Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Trump word zo fanatiek met medicatie behandeld omdat je in de VS ook nog het risico loopt om als arts aangeklaagd te worden wanneer je ook maar een klein pilletje vergeet en je patiënt gaat dood ( ook al zou dat niet helpen)
Ik hoop dat hij een hele dikke terugslag krijgt , echt eentje waarvoor hij met gillende sirenes naar het ziekenhuis moet.
Ze konden hem niet meer tegenhouden , hij wilde perse terug naar het witte huis . Ze mochten eens denken dat je menselijk bent.
Citaat:President Trump wordt vanavond ontslagen uit het ziekenhuis in Bethesda, waar hij is opgenomen met een coromabesmetting. Trump heeft dat zelf bekendgemaakt op Twitter. "Voel me prima!", schrijft hij. Ook spoort hij de Amerikanen aan om niet bang te zijn voor covid-19. Trump zal het ziekenhuis om 00.30 uur Nederlandse tijd verlaten, kondigt hij aan.
lenaa_tje schreef:Elnienjo ik hoop echt dat de Amerikanen niet op hem gaan stemmen ...
Groningen vind ik echt opvallend de besmettingen zijn daar nog steeds best hoog maar de ziekenhuisopnames blijven achter. Ben ik blij mee hoor maar ik vind het wel opvallend.
Huertecilla schreef:lenaa_tje schreef:Loretta hoezo? Het is een feit dat je niet kan voorspellen of je er enorm ziek van wordt. Dat is juist het grillige.
Verkiezingen
mariekeoo schreef:lenaa_tje schreef:Elnienjo ik hoop echt dat de Amerikanen niet op hem gaan stemmen ...
Groningen vind ik echt opvallend de besmettingen zijn daar nog steeds best hoog maar de ziekenhuisopnames blijven achter. Ben ik blij mee hoor maar ik vind het wel opvallend.
ja we hadden vandaag een verklaring van het UMCG (ik werk in het UMCG), dat het vooral komt doordat de besmettingen nog onder de 30 zijn (wat in het rest van het land niet meer zo is). Daarom blijven de opnames nog achter. Maar de verwachting is dat het hier ook op gaat lopen
Loretta schreef:lenaa_tje schreef:Loretta hoezo? Het is een feit dat je niet kan voorspellen of je er enorm ziek van wordt. Dat is juist het grillige.
Was meer als sarcasme bedoelt. Omdat gewone Amerikanen nauwelijks een behandeling krijgen. Terwijl Trump loopt te pochen hoe geweldig de artsen wel niet zijn.
Echwel schreef:Ik hoop toch echt niet dat iedereen het krijgt
Dat er voor die tijd een vaccin is
Zoela Blussem het nu schrijft is het alsof mensen gewoon maar dood mogen gaan
bigone schreef:Op cnn stond ook dat voor de president alles uit de kast werd getrokken waar gewone Amerikanen niet voor in aanmerking komen. En het crue aan Trump is dat hij vandaag het virus weer compleet downplayed . Corona? Hoef je niet bang voor te zijn, kijk maar naar mij. Niets te vrezen , hoe zouden de zieken en nabestaanden van de meer dan 200.000 doden zich voelen bij die woorden? Ik denk dat Trump zo bezeten is van het feit dat hij absoluut niet als zwak wil worden gezien dat hij nu een gouden kans om stemmen te winnen heeft laten schieten. Was hij uit het ziekenhuis gekomen met een berouwvolle houding waarin hij zijn medeleven had betoond en had beloofd om er nu alles aan te doen om Corona er onder te krijgen had hij zichzelf een goede dienst bewezen. In plaats daarvan zegt hij eigenlijk dat Corona slachtoffers losers zijn.
Blussem schreef:bigone schreef:Op cnn stond ook dat voor de president alles uit de kast werd getrokken waar gewone Amerikanen niet voor in aanmerking komen. En het crue aan Trump is dat hij vandaag het virus weer compleet downplayed . Corona? Hoef je niet bang voor te zijn, kijk maar naar mij. Niets te vrezen , hoe zouden de zieken en nabestaanden van de meer dan 200.000 doden zich voelen bij die woorden? Ik denk dat Trump zo bezeten is van het feit dat hij absoluut niet als zwak wil worden gezien dat hij nu een gouden kans om stemmen te winnen heeft laten schieten. Was hij uit het ziekenhuis gekomen met een berouwvolle houding waarin hij zijn medeleven had betoond en had beloofd om er nu alles aan te doen om Corona er onder te krijgen had hij zichzelf een goede dienst bewezen. In plaats daarvan zegt hij eigenlijk dat Corona slachtoffers losers zijn.
Ik vindt je erg negatief. Trump heeft dit nergens gezegd, sterker nog hij is de eerste persoon waarvan ik hoor dat hij met zeer veel succes is behandeld tegen Corona.
Of met andere woorden hebben ze daar blijkbaar de oplossing in handen voor het Corona probleem. Een beter president kun je niet toewensen.
Blussem schreef:bigone schreef:Op cnn stond ook dat voor de president alles uit de kast werd getrokken waar gewone Amerikanen niet voor in aanmerking komen. En het crue aan Trump is dat hij vandaag het virus weer compleet downplayed . Corona? Hoef je niet bang voor te zijn, kijk maar naar mij. Niets te vrezen , hoe zouden de zieken en nabestaanden van de meer dan 200.000 doden zich voelen bij die woorden? Ik denk dat Trump zo bezeten is van het feit dat hij absoluut niet als zwak wil worden gezien dat hij nu een gouden kans om stemmen te winnen heeft laten schieten. Was hij uit het ziekenhuis gekomen met een berouwvolle houding waarin hij zijn medeleven had betoond en had beloofd om er nu alles aan te doen om Corona er onder te krijgen had hij zichzelf een goede dienst bewezen. In plaats daarvan zegt hij eigenlijk dat Corona slachtoffers losers zijn.
Ik vindt je erg negatief. Trump heeft dit nergens gezegd, sterker nog hij is de eerste persoon waarvan ik hoor dat hij met zeer veel succes is behandeld tegen Corona.
Of met andere woorden hebben ze daar blijkbaar de oplossing in handen voor het Corona probleem. Een beter president kun je niet toewensen.
Blussem schreef:Ik vindt je erg negatief. Trump heeft dit nergens gezegd, sterker nog hij is de eerste persoon waarvan ik hoor dat hij met zeer veel succes is behandeld tegen Corona.