Ervaring met vinted

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Soepblik
Berichten: 1184
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-23 12:49

Wat betreft de verkeerd ontvangen pakketjes, kijk dit eens:
https://www.thebestsocial.media/nl/slec ... Duej0KhdPk

DHL dus niet gebruiken. Die plakken maar wat raak, er zijn daardoor heeeel veel mensen die het verkeerde pakketje krijgen.

Ik gebruik zelf al jaren Homerr. Topservice, gaat nooit wat mis.

pmarena

Berichten: 48503
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-23 13:11

Als je gewoon zelf de DHL pakketzegel uitprint dan heb je dat probleem ook niet, geen reden om niet voor DHL te kiezen zou ik zeggen :=

Madelief: bij mij ligt de bodemprijs op 4 euro.
Voor minder ga ik echt niet zitten toppen.

Soms doe ik ook items bij elkaar in een pakketje aanbieden als ik geen zin heb om dat ene losse dingetje te gaan inpakken enzo.

Lavitabella

Berichten: 1758
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-23 13:56

Ik heb verschillende bedragen. Sommige dingen nieuw rond de 3 a 4 euro. Maar ook merk dingen. Nieuw voor rond de €20. Ik heb alle verzend punten redelijk dichtbij zitten dus dan is het niet zoveel werk, alleen het inpakken dan.

Duhelo

Berichten: 28629
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 14:49

pfoe. nu wel spannend
deze week een jas van 100 en net eentje van 250 verkocht.
ik hoop maar dat het goed gaat ...

Lavitabella

Berichten: 1758
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 17:34

Dat zou ik inderdaad ook wel spannend vinden.

Ik heb nu nieuwe rijbroeken en shirtjes voor best lage prijsjes vind ik. En dan bieden mensen nog super laag. Broek kost nieuw bijna €90 of meer. Ik heb ze voor €20 erop staan en dan bieden ze €12,50. -O-

Steenbok12
Berichten: 7862
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 08:55

Wow flinke bedragen. Is alles door jullie ook nieuw gekocht?

Hoe is jullie ervaring met gedragen schoentjes? Heb een hele lading gisteren weggegooid. De maten waar hij vrij wel meteen uitgroeide dacht ik eens kijken om er op te gooien. Maar als ik zie wat mensen nog vragen voor schoenen in slechtere staat. Verkoopt dat een beetje? Ik heb met laarzen en sloffen dat ik het prima vind 2e hands zolang t er netjes uit ziet voor eventueel 2e kindje Dus die bewaard. Maar dacht juist dat het zo slecht was gedragen schoenen voor een andere voet te gebruiken?

Verkoopt het een beetje?

Bedankt voor alle tips hier. Ik ga ook m'n uitgezochte lading erop gooien. Ben benieuwd. Is allemaal gedragen dus mag voor kleine prijsjes weg. Ben benieuwd of mensen er nog wat van willen en anders geef ik het weg.

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 08:59

Laarzen verkoopt wel. Schoenen heb ik er ook op staan maar dat verkoopt niet.

Gym/sportschoenen koop ik zelf wel op vinted voor mijn kinderen.

pmarena

Berichten: 48503
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:19

Wij hebben altijd barefootschoenen en die verkopen over het algemeen prima :)

Het weggooien van dingen die nog prima gebruikt kunnen worden vind ik wel heel erg. Geef het dan weg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:37

Schoenen wisselt. Soms zijn ze gelijk verkocht en soms blijven ze maanden staan. Ongeacht of ze al gedragen maar nog bruikbaar zijn of gloednieuw in de doos met kaartje.

_lautje_

Berichten: 9317
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 16:03

Hier koop ik wel schoenen voor de kinderen. Maar dan echt perfecte staat en van bijvoorbeeld Gucci.
Heb zo 3 paar vrijwel ongebruikte Gucci schoenen gekocht voor een fractie van de nieuwprijs.
Voor het idee. Die roze had ik voor €45,- zijn nieuw €220 en waren ongedragen. Die gouden had ik voor €25 zijn nieuw €480. De rode voor €45 en zijn nieuw ook €480 ofzo.
En echt topkwaliteit schoenen. Had ze eerder wel eens uit de sale of nieuw, maar met 3 meiden gewoon niet te doen. Maar kende de kwaliteit dus wel.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Koop voor mijzelf ook heel veel via Vinted. Echt hele mooie designeritems voor soms nog geen €20,-
Het is goed zoeken. Weten welke merken je moet hebben. De collecties kennen en door slechte foto’s heen kijken.
En ik let op de materialen waarvan het is gemaakt. Liefste heb ik Mulberry zijde of (kasjmier)wol.
Van de week nog een Mulberry zijden rok van Ralph Lauren Collection voor €12 binnen gekregen. Was nieuw. Als je dat normaal koopt ben je zo €600 kwijt.

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 17:11

*valt binnen


Ik heb mezelf zojuist van de bank geschopt, zes oude maar goede dekbedovertrekken op de foto gezet. Twee zelfs opnieuw in de was gegooid omdat ze echt muf roken van jaren in de kast liggen...

