Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 21:34

Lampen aan. :')

Nog even geduld en dan ben je weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 21:41

Marcella schreef:
Lampen aan. :')

Nog even geduld en dan ben je weg.
Ding ding ding, je gaat door voor de magnetron! *\o/* :')

Het is ook echt wel erger geworden sinds mijn andere huisgenoot weg is. Die durfde hem er zo nu en dan nog wel op aan te spreken, maar dat werd hem niet in dank afgenomen, en ik voel me als vrouw dan toch wat kwetsbaarder. := Dus ik heb de verhuurder gewoon gezegd dat ik niet z'n huishoudster of babysit ben. Ik doe wel lampen uit als ik ze zie branden overdag, maar ik kan moeilijk de hele dag de wacht gaan houden in de woonkamer, en ik ga al helemáál niet achter zijn kont aan opruimen of schoonmaken, rot op.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 22:18

Koekje is ook goed hoor kan ik het in de blender gooien.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 23:32

Hé zit ik de hele avond te wachten op diegene die mijn auto uit elkaar kwam halen en de banden zou jatten , maar nog niemand gezien.

Ik ga maar op bed :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 23:37

Mannen. Hele leuke date gehad en hij wil mij nog wel keer zien. Gezellig op de app, maar laatste twee dagen kortaf. Zeg gewoon als je het niet wilt? Is toch niet zo moeilijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 23:39

Ik erger me momenteel aan het feit dat ik zo'n vreselijke nationalist ben en het liefst nog morgen op de barricaden zou gaan staan voor een onafhankelijk Wales. Ik woon er niet eens. :')

Maar toch: Cymru am byth

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:05

Statistiek... 400 euro uitgegeven aan bijles en nog heb ik het gevoel dat ik niks kan. Vrijdag examen, brand een kaarsje aub -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:09

Nou ik heb een ergerlijke situatie waar ik al een paar dagen mee in m'n maag zit en waarbij ik eigenlijk heel goed advies kan gebruiken. Ik heb het net getypt maar ik vind het een beetje een lang verhaal voor in zo'n ergernis topic geworden, ik weet dat dit het topic er niet helemaal voor is om dit te vragen maar mocht iemand het wel willen lezen en advies willen geven zou dat heel fijn zijn via pb %)

(Ik ga zo wel slapen dus kan zijn dat ik morgenochtend reageer :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:12

Sterkte Annet_Dottie. :(:) Ik vrees dat ik momenteel niet helemaal de headspace heb om veel informatie te verwerken en erop te antwoorden, maar als je niemand kunt vinden, kun je het wat mij betreft ook gewoon in dit topic neerzetten.

CalipsoLover schreef:
Statistiek... 400 euro uitgegeven aan bijles en nog heb ik het gevoel dat ik niks kan. Vrijdag examen, brand een kaarsje aub -O-
Héél veel succes!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:39

Ik krijg blijkbaar maar 3 jaar aanvullende beurs terwijl ik mijn studie nog niet af heb. Ik dacht dat het net zolang duurde als je studie.. (nee ik heb geen studie vertraging). Maar goed, nu valt dus de helft van mijn inkomen weg

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:40

Lestrange01 schreef:
Ik krijg blijkbaar maar 3 jaar aanvullende beurs terwijl ik mijn studie nog niet af heb. Ik dacht dat het net zolang duurde als je studie.. (nee ik heb geen studie vertraging). Maar goed, nu valt dus de helft van mijn inkomen weg

4 jaar als goed is. Ik kwam het laatste jaar ook tekort en heb toen geleend was niet anders helaas.... maar nee het duurt niet zolang je studie gaande is.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:45

Zebrastreep schreef:
Lestrange01 schreef:

4 jaar als goed is. Ik kwam het laatste jaar ook tekort en heb toen geleend was niet anders helaas.... maar nee het duurt niet zolang je studie gaande is.

Ik ben eind 2019 begonnen en december 2022 was mijn laatste maand dus helaas heeft het bij mij maar 3 jaar mogen duren

Edit: ik zoek het nu online op en daar staat ook 4 jaar. Dus dat is echt super raar, want als ik in school jaar 2019-2020 ben begonnen met lenen, dan kan ik nu nog niet aan mijn 4 jaar zitten. Dan zit ik nu net over 3 jaar..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:51

Lestrange01 schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik ben eind 2019 begonnen en december 2022 was mijn laatste maand dus helaas heeft het bij mij maar 3 jaar mogen duren

Dat is vreemd , of val je onder het nieuwe leenstelsel? Ik zat in die van 2012 nog gelukkig. Maar ze veranderen ook steeds wat super vervelend is je snapt er zo ook geen hol meer van hoe alles nu zit.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-23 00:56

@Lestrange01 als het goed is is dit pas vanaf september 2023 (dus collegejaar 2023-24). Ik ben ook gestart in 2019-20 en ik krijg gewoon nog aanvullend.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:59

xPabloBokt schreef:
@Lestrange01 als het goed is is dit pas vanaf september 2023 (dus collegejaar 2023-24). Ik ben ook gestart in 2019-20 en ik krijg gewoon nog aanvullend.

Dan ga ik sowieso even bellen morgen. Ik schrok me rot, net m'n baan kwijt en dan zo even 400 euro minder per maand... ik hoop echt heel erg dat dit een fout is vanuit duo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 01:11

Je moet apart aanvragen voor je Master bij mijn beste weten, dat loopt niet automatisch door. :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 01:19

Mkango schreef:
Je moet apart aanvragen voor je Master bij mijn beste weten, dat loopt niet automatisch door. :=

Ik doe ook nog geen master, dat pas volgend jaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 01:36

O ja, sorry, ik lees verkeerd. := Dan zeker even achteraan bellen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-23 02:03

Vriend die doekjes met stickerverwijderaar in heet water in de week heeft gezet op de badkamer.

Werd spontaan high toen ik de deur open trok net, allemachtig.

Gelijk weg laten lopen, koud water erop geknald en het raam open gezet.

Kerels..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 03:15

Ziggo die gewoon geen verbinding meer heeft. Teveel geld afschrijven en waardeloze klantenservice en niet de beloofde diensten leveren. Top.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 07:10

Nu wakker zijn :+

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 07:24

CalipsoLover schreef:

O, van mij krijg je een kerk vol kaarsen. Hierop is ooit een studie van mij stukgelopen. Is gelukkig helemaal goed gekomen met me, andere interessante studie en leuke banen etc. Maar dat gezegd zijnde:

Jij kunt dit. Je hebt al bewezen dat je een doorzetter bent, met al die bijles, nu je tanden in dat examen zetten. You go, girl!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 07:57

T was net super glad op de stoep
Moest snel naar de bus maar ben op het gras gaan lopen, anders kon ik alleen maar schuifelen en dan gleed ik alsnog bijna onderuit..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 08:43

IJs hakken vanmorgen :').

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 09:05

Lestrange01 schreef:
xPabloBokt schreef:

Dan ga ik sowieso even bellen morgen. Ik schrok me rot, net m'n baan kwijt en dan zo even 400 euro minder per maand... ik hoop echt heel erg dat dit een fout is vanuit duo

Wellicht heeft het te maken met dat je ouders/degene van wie het inkomen wordt berekend, meer is gaan verdienen?