Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Ik eet idd al een jaar of 7 vegetarisch en heb dat ook aangegeven tijdens het gesprek.
De lab resultaten bij Atalmedial kan ik momenteel nog niet inzien staat er.
Maar ze had niet echt een reden om verder te testen momenteel omdat die rode bloedcellen er goed uit zagen en dat gaf aan dat er geen vitamine tekorten zijn.
Cambionn schreef:De kou. Ik draag al dubbele handschoenen buiten en nog doen m'n vingers zeer, en kantoor is ook nogal ijzig. Heb de verwarming al max gezet maar is zo'n centraal eco systeem dat voor geen meter werkt.
Polarize schreef:Het is een ergernis omdat mensen meer bezig zijn met hun telefoon dan dat ze uit hun ogen kijken, maar ook een beetje leedvermaakwe hebben de automatische schuifdeur van de winkel nu op winterstand staan en dan gaat ie minder ver open, is voor ons fijner omdat we minder op de tocht zitten, en de hoeveelheid mensen die al vol tegen die deur aan zijn gelopen..
Ineke2 schreef:Polarize schreef:Het is een ergernis omdat mensen meer bezig zijn met hun telefoon dan dat ze uit hun ogen kijken, maar ook een beetje leedvermaakwe hebben de automatische schuifdeur van de winkel nu op winterstand staan en dan gaat ie minder ver open, is voor ons fijner omdat we minder op de tocht zitten, en de hoeveelheid mensen die al vol tegen die deur aan zijn gelopen..
Ik moet hier wel om grinniken