Nog even geduld en dan ben je weg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Ding ding ding, je gaat door voor de magnetron!Lampen aan.![]()
Nog even geduld en dan ben je weg.
CalipsoLover schreef:Héél veel succes!Statistiek... 400 euro uitgegeven aan bijles en nog heb ik het gevoel dat ik niks kan. Vrijdag examen, brand een kaarsje aub
Lestrange01 schreef:Ik krijg blijkbaar maar 3 jaar aanvullende beurs terwijl ik mijn studie nog niet af heb. Ik dacht dat het net zolang duurde als je studie.. (nee ik heb geen studie vertraging). Maar goed, nu valt dus de helft van mijn inkomen weg
Zebrastreep schreef:Lestrange01 schreef:Ik krijg blijkbaar maar 3 jaar aanvullende beurs terwijl ik mijn studie nog niet af heb. Ik dacht dat het net zolang duurde als je studie.. (nee ik heb geen studie vertraging). Maar goed, nu valt dus de helft van mijn inkomen weg
4 jaar als goed is. Ik kwam het laatste jaar ook tekort en heb toen geleend was niet anders helaas.... maar nee het duurt niet zolang je studie gaande is.
Lestrange01 schreef:Zebrastreep schreef:
4 jaar als goed is. Ik kwam het laatste jaar ook tekort en heb toen geleend was niet anders helaas.... maar nee het duurt niet zolang je studie gaande is.
Ik ben eind 2019 begonnen en december 2022 was mijn laatste maand dus helaas heeft het bij mij maar 3 jaar mogen duren
xPabloBokt schreef:@Lestrange01 als het goed is is dit pas vanaf september 2023 (dus collegejaar 2023-24). Ik ben ook gestart in 2019-20 en ik krijg gewoon nog aanvullend.
CalipsoLover schreef:Statistiek... 400 euro uitgegeven aan bijles en nog heb ik het gevoel dat ik niks kan. Vrijdag examen, brand een kaarsje aub
Lestrange01 schreef:xPabloBokt schreef:@Lestrange01 als het goed is is dit pas vanaf september 2023 (dus collegejaar 2023-24). Ik ben ook gestart in 2019-20 en ik krijg gewoon nog aanvullend.
Dan ga ik sowieso even bellen morgen. Ik schrok me rot, net m'n baan kwijt en dan zo even 400 euro minder per maand... ik hoop echt heel erg dat dit een fout is vanuit duo