Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ufurio4e schreef:Ik keek net chateau meiland waarin ze met een kegel op een ton gooiden bij de plaatselijke kermis. Het ging erom wie als eerste de ton zo kapot had gegooid dat het balletje er uit zou vallen. Later vertelde ze dat ze er vroeger een kat in stopten. Het heette kat knuppelen. Nou ook luguber en triest
Onali schreef:Die Braziliaan Rodrigo (Ken) is ook weer in het nieuws.
Zn nieuwe neus laat los a la Michael Jackson.
Ik snap niet dat er artsen zijn die zulke figuren helpen.
MJ, Anna Nicole Smith, Rodrigo en eigenlijk al die overbodige plastische chirurgie.
https://www.ad.nl/show/faceliftverslaaf ... KANa3k1S_s
poes schreef:Lynn_Nikita schreef:Wat ik mij daar altijd afvraag, ze wonen zo primitief maar wel aantal mensen een smartphone in de handen en filmen
Maakt niet uit waar je gaat, in de diepe jungle of in de Afrikaanse bush, je ziet echt overal smartphones.
c_alsemgeest schreef:Wat ook een interessante site is, maar ook erg goed dat het op deze manier getoond wordt:
De lijst van niet-geïdentificeerde personen van de politie.
Ik hoorde van een kennis bij de recherche dat een aantal personen die lang geleden gevonden zijn, na jaren toch herkend werden nu ze het zo met foto en al op internet hebben staan.
Let op, er staan vrij expliciete foto's bij van de overleden personen.
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermi ... e-personen
Varekaj schreef:Niet noodzakelijk luguber maar wel iets wat me de koude rillingen heeft bezorgd.
Vanochtend rij ik zoals altijd met de wagen naar mijn werk. Ik draai een straat in, en er komt me een bus van De Lijn tegemoet (De Lijn is het OV in Vlaanderen). Op het scherm bovenaan de bus staat "SOS politiehulp". Dit had ik nog nooit gezien, maar aangezien de chauffeur er rustig uit zag en in de bus niks aan de gang leek ging ik er van uit dat alles wel in orde was. Ook omdat de bus gewoon zijn rit leek te vervolgen.
Goed, op het werk was het redelijk druk, maar daarnet toch even Google ingeschakeld om het op te zoeken.
Wat blijkt: als je dat ziet staan heeft de chauffeur een stil alarm in actie gezet ivm problemen in de bus, maar kunnen ze de dispatching niet altijd zelf oproepen. Het is dan de bedoeling dat je als buitenstaander de politie zo snel mogelijk opbelt, de locatie van de bus en eventueel het busnummer doorgeeft, zodat ze te hulp kunnen schieten.
Hier zitten intussen al redelijk wat uren tussen, dus nu bellen heeft geen nut meer. Maar het besef dat ik eigenlijk een noodoproep zomaar aan me voorbij heb laten gaan... En dat voelt eerlijk gezegd toch wel best wrang.