hotdog trui is heel cool.