Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 07:50

Ander bedrijf te vroeg op de losplaats
Hij mag pas om 7:00 beginnen en ik moet erop wachten, want moet op dezelfde plaats lossen.

Wel 1 voordeel, bedrijf wat enorm snel is kwa lostijden. Dus wacht tijd gaat meevallen. Hoop ik

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 08:41

Ik eet idd al een jaar of 7 vegetarisch en heb dat ook aangegeven tijdens het gesprek.
De lab resultaten bij Atalmedial kan ik momenteel nog niet inzien staat er.
Maar ze had niet echt een reden om verder te testen momenteel omdat die rode bloedcellen er goed uit zagen en dat gaf aan dat er geen vitamine tekorten zijn.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 08:51

45 min te laat uit bed gegaan. Dat red ik noooooit. :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:06

Om half tien ergens een kleine presentatie geven. Maar mijn bed is zo lekker warm. :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:09

Hellofresh die niet aanbelde maar gewoon de doos voor mijn deur pleurt en wegrijdt. Als hij geen asociaal harde muziek op had staan had ik nieteens geweten dat hij langs was geweest

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:10

Waarom heb ik de 1e klantcall om 9 uur gezet, ik lag nog zo lekker :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:23

Ik moet over 3 kwartier op werk zijn en rol pas net mn bed uit :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:30

TheNovelist schreef:
Ik eet idd al een jaar of 7 vegetarisch en heb dat ook aangegeven tijdens het gesprek.
De lab resultaten bij Atalmedial kan ik momenteel nog niet inzien staat er.
Maar ze had niet echt een reden om verder te testen momenteel omdat die rode bloedcellen er goed uit zagen en dat gaf aan dat er geen vitamine tekorten zijn.

Dat is niet helemaal waar. Waarschijnlijk heb je geen tekort aan vitamine B12 en zegt ze daarom dat. Vitamine D bijvoorbeeld heeft daar echter niets mee te maken.

—-
Ik heb het de hele nacht zo koud gehad en nog steeds.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:56

Ik heb mij geërgerd aan de pijn in de volledige rechter arm, en knie gisteravond dus uit ergernis maar een tramadol genomen.
Maar heb er wel heeeeeerlijk op geslapen.
En vanmorgen nog 1 genomen zo dat ik vandaag en vanavond nog even door kan halen met de pijnstiller.

Van de 3 afspraken van vandaag hoef ik alleen voor de laatste naar buiten.
De eerste is het telefoneren.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:59

Ben blij dat er meer mensen problemen hadden met opstaan vandaag _O-

Ruzie met de computer.... kan niet inloggen...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:02

Bij mij kwamen de problemen ook deels door gister 13-21 werken en nu weer om 9:30 moeten beginnen :') en zo koud en bah
Vind mn baantje achter de kassa wel leuk hoor, maar als ik tot 21 uur moet werken en de volgende dag weer vroeg moet beginnen kan ik niet even lekker zitten 's avonds

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:03

De kou. Ik draag al dubbele handschoenen buiten en nog doen m'n vingers zeer, en kantoor is ook nogal ijzig. Heb de verwarming al max gezet maar is zo'n centraal eco systeem dat voor geen meter werkt :') .

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:20

dat de waterbak van de kippen zat vastgevroren... en die ik dus te lomp probeerde los te maken. Dus nu is ie stuk. Ander bakje zoeken voor de kipjes dus.

meteen ook maar voor de tuinvogeltjes wat water neergezet, die hebben het nu ook moeilijk.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:22

Het is een ergernis omdat mensen meer bezig zijn met hun telefoon dan dat ze uit hun ogen kijken, maar ook een beetje leedvermaak :') we hebben de automatische schuifdeur van de winkel nu op winterstand staan en dan gaat ie minder ver open, is voor ons fijner omdat we minder op de tocht zitten, en de hoeveelheid mensen die al vol tegen die deur aan zijn gelopen..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:45

Uwv contact persoon doet moeilijk over de proefplaatsing. Dat moet nu stage of werkervaringsplek worden. 8)7

Gaat gewoon nergens over. :roll:

Wakker gelegen van 05.00 t/m 07.00 uur. Ben kapot en dan komen ze vandaag 2 rollen gaas afleveren van 2 meter hoog (en 25 meter lang).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:49

Cambionn schreef:
De kou. Ik draag al dubbele handschoenen buiten en nog doen m'n vingers zeer, en kantoor is ook nogal ijzig. Heb de verwarming al max gezet maar is zo'n centraal eco systeem dat voor geen meter werkt :') .

