Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:03

Fly_high schreef:
Ik vind het echt heel knap van je MDH! Ik zit nu plaatsvervangend boos en verdrietig te zijn :') wat een rotverhaal zeg.

Snap ik hoor!
De eerste keer dat mijn man het verhaal hoorde heeft hij ook echt wel een paar uur nodig gehad om af te koelen, die zag er tegelijkertijd het voordeel van in, want anders waren we nooit samen geweest natuurlijk :+

Het blijft ook gewoon een naaienstreek, maar ik kan er nu gelukkig aan terug denken zonder terug te keren naar die duistere gedachte en zonder weer pissig of verdrietig te zijn. Het enige wat overblijft is die schaamte.
Maar ik dacht, misschien als ik het deel, wordt dat gevoel van schaamte wel minder :j
Soort laatste stukje van afsluiten of zo :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:06

Urbanus schreef:
Dees :knuffel: dat is wel echt het ultieme verraad.

En zo cliché ook :j

Ik moet wel zeggen, een paar jaar terug kwam ik iemand tegen die in die periode in het vriendengroepje hoorde en nou ja, het was enorm genieten toen ik hoorde dat die 2 al heel lang uit elkaar zijn, omdat ze beide vreemd gegaan zijn, en hij alle rechten op het kindje heeft gekregen en zij alleen bezoekrecht :))
Ik voel mij nog steeds vals dat ik er zo van kan genieten, maar het voelde echt als karma :))

goed, ik mag mij hier niet zo over verkneukelen, ik ben echt een beter mens geworden :')

marleen_88

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:12

Snap ik MDH, ik zou daar ook van genieten en niet alleen stiekem. :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:19

Mkango schreef:
In jouw situatie snap ik de gevoelens ook wel hoor, MDH. Ik ben zelf ook iemand die dingen moeilijk kan loslaten als er a. mij onrecht is aangedaan en b. geen antwoorden komen op heel legitieme vragen. Zo heftig als jij heb ik het nooit gehad, maar de gevoelens herken ik wel degelijk. :j En ik vind het ook dapper van je dat je er open voor uitkomt, want het is niet makkelijk om zoiets toe te geven.

Ja dit precies!
En dat was jouw reactie er op, op dat moment, om zo te gaan handelen. Is niet helemaal goed op zich, maar wel onwijs begrijpelijk.
Wat een baggerstreek :knuffel:
En heel knap om er voor uit te komen idd!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:19

Amado7 schreef:
Mijn biecht is dat ik iemand zo strontvervelend vind op bokt en hoop dat diegene ooit van bokt wordt getrapt. Ik ben echt nooit zo gewelddadig en heb altijd zoiets van:laat het leven. :') Tot gister. Ik moest opzoeken hoe ik iemand voor het eerst op de foei lijst moet zetten.

Ik heb 3 of 4 mensen waar ik zo over denk, maar ik zet ze nooit op foei, want ik vind ergeren soms zo lekker :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 18:32

Ik heb sowieso niemand op de foei :') maar dat komt omdat ik iedereen wel leuk vind en niet heel actief ben in de topics.
Misschien dat niet iedereen mij leuk vindt maar dat is mijn probleem niet :=

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:57

Ik ook niet. Kan me ook echt niet druk maken over wat iemand online over mij denkt. En meestal maak je in je hoofd online reacties ook groter dan ze zijn. Dus als ik denk: “wat een domme reactie” dan is die persoon of werkelijk niet intelligent, heeft een slechte dag, of ik heb een slechte dag. Overigens vind ik eigenlijk iedereen wel prima op bokt. Sterker nog, sommige vind ik best leuk overkomen. Denk vaker positief dan negatief. En anders ligt het vast aan mijn humeur.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:05

Ik zou regelmatig mezelf op foei willen zetten.