Vervolgens wil ik ze uploaden, mag ik ze niet op Vinted verkopen.

WAAROM??? :')

MissJeanny

Berichten: 1643
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: fochteloo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 17:26

Ja daar kwam ik ook achter een tijdje geleden met mijn pip dekbedden -O-

Toen maar op marktplaats gezet en was ze daar snel kwijt :D

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 17:28

MissJeanny schreef:
Ja daar kwam ik ook achter een tijdje geleden met mijn pip dekbedden -O-

Toen maar op marktplaats gezet en was ze daar snel kwijt :D


Geen rare berichten ofzo?
Daarom durf ik ze nog niet echt op MP te zetten :')

MissJeanny

Berichten: 1643
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: fochteloo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 17:30

Nee gelukkig niet :D !

Nou hebben we die ooit alleen 1 keer gehad bij de advertentie van onze dekhengst maar verder in al die 13 jaar nog nooit. En ik heb best veel verkocht en gekocht op Mp.

Natascha

Berichten: 6855
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 18:31

Wat vreemd van die dekbedden. Ik heb vorig jaar nog een dekbedovertrek gekocht bij Vinted.
Ik had net een server Error en als ik nu probeer te bestellen rekent hij dubbele verzendkosten. Meer mensen die hier last van hebben?

Steenbok12
Berichten: 7862
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 19:51

Hier wel met uploaden steeds error. Heel vervelend. Inmiddels staat alles wel erop. Mooie deals dan van die merk schoenen. Opgedragen vind ik ook een groot verschil. Als je ziet wat er aan gedragen vieze schoenen op staat. Inmiddels meteen een paar Nike schoentjes maat 22 voor 5 euro verkocht. Prima! Waren ook zgan. De oude adidas allemaal weggedaan in de prullenbak. Dat zou ik een 2e ook niet geven. Weggooien vind ik zonde ook. Ik ben ook fan van kringloop enzo. Daar heb ik ook veel heen gebracht afgelopen jaren.

zonnebloem18

Berichten: 24888
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:39

Ik doneer snel spullen aan de weggeefwinkel, maar schoenen vind ik ook lastig. Heb er nu schoenen op staan die hooguit 6 keer gedragen zijn, dan durf ik dat nog wel aan.

Verkopen jullie ook wel boeken en spelen op vinted? Is dat de moeite? Net stapels boeken van mijn dochter uitgezocht en zeker 50 boeken die weg mogen.

Alja

Berichten: 25702
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:41

Ik ben nu bezig dvd’s erop aan het zetten
Heb er ong 100 en heb er nu 5 verkocht :+
Boeken weet ik ook niet als het loopt

Steenbok12
Berichten: 7862
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:53

Zelfs wel al eens flinke stapel boeken gekocht. Maar dan een pakket. 20 boeken voor 15 euro ofzo. Idem met dvds. Alleen bleken toen ook neppe gebrande in te zitten. Was voor m'n werk. Wist niet dat je dat toen kon melden.

xMyrth

Berichten: 2818
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 12:19

Ik merk wel dat ik echt skeer wordt van vinted haha :')
Afgelopen winter een winterjas gekocht om de hond mee uit te laten... Dus vooral functioneel was het doel.
Prijs op 20 euro gezet... Teveel resultaten...
10 euro, teveel resultaten...
7 euro, teveel resultaten... etc. etc.
Uiteindelijk stond mijn filter op "Heel goed", "Zwart", "Maat 38" en "Max 3 euro".

Heb uiteindelijk een winterjas gescoord voor 2 euro die heeelemaal dikke prima is om de hond mee uit te laten op vieze winterdagen. Ik blij :D

Kom ik bij mijn ouders met de hond, zegt mijn moeder: "Goh heb je een nieuwe jas? Wat leuk! Is die nieuw?"

... :')

mariettek

Berichten: 1705
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 20:09

Skeer heb ik toch echt even moeten opzoeken :+ Geloof dat ik oud word :Y)

Maar de lol van een koopje snap ik zeker! Kan ik ook echt van genieten :j

prugelpiet

Berichten: 12618
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 20:56

Ik zal wel niet goed zoeken, maar ik vind echt niet zulke goede deals op Vinted :+

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:15

Haha! Had iets verkocht, nieuw met prijskaartje, snel verstuurd. Krijg ik 4 sterren met ‘Top +:)+ ‘ waarom dan niet gewoon 5.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:31

Ik heb vanmiddag van een hele lading kledij nieuwe foto's gemaakt, op een paspop. En paar nieuwe dingen erbij gezet. Gelijk alweer een item verkocht :D

Lavitabella

Berichten: 1758
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 21:49

Flying_Angel schreef:
Haha! Had iets verkocht, nieuw met prijskaartje, snel verstuurd. Krijg ik 4 sterren met ‘Top +:)+ ‘ waarom dan niet gewoon 5.


Dit snap ik ook nooit zo goed.. Wat is dan niet goed gegaan voor die laatste ster volgens hun. >;)