Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:Om half 6 met pup eruit om te plassen en niet door hebben dat ze voordat we buiten zijn eigenlijk alles al heeft laten lopen, over mij heen en op de grond. Ik loop er dus doodleuk dwars doorheen onderweg terug naar bed. Eerst de was erin en dweilen dus, super, ik was al zo lekker wakker![]()
Ik word echt moedeloos van dat gezeik in huis de hele tijd, ze wil met dit weer gewoon niet naar buiten en laat de boel lopen voordat ik überhaupt de deur open kan doen. Meestal wel op een plasmatje, maar nu was ik het plasmatje. Ze gaat er tussen 12 en 1 uur voor het laatst uit en meldt zich uit zichzelf pas om half 7/7 uur om te plassen, ik ga er dus al ruim eerder uit om dit te voorkomen
morgen ontmoet ik mijn begeleider en wil ik eigenlijk kijken of het mogelijk is om meteen een les mee te lopen om de klas te zien, aangezien we al een week stage minder hebben door een projectweek. 

fleurtjeuh schreef:Ik werk in een bedrijf met een cleanroom en daar moet je een pak voor aan om daar in te mogen.
Nou hebben we geen pak dat passend is voor de huidige schoonmaakster![]()
En die was aan het uitleggen waarom het is dat ze te zwaar is en hoe dat komt.
Voelde me echt zo rot dat zij zich zo rot er over voelde dat ze het idee had zich te moeten verantwoorden voor haar gewicht..
Heb haar op t hart gedrukt dat dit echt niet nodig was en dat ze zich aan niemand hoeft te verantwoorden, wij als bedrijf zijn gewoon niet voldoende voorbereid.
Maar ze voelt zich zo duidelijk hier rot om dat ik dr eigenlijk een knuffel wil geven
juval schreef:hier ook een witte verrassing. Had niet persé gehoeven van mij.
verder stress want controle vandaag. Het zal best goed zijn, maar er wordt altijd hard gezocht om toch maar iets aan te merken hebben. Vorige keer hadden ze over stof op de bovenkant van de tl buizen.
fleurtjeuh schreef:Ik werk in een bedrijf met een cleanroom en daar moet je een pak voor aan om daar in te mogen.
Nou hebben we geen pak dat passend is voor de huidige schoonmaakster![]()
En die was aan het uitleggen waarom het is dat ze te zwaar is en hoe dat komt.
Voelde me echt zo rot dat zij zich zo rot er over voelde dat ze het idee had zich te moeten verantwoorden voor haar gewicht..
Heb haar op t hart gedrukt dat dit echt niet nodig was en dat ze zich aan niemand hoeft te verantwoorden, wij als bedrijf zijn gewoon niet voldoende voorbereid.
Maar ze voelt zich zo duidelijk hier rot om dat ik dr eigenlijk een knuffel wil geven