Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:28

We hebben ze ooit gehad in een nog gesloten pak pannenkoek mix. Alle meel en deegwaarden weg kunnen gooien, want het kruipt overal in. := :j

Weggebokt

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:50

Gewoon aan alles op dit moment, vind het zo onwerkelijk wat er nu gebeurt en wil er niet te veel over na denken want dan raak ik oprecht in paniek.
:(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:00

Mensen die zeggen dat corona van 5g komt. Serieus?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:05

Vrijdag sollicitatiegesprek gehad bij een groot stabiel bedrijf dat niet afhankelijk is van China... Erg leuk en goed gesprek geweest... Krijg ik vanmorgen een telefoontje dat de vacature is ingetrokken.
Balen.... Dat ik nou net hier niet verwacht.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:08

Mijn vader die gister helemaal verontwaardigd/beledigd was omdat de risotto vegetarisch was, hij miste het vlees

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:11

LiannePuthzy schreef:
Mijn vader die gister helemaal verontwaardigd/beledigd was omdat de risotto vegetarisch was, hij miste het vlees

Zo’n ex had ik, ik vertelde het gewoon niet eens meer. En dan miste hij het ook niet.
(Wij waren/zijn niet vegetarisch maar had wel aangegeven gewoon af een toe een dag zonder vlees te willen. Maar als hij het wist klaagde hij dus, op het moment dat hij het niet wist, hoorde je hem er niet over, zelfde met bloemkool)
Laatst bijgewerkt door wyoming op 24-03-20 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:15

LiannePuthzy schreef:

Jij zou toch ook beledigd/verontwaardigd zijn als er wel ineens vlees in zat? Jij wilt ook dat het overlegd word, jouw vader dus ook. Zo moeilijk is dat niet

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:20

lotthje schreef:
Eindexamens afgelast. Op basis van mn cijferlijst ben ik gezakt omdat ik de schoolexamens gewoon lastig vond en eindexamens zijn gewoon echt simpeler. Alles waar ik een heel jaar naar toe werk is gewoon weg. Ik hoop zo dat er nog wat aanpassingen komen en ik niet voor een bus hoef te springen ofzo. Geen werk deze zomer en geen diploma. Begint goed.

:(:) Heel vervelend!!
Vind het ook wel een heel erg rigoreuze oplossing zo ineens.. Ik ben ook heel benieuwd hoe mijn bijlesleerlingen hier last van gaan krijgen, één zit ook in het examen jaar.

Zelf erger ik me aan een docent die zich niet aan de richtlijnen van de uni houdt en waardoor zijn vak een puinhoop is. Als de uni zegt "Geen onderwijs, ook niet online in week x", doe dat dan ook gewoon. In plaats van proberen al je stof er doorheen te rammen terwijl iedereens hoofd niet 100% op de studie gefocust is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:23

nicole_floor schreef:
Mensen die zeggen dat corona van 5g komt. Serieus?

Jaa paarden worden gek van 5g en mensen worden ziek van 5g. Ik ging stuk toen ik een reactie met dit er in las op de pagina van los caballos Luna. Ik wou bijna reageren, wat dacht je van corona. Maar toch niet gedaan. Die mensen zitten in hun eigen wereld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:24

Ineke2 schreef:
Vrijdag sollicitatiegesprek gehad bij een groot stabiel bedrijf dat niet afhankelijk is van China... Erg leuk en goed gesprek geweest... Krijg ik vanmorgen een telefoontje dat de vacature is ingetrokken.
Balen.... Dat ik nou net hier niet verwacht.
Ik krijg onderaan Bokt ook nog steeds advertenties te zien van vacatures voor events sales en events management en zo... geloven ze er zelf nog in? :')

Wel rot voor jou, though. :\

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:50

Dat definitief onze bruiloft 25 april niet doorgaat..
Laatst bijgewerkt door Daphx93 op 24-03-20 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:52

Daphx93 schreef:

-O- Wat onwijs sneu zeg! :(:)
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 24-03-20 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:54

Omg en typte gewoon de verkeerde datum :')

Ja ontzettend rot

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-20 14:13

Mijn Engels docent die echt super sarcastisch en passief agressief doet tegen studenten. Kan ik zo niet hebben }:0

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 14:16

Dacht bel even gezellig mijn ouders had ik dus beter niet kunnen doen, want kan wel even gezellig langs komen. 8)7 8)7 8)7 |o |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 14:51

Aan mensen die nog steeds het principe 'kijken doe je met je ogen' niet snappen in de supermarkt. En dan uitgebreid tomaatjes knijpen en terugleggen. En mij dan raar aankijken dat ik met het zakje om mijn hand gekeerd een peer pak die net niet bovenop ligt.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 15:02

Anoniem schreef:
Aan mensen die nog steeds het principe 'kijken doe je met je ogen' niet snappen in de supermarkt. En dan uitgebreid tomaatjes knijpen en terugleggen. En mij dan raar aankijken dat ik met het zakje om mijn hand gekeerd een peer pak die net niet bovenop ligt.

Echt he, mensen denken gewoon niet na ofzo.

Ik had van de week een paprika gepakt en dacht; ohnee die heb ik niet nodig! Wilde em bijna terugleggen en dacht weer; ohnee! :') Komt wel op haha.

Mijn ergernis, ik heb echt geen focus meer. Zo saai af en toe thuiswerken.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 15:15

MarlindeRooz schreef:
Blijkbaar zitten er graankevers in mijn hamstervoer. Vond al steeds van die kevers in mijn huis. Blijken het plaagdieren te zijn. Tijd om stof te zuigen. :7

Deze heb ik vorig jaar ook gehad voer meteen weggegooid en nu heb ik het op een andere plek gelegd want het schijnt als je het op een warme plek legt die zich razendsnel gaan vermenigvuldigen.. :') Echt rotbeestjes zijn dat als je ze in huis hebt ik had ze in de woonkamer

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 15:27

Anoniem schreef:

Jaaaa dat snap ik ook echt niet. Wat bezielt je dan toch! Zag laatst een vrouw dat ook doen met een broodje -O- gewoon even knijpen. Waaarrroommmm

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 15:33

Daphx93 schreef:

Wat balen zeg! :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 15:46

Dat ik al 45 mins pogingen doe om mijn bestelling bij de jumbo aan te vullen en bij te werken. De boel is daar momenteel echt overbelast, mega trage site, pagina's die na een periode wachten helemaal niet openen, het is bijna geen doen zo.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 16:05

Vandaag gewerkt en ondanks alle mogelijke middelen om mensen op afstand te houden; het is en blijft verd*md moeilijk voor sommige figuren!!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 16:31

Dat de kroeg, waar ik werk+de eigenaren onwijs goede vrienden van me zijn, deze crisis niet gaan redden en de overweging gaan maken om te stoppen.
F*ck ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 16:36

Mijzelf >< bij de boodschappen voor de hele week paaseitjes gehaald , goed weggelegd en nu ben ik moe en chagy en kan ik ze niet terugvinden ^) . Heb ze te goed voor mijzelf verstopt |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 16:39

Rebecca schreef:
Mijzelf >< bij de boodschappen voor de hele week paaseitjes gehaald , goed weggelegd en nu ben ik moe en chagy en kan ik ze niet terugvinden ^) . Heb ze te goed voor mijzelf verstopt |o

:') Wel goede bezigheidstherapie