Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fearn schreef:Helaas zijn de wachtlijsten erg langik sta al wel ingeschreven (voor iets anders initieel) maar dit duurt zeker nog een half jaar..
Nou ja, in elk geval, mocht er wel iemand zijn die hier ervaring mee heeft, ik ben gewoon benieuwdmet of zonder therapie, hoe heb je het aangepakt etc.
Lynnepinny schreef:Tegen extreme verlatingsangst ga je niet zomaar wat kunnen doen, ben ik bang. Goed dat je op een wachtlijst staat, maar ik denk niet dat er veel huis-tuin-en-keuken tips zijn om het voor nu te laten werken... Wees misschien wel eerlijk tegen je date, dat hij niet voor een verassing komt te staan. Wie weet klikt het wel zo goed dat hij zich er niet gek door laat maken, maar dat is natuurlijk geen garantie.
Amado7 schreef:Fearn schreef:Helaas zijn de wachtlijsten erg langik sta al wel ingeschreven (voor iets anders initieel) maar dit duurt zeker nog een half jaar..
Nou ja, in elk geval, mocht er wel iemand zijn die hier ervaring mee heeft, ik ben gewoon benieuwdmet of zonder therapie, hoe heb je het aangepakt etc.
Lees het boek :Liefdesbang van Hannah Cuppen. Daar heb ik zeer veel aan gehad! Gaat over verlatingsangst en bindingsangst en hoe je hiermee om moet gaan. Als je gratis proefaccount neemt op nextory kan je hem zelfs gratis als ebook lezen.
Relaxed schreef:Helaas is mijn relatie gisteren geklapt.. Hij was een complexe man, maar wel mijn ware en we vonden steeds beter onze weg samen. Helaas kwam daar dit weekend een dikke vertrouwensbreuk bij en ik kon me daar niet overheen zettenZoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten ging hier helaas dus wel op..