Ik ben al een tijd op zoek naar een Trust dubbelgebroken watertrens in 11,5cm, voor een redelijke prijs. Eindelijk eentje gevonden op MP, dus nu hopen dat de verkoper m'n bod accepteert.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merexa schreef:Mensen kunnen echt niet lezen..Ik heb een advertentie geplaatst waar ik in vermeld dat ik pakken strooisel zoek, wat ik met de trailer op moet halen, dus liever niet verder dan 30km bij mij vandaan (anders kan ik het net zo goed laten leveren). Maar vervolgens reageert iemand die dik 60km bij mij vandaan woont.
Merexa schreef:Mensen kunnen echt niet lezen..Ik heb een advertentie geplaatst waar ik in vermeld dat ik pakken strooisel zoek, wat ik met de trailer op moet halen, dus liever niet verder dan 30km bij mij vandaan (anders kan ik het net zo goed laten leveren). Maar vervolgens reageert iemand die dik 60km bij mij vandaan woont.
imaudy schreef:Merexa schreef:Mensen kunnen echt niet lezen..Ik heb een advertentie geplaatst waar ik in vermeld dat ik pakken strooisel zoek, wat ik met de trailer op moet halen, dus liever niet verder dan 30km bij mij vandaan (anders kan ik het net zo goed laten leveren). Maar vervolgens reageert iemand die dik 60km bij mij vandaan woont.
Er staat liever niet dat iets ruimer dan niet
Vjestagirl schreef:Ik heb nu ook weer iets moois. Ik heb twee ikea stoelen op marktplaats staan, voor een laag prijsje. Daar kwam zaterdag avond om half 12 reactie op: "ik heb interesse en kom ze graag morgen halen". Dat zag ik pas op zondag vlak voor ik naar mijn werk moest, dus ik heb gereageerd dat zondag niet uitkwam, maar dat ik wel tijd had op woensdag tussen 11 en 13, en donderdag tussen 11 en 13. Niets meer van gehoord.
Word ik net om 10.30 wakker, kijk op mijn telefoon, 9.44 berichtje: "hallo, we komen er nu aan, en we komen vanuit Eindhoven. Tot zo!". Eindhoven is net geen 40 minuten rijden vanuit hier. Volgens mij hadden we geen afspraak, had ik alleen maar opties gegeven, en daarbij hebben ze mijn adres helemaal nog niet.
Dus ik eerst gaan douchen, en daarna mijn adres doorgestuurd (rond 11.05). Ben benieuwd of ze nog komen, maar ik moet ondertussen wel om 12 uur weg, want ik wist niet dat we een afspraak hadden, dus ik heb iets anders gepland.
Wordt vervolgd (of niet)
Mellow schreef:Heb een auto te koop. Maar jeetje wat een rare lui bestaan er zeg. Het is niet een standaard auto zeg maar en word plat bericht maar gewoon asociaal lage boden en dat ik het maar moet doen enz. Ach het zorgt voor wat vermaak zal ik maar zeggen....
maralyn schreef:Mellow schreef:Heb een auto te koop. Maar jeetje wat een rare lui bestaan er zeg. Het is niet een standaard auto zeg maar en word plat bericht maar gewoon asociaal lage boden en dat ik het maar moet doen enz. Ach het zorgt voor wat vermaak zal ik maar zeggen....altijd mooi!! Leuk voor de pagina, gekkies op marktplaats