Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElCamino schreef:Hier begonnen met baantjes zwemmen....man..man...man...
Er zijn 4 banen soorten:
baan 1 : voor ouwe tangen, langzame zwemmers en kletsers
baan 2: mensen die gewoon serieus banen zwemmen
baan 3: snelle zwemmers die borstcrawl etc pakken
baan 4 : voor de wedstrijd zwemduivels.
Ik startte in baan 1 maar na 5 minuten irritatie aan mensen waar je omheen moet, langs moet, die uren aan de rand hangen maar naar baan 2 gegaan. Dat gaat wat vlotter en geen geklets, naast elkaar hanhgen en aan de rand hangen...
In baan 2 hoor ik thuis denk ik, maar dan nog die paar oude heren die denken dat ze "snel" zwemmen.... en waar je omheen moet, ik ga dan snel oversteken en de andere kant op. En mensen die opeens de borstcrawl oppakken en je voorbij sjezen..... en degene die toch sneller zwemt dan ik en je 2 trappen in je donder verkoopt met inhalen... steek gvd gewoon over...
Baan 3 en 4 hoor ik gewoon niet!
Heb nu 3 verschillende dagen en tijden geprobeerd dat er banen zwemmen is en ik vrees dat ik met mijn korte lontje dit niet lang vol ga houden.....
Eapy schreef:Gini schreef:Door ziek zijn, afgezegde vakantie en hittegolf niet het verlof gehad dat ik wilde hebben en morgen moet ik weer aan de slag. Ik kan mezelf dan zo zielig vinden.
Als je ziek bent tijdens je vakantiedagen dan kan je werkgever die omzetten in ziektedagen — en krijg je die vakantiedagen dus weer terug! Beetje mosterd na de maaltijd maar misschien heb je er iets aan.
ElCamino schreef:Hier begonnen met baantjes zwemmen....man..man...man...
Er zijn 4 banen soorten:
baan 1 : voor ouwe tangen, langzame zwemmers en kletsers
baan 2: mensen die gewoon serieus banen zwemmen
baan 3: snelle zwemmers die borstcrawl etc pakken
baan 4 : voor de wedstrijd zwemduivels.
Ik startte in baan 1 maar na 5 minuten irritatie aan mensen waar je omheen moet, langs moet, die uren aan de rand hangen maar naar baan 2 gegaan. Dat gaat wat vlotter en geen geklets, naast elkaar hanhgen en aan de rand hangen...
In baan 2 hoor ik thuis denk ik, maar dan nog die paar oude heren die denken dat ze "snel" zwemmen.... en waar je omheen moet, ik ga dan snel oversteken en de andere kant op. En mensen die opeens de borstcrawl oppakken en je voorbij sjezen..... en degene die toch sneller zwemt dan ik en je 2 trappen in je donder verkoopt met inhalen... steek gvd gewoon over...
Baan 3 en 4 hoor ik gewoon niet!
Heb nu 3 verschillende dagen en tijden geprobeerd dat er banen zwemmen is en ik vrees dat ik met mijn korte lontje dit niet lang vol ga houden.....
Menino schreef:Nou, wel lekker dat iedereen hier goed zit.
Wij gaan nu, houd je hart vast, 440 euro per maand betalen voor een doodnormale tussenwoning![]()
Moet wel zeggen dat we verwarmen met een airco, en het gasverbruik nog niet naar beneden bij willen stellen omdat we nog niet weten hoe dat uitpakt (maar de energie wel omhoog). Dus we zullen wel terug krijgen, maargoed.
Kan niet wachten tot de zonnepanelen liggen.
Flying_Angel schreef:Hahahahahaha, heerlijk!https://www.facebook.com/reel/383843657225952?fs=e&s=cl
Voor iedereen die zich ergert aan onnodig linksrijden!
Flying_Angel schreef:https://www.facebook.com/reel/383843657225952?fs=e&s=cl
Flying_Angel schreef:https://www.facebook.com/reel/383843657225952?fs=e&s=cl