Nee maar iedereen heeft over het algemeen wel iets leuks, de een meer dan de ander, maar op papier kom je ook niet altijd over zoals in het echt.
Alleen er zitten er een paar bij waarvan ik vermoed dat het gewoon trollen zijn

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:21

@M_D_H :(:) abnormaal gedrag is gerechtvaardigd in abnormale situaties. Ik kan me voorstellen hoe wanhopig je was. Ik hoop voor je dat je de schaamte achter je kan laten en daarin lief te zijn voor jezelf, zodat je dit hoofdstuk definitief kan sluiten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:27

Niobe schreef:

Nee maar iedereen heeft over het algemeen wel iets leuks, de een meer dan de ander, maar op papier kom je ook niet altijd over zoals in het echt.
Same. :') Maar ik ben nou eenmaal zoals ik ben, dus daar hebben Bokt en ik het maar mee te doen. :D Ik doe me online ook niet wezenlijk anders voor dan IRL.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:30

Suliko schreef:
@M_D_H :(:) abnormaal gedrag is gerechtvaardigd in abnormale situaties. Ik kan me voorstellen hoe wanhopig je was. Ik hoop voor je dat je de schaamte achter je kan laten en daarin lief te zijn voor jezelf, zodat je dit hoofdstuk definitief kan sluiten. :)

Ah super lief <3

Ik moet zeggen dat het in dit topic gooien als biecht al een enorm ding was, heb er al over getwijfeld sinds dit topic gestart is. Maar het wel als een soort van "opluchting"? Voelt :j

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:58

Mkango schreef:
Niobe schreef:

Same. :') Maar ik ben nou eenmaal zoals ik ben, dus daar hebben Bokt en ik het maar mee te doen. :D Ik doe me online ook niet wezenlijk anders voor dan IRL.

Nee maar soms gaat dat per ongeluk, ik gebruik niet altijd smilies enzo, en dan gaat de grap nog weleens voorbij, bijvoorbeeld.

Door bokt durf ik me wel steeds meer uit te spreken, meningen enzo, al dan niet erg onhandig soms nog. In het begin vond ik dat zo onwijs eng, dan klikte ik trillend het topic weer aan.
Nu nog heb ik af en toe nog weleens dat ik iets in een topic gooi en daarna even ontstip omdat ik bang ben voor de reacties er op :')
Maar ik probeer het me niet zoveel te laten boeien of juist ervan te leren.

Dit geldt ook wel een beetje als een biecht denk ik :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-22 23:00

Je zit sowieso onder mijn foei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:01

Urbanus schreef:
Jij gaat nu onder die van mij omdat je gemeen bent tegen Lonneke!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:05

Mkango schreef:
Urbanus schreef:
Jij gaat nu onder die van mij omdat je gemeen bent tegen Lonneke!

Oh is trol #3 weer bezig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:34

Altijd. :))

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:39

Ik heb mensen op foei maar klik alsnog de berichten aan omdat ik te nieuwschierig ben

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:45

Ik heb alleen mensen op foei als ik denk dat ze echt never nooit iets interessants bij te dragen hebben, van die suffe oude wijven zeg maar := mensen waar ik me oprecht aan kan ergeren zijn juist leuk mits op gepaste afstand :P

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 08:29

Fly_high schreef:
Ik heb alleen mensen op foei als ik denk dat ze echt never nooit iets interessants bij te dragen hebben, van die suffe oude wijven zeg maar := mensen waar ik me oprecht aan kan ergeren zijn juist leuk mits op gepaste afstand :P

Mij??

Ik heb momenteel maar één onder de foeis. Die zit ook niet in dit soort topics.

Biecht.

Ik poep het liefste op mn werk!
Twee redenen. :')
Toiletpapier is altijd ruim aanwezig.
En betaalt poepen klinkt zo leuk.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 08:51

Ik heb één iemand op foei staan en van wat ik ervan begrijp ben ik lang niet de enige.
Ik vraag me zelfs weleens af wat deze persoon op bokt doet.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 08:57

Waarom is iedereen zo cryptisch

Spill the tea

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 09:08

Danique_G schreef:
Waarom is iedereen zo cryptisch

Spill the tea

Oh dat was helemaal mijn bedoeling niet, maar wellicht kun je hier wat mee:
hij lijkt meer verstand van vrouwen dan van paarden te hebben.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 09:10

Ohhh sensatie _O- love it
Nu ga ik er op letten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 09:10

:') Die is erg duidelijk

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 09:12

Ik word hier ook erg nieuwsgierig van :')

Ik heb 2 mensen op mijn foeilijst. Een mansplainer en iemand die de eigen waarheid iets te veel propagandeert. Vind het prettig een keus te hebben of ik me ga ergeren of niet.