Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lau schreef:Dat ik een magnetron op zou halen vandaag maar niks meer heb gehoord van de verkoper. Gister en maandag nog een berichtje gedaan maar niks gehoord. I guess not dan…..
Marcella schreef:Westhof schreef:Lift in ons appartementencomplex is buiten werking. Heel fijn als het zo benauwd is en je je boodschappen alle trappen op mag tillen
Horror.
Zou trap af nog redden, maar weer omhoog zeker nu extra met mijn knieën.
Alja schreef:Ik heb ook een werk ergernis….
Ben super tevreden, heb het onwijs naar mijn zin, eigenlijk nooit geen gedoe maar…..
Ik wou altijd tandartsassistente worden en nu is er een opleiding die maar 5 avonden duurt ( je bent dan basis assistente dus niks speciaals) en nu laat mij dat niet meer los….
Het blijft maar kriebelen om daar voor te gaan….
Ben super tevreden, heb het onwijs naar mijn zin, eigenlijk nooit geen gedoe maar…..
Ik wou altijd tandartsassistente worden en nu is er een opleiding die maar 5 avonden duurt ( je bent dan basis assistente dus niks speciaals) en nu laat mij dat niet meer los….