Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrNo schreef:Ik kreeg een filmpje waarin kenbaar met heel veel eigeel allerlei dingen bakte.
Captain schreef:Een goede vriendin van mij laat me zojuist weten dat ze zwanger is en het doet me toch meer dan ik wil toegeven. Baal er van, want weet dat dit de eerste is in onze vriendengroep, de rest zal spoedig volgen en dan zal afspreken er echt niet meer zo makkelijk in zitten de komende tijd.
Biks2 schreef:Ik lees al een tijdje mee. Mijn 5 jaar lange relatie is een aantal weken geleden verbroken en ik ben nog helemaal niet toe aan een nieuwe relatie.
Mijn ex wilde graag kinderen, ik was er nog niet zeker van (ben 25).
Ik vraag me nu wel eens af, volgens mij wil ik het dus helemaal niet. Maar ik vind het erg ingewikkeld om ook al voor mezelf te zeggen ik wil geen kinderen. Ik wil nu in ieder geval geen kinderen en wellicht wel nooit. Maar misschien veranderd dit nog wel. Lijkt me ingewikkeld ook voor een nieuwe vriend tzt, dat niet-weten van mij.
Herkent iemand dit?
Biks2 schreef:Captain schreef:Een goede vriendin van mij laat me zojuist weten dat ze zwanger is en het doet me toch meer dan ik wil toegeven. Baal er van, want weet dat dit de eerste is in onze vriendengroep, de rest zal spoedig volgen en dan zal afspreken er echt niet meer zo makkelijk in zitten de komende tijd.
Heel begrijpelijk!
Ik lees al een tijdje mee. Mijn 5 jaar lange relatie is een aantal weken geleden verbroken en ik ben nog helemaal niet toe aan een nieuwe relatie.
Mijn ex wilde graag kinderen, ik was er nog niet zeker van (ben 25).
Ik vraag me nu wel eens af, volgens mij wil ik het dus helemaal niet. Maar ik vind het erg ingewikkeld om ook al voor mezelf te zeggen ik wil geen kinderen. Ik wil nu in ieder geval geen kinderen en wellicht wel nooit. Maar misschien veranderd dit nog wel. Lijkt me ingewikkeld ook voor een nieuwe vriend tzt, dat niet-weten van mij.
Herkent iemand dit?
Renee1991 schreef:Ja herkenbaar Biks. Ik weet ook niet goed wat nu een juiste keuze is en ben eigenlijk geneigd een nee uit te spreken. Maar omdat ik het niet goed weet, durf ik dat niet. Super lastig.