Wat voor mij helpt zijn dikke skihandschoenen , in het begin wel even koude handen maar daarna worden ze lekker warm en blijft dat vaak ook zo. Plus ze worden niet nat van binnen. Ik wou er nooit mee lopen omdat ze zo dik zijn maar ik denk nu was ik maar niet zo eigenwijs en had dit jaren eerder gedaan.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 11:07

Huis dat ik gisteren ben gaan bezichtigen vertoonde scheuren in het behang en beplaastering.Boven de garagepoort en binnen boven enkele deuropeningen was de muur wat naar beneden gebogen.Het dakgebinte was ook aan vervanging toe.Dat was een domper.
Aan de buitenmuren was wel niets te zien.

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 11:17

Ik lees ook al heel lang mee en heb wel eens sporadisch wat geplaatst. Ik ga dit jaar beter mijn best doen haha. :o

Mijn eerste ergernis van dit jaar: De Duitse spoorwegen. Ze leggen nu weer 3 dagen het werk neer. Ik moet volgende week vrijdag vanaf Utrecht met de nachttrein naar Rosenheim en dan door naar Oostenrijk, dus ik hoop dat ze volgen de week niet (meer/weer) staken. Ik krijg er wel stress van pff! -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 11:18

Jouw BoktNaam is echt Geniaal!!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 11:20

Collega heeft de afgelopen dagen achter elkaar door van die sneren naar mij gemaakt. Begint vandaag onze manager erover dat ik wat positiever moet zijn en alles meer van me af moet laten glijden :+
Afijn ik heb toch al een ander plan, maar ik moet nog even uitzitten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 11:55

Polarize schreef:
Het is een ergernis omdat mensen meer bezig zijn met hun telefoon dan dat ze uit hun ogen kijken, maar ook een beetje leedvermaak :') we hebben de automatische schuifdeur van de winkel nu op winterstand staan en dan gaat ie minder ver open, is voor ons fijner omdat we minder op de tocht zitten, en de hoeveelheid mensen die al vol tegen die deur aan zijn gelopen..

:') Ik moet hier wel om grinniken :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 12:10

De huisartsenpraktijk is niet te bereiken. Fijn :roll:

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 12:14

Ineke2 schreef:
Polarize schreef:

:') Ik moet hier wel om grinniken :D

De oplossing (afgezien van: hou op naar het scherm te staren voordat je kin vastgroeit aan je borstbeen): https://www.curioctopus.nl/read/12284/d ... -zoals-jij

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 13:07

Het is inmiddels woensdag en ik wacht eigenlijk nog steeds op een soort van verontschuldiging van een vriend van ons, die zich zaterdag tijdens het eten niet goed voelde en naar onze wc ging... En daarna gelijk naar huis.
Het is 1 ding om je niet goed te voelen en iemands complete wc vanaf de toilet, muren en vloer te bevuilen, maar het is een ander ding om dit niet even te melden, een soort van verontschuldiging te geven en iemand (vrij letterlijk) in de oliebol te laten zitten...

Ik snap dat je je niet goed voelt en kapot schaamt, maar een kleine melding had wel gekund toch? Nu moest de volgende die naar de wc ging deze ravage zien en naar boven naar de wc toe (waar ik gewoon liever niemand heb want dat voelt toch een beetje als mijn prive domein :+ ) We hebben echt bijna een uur lopen schrobben en ik ben niet gelukkig

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 13:10

Waarom zijn Fjordenpaarden altijd zo lastig met de juiste maat qua spullen ?

Singel gekregen wat ik gratis erbij kreeg. 8 weken al op moeten wachten , nog boos geworden op de winkel dat ze niks leveren. Gisteren speciaal een uur voor gereden en te kort.

Nu is mijn fjord ook wel weer wat aangekomen.... maar baal echt... gelijk maar een 10 cm grotere singel besteld met neopreen zodat het nog een beetje meerekt.

Ik heb ook altijd pech met dit soort dingen het past nooit en super veel gedoe ervan.