Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:21

Zertab schreef:
Sorry dat ik zo even binnen kom vallen... Maar hoe doen jullie dat nu met afspreken?

Of ergens wandelen, of bij iemand thuis afspreken maar ik snap dat niet iedereen dat zo ziet zitten. Daarnaast date ik normaal heel regelmatig maar heb dat ook extreem beperkt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:22

Ja zo zit ik eigenlijk ook... met vrienden blijf ik ook op 1,5 m afstand en bij anderen ook. Waarom dan niet met een date gaan picknicken ofzo op 1,5 meter afstand?

Niet dat ik nu actief op Tinder ben. :P

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:53

Ik zou de eerste twee dates met flink wat afstand doen en als het daarna nog klikt zou ik wel dichterbij komen.

Maar ik merkte dat veel mannen op Tinder daar schijt aan hebben. Nu heb ik het ook niet meer en het geeft me best veel rust moet ik zeggen. :+

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:59

Ik heb het daten ook flink geminderd, ik vind het eigenlijk wel prettig zo.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:29

Ik heb het daten ook flink geminderd, maar dat is zonder mijn input gebeurd en al jaren geleden :+

In zo'n crisis best handig, verandert er ook niets :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:56

Ik werk nog 1 dag per week op kantoor en heb daar veel matches die nu thuis (In de buurt van mijn werk) werken. Die vragen nu allemaal om een keer op mijn kantoordag te wandelen in het nabij gelegen park... :') Ik voorzie awkward situaties en een topconditie!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:10

Rytir schreef:
Ik werk nog 1 dag per week op kantoor en heb daar veel matches die nu thuis (In de buurt van mijn werk) werken. Die vragen nu allemaal om een keer op mijn kantoordag te wandelen in het nabij gelegen park... :') Ik voorzie awkward situaties en een topconditie!

Rytir das wel een voordeel, die top conditie :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:28

Hahaha wandelmarathons...

Ja dat verhaal is dus echt waar. En er is nog veel meer gebeurd ook,die gast was serieus niet goed snik. Weet nog dat ik een jaar of twee later hoorde dat hij uit zijn appartement gezet is vanwege brand. Het verbaasde me niets......Ach je probeert eens iemand uit hahahaha!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:12

Zertab schreef:
Sorry dat ik zo even binnen kom vallen... Maar hoe doen jullie dat nu met afspreken?

Echt daten komt er niet echt van eigenlijk. Heb wel een FWB waar ik nog steeds mee afspreek maar die zie ik al heel lang.

Die gast die bij hem thuis wilde afspreken daar ga ik alleen mee afspreken als het buiten kan en dan ook wat afstand houden het liefst. Vind het veel te snel om gelijk bij hem thuis te gaan en is eigenlijk ook niet helemaal verantwoord vanwege corona.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 21:51

Ik wil niet de eerste keer bij iemand thuis afspreken. Dus denk dat ik Tinder maar even laat

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:10

Je hoeft toch ook niet thuia af te spreken?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:23

Ok, met het risico dat ik nu echt een ouwedozen vraag stel, stel ik 'm toch. O:) Ik ben nu met een paar mannen aan het appen, blijft vrij casual. Nu krijg ik ze bijna allemaal als suggestie op insta... Hoe? Gekoppeld aan Whatsapp of ben ik te makkelijk te vinden?

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:24

Rytir schreef:
Ok, met het risico dat ik nu echt een ouwedozen vraag stel, stel ik 'm toch. O:) Ik ben nu met een paar mannen aan het appen, blijft vrij casual. Nu krijg ik ze bijna allemaal als suggestie op insta... Hoe? Gekoppeld aan Whatsapp of ben ik te makkelijk te vinden?

Volgens mij is Instagram ook gekoppeld aan telefoonnummer, misschien daardoor?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:31

Silly1972 schreef:
Je hoeft toch ook niet thuia af te spreken?

Nee dat is waar.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 11:03

Rytir schreef:

Volgens mij telefoon nummer idd. Ik had met carnaval nummers uitgewisseld en de volgende dag stond die ineens in mijn Facebook suggestie lijst. Terwijl we maar 1 gemeenschappelijke vriend hebben. :P

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 11:21

Rytir schreef:

Facebook, Instagram en Whatsapp is allemaal eigendom van Facebook ;). Dus waarschijnlijk weten ze de koppeling tussen accounts te maken met je telefoonnummer ;). En heb je niet je telefoonnummer bij insta, misschien dat ze de link dan leggen doordat je van beide de app gebruikt met je telefoon ;). Op die manier linken ze accounts, zodat ze je goede suggesties kunnen doen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 13:06

Pff, gelukkig! Nou heb ik niet zo'n groot ego dat ik denk dat ik meteen gesocialmedia stalked wordt door matches maar gezien mijn werk heb ik alles best afgeschermd. Was dus even bang dat ik misschien iets makkelijker te vinden ben als ik dacht. O:)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:47

Gasten die na 3 zinnen al meteen melden dat ze naakt op bed liggen. En als je dan zegt "laat maar zien dan <<) " zijn ze beledigd???

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:57

topsylover schreef:
Gasten die na 3 zinnen al meteen melden dat ze naakt op bed liggen. En als je dan zegt "laat maar zien dan <<) " zijn ze beledigd???

Huh wat? :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:03

Waarom zou je dat überhaupt willen zien. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:06

topsylover schreef:

Eh oke he.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:11

_/-\o_ _/-\o_
topsylover schreef:

Hahahaha heerlijk als ze ermee opscheppen dan kunnen ze zon reactie krijgen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:12

Neverland schreef:

Als ze zo cool doen met een grote mond zou ik dat ook zeggen. Dan durven ze vaak namelijk niet meer. _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 11:29

MarlindeRooz schreef:
Neverland schreef:

Als ze zo cool doen met een grote mond zou ik dat ook zeggen. Dan durven ze vaak namelijk niet meer. _O-

Ja idd

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:47

MarlindeRooz schreef:
Neverland schreef:

Haha precies. :') Als hij er na 3 zinnen al over begint dan mag die ook wel even laten zien waar die van gemaakt is. Kon ook niet echt zeggen dat ik er behoorlijk van onder de indruk was. -O-