Vrouw kwam binnen, middelbare leeftijd, denk bijna 50. Droeg een zwart shirt met grote witte letters:
"Stop de lockdown!"
Ze wilde een karretje pakken, maar bij ons staat er altijd iemand die alle karretjes desinfecteerd.
Dus die vrouw boos: "Dat spul dat jullie er op smeren is vergif! Het doet toch niets! Complete onzin en je wordt er doodziek van."
Dus meisje met het doekje in haar hand, was volgens mij pas vijftien en stond al vanaf zeven uur sochtends die ellende dingen schoon te maken: "Dan pakt u toch een vies karretje?" *duwt een karretje wat niet schoongemaakt is haar kant op* "gaat u gang."
Van die attitude was mevrouw anti-lockdown uiteraard niet gediend, maar niemand sprak het meisje er op aan

Ik ging net naar huis toen ze in de rij stond en ze stond bij mijn collega (die me heel tragisch aankeek) boos te doen over wat een onzin dit alles is.
Blij dat ze niet bij mij kwam want ik had echt mijn geduld verloren. Wat een rotwijf.
Wel vandaag twee mannen in de rij achter mij gehad die heel luidruchtig aan het discussiëren waren dat "de helden van de zorg. Wat een ONZIN. Willen alleen maar meer geld, echt geldwolven, zijn het allemaal. Niets heldhaftigs aan."
Ik heb me omgedraaid, ze heel boos aangekeken en echt op mijn tong moeten bijten om stil te blijven. Gelukkig was de mevrouw die ik op dat moment hielp het volledig met mij eens.
"Wat zijn sommige mensen een idioten."