Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:Mijn vader die gister helemaal verontwaardigd/beledigd was omdat de risotto vegetarisch was, hij miste het vlees
lotthje schreef:Eindexamens afgelast. Op basis van mn cijferlijst ben ik gezakt omdat ik de schoolexamens gewoon lastig vond en eindexamens zijn gewoon echt simpeler. Alles waar ik een heel jaar naar toe werk is gewoon weg. Ik hoop zo dat er nog wat aanpassingen komen en ik niet voor een bus hoef te springen ofzo. Geen werk deze zomer en geen diploma. Begint goed.
nicole_floor schreef:Mensen die zeggen dat corona van 5g komt. Serieus?
Ineke2 schreef:Ik krijg onderaan Bokt ook nog steeds advertenties te zien van vacatures voor events sales en events management en zo... geloven ze er zelf nog in?Vrijdag sollicitatiegesprek gehad bij een groot stabiel bedrijf dat niet afhankelijk is van China... Erg leuk en goed gesprek geweest... Krijg ik vanmorgen een telefoontje dat de vacature is ingetrokken.
Balen.... Dat ik nou net hier niet verwacht.
Anoniem schreef:Aan mensen die nog steeds het principe 'kijken doe je met je ogen' niet snappen in de supermarkt. En dan uitgebreid tomaatjes knijpen en terugleggen. En mij dan raar aankijken dat ik met het zakje om mijn hand gekeerd een peer pak die net niet bovenop ligt.
MarlindeRooz schreef:Blijkbaar zitten er graankevers in mijn hamstervoer. Vond al steeds van die kevers in mijn huis. Blijken het plaagdieren te zijn. Tijd om stof te zuigen.
Anoniem schreef:Aan mensen die nog steeds het principe 'kijken doe je met je ogen' niet snappen in de supermarkt. En dan uitgebreid tomaatjes knijpen en terugleggen. En mij dan raar aankijken dat ik met het zakje om mijn hand gekeerd een peer pak die net niet bovenop ligt.