Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niwla schreef:Mwoah, ik vind het eerlijk gezegd wel prettig als het hier in ieder geval zijdelings over kinderkleding blijft gaan. Algemene babytopics zijn er al zat.
Leuke shirtjes Cemlys! Wel heel erg balen van de foundation vlekken.
Schattig Michelle! Liewood moet ik even opzoeken.
Haha tuurlijk marit, misschien moeten wij gewoon een gezamenlijke kledingkast beginnen.
dromertje2 schreef:Oudste slaapt ook met 3 doudous, al waren er 2 de bedoeling om reserve te zijn.
Xander draagt alle zomers sandalen, nog nooit open tenen gehad.
_lautje_ schreef:Dat zijn vooral babytopics. Over het algemeen bloeden die aardig dood na de geboorte van het grut.
Ik zal voortaan niet meer off-topic gaan. Het spijt mij dat ik even giftig werd door een nogal kwetsende opmerking.
Michelle77 schreef:Ohnoo Cemlys! Hopelijk gaat het eruit nog.
Sandaaltjes lijkt me ook wel een ding ivm de teentjes. Ik denk dat ik eerst de Liewood water sandaaltjes koop (voor op vakantie en thuis in de tuin) en kijken hoe dat zit en loopt.
Hihi busted op meer knuffels
Geen kleren voor Synne gekocht, ook even niet gemaakt. Ik ga vrijdag weer aan de slag![]()
Wel wat op het lijstje staan om te shoppen (regenjasje en wat andere dingetjes van de zara, plus 2 koko noko items)
[ [url=m/vPpcFv.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5h7C7G.png]Afbeelding[/url] ]
Zelf morgen even op pad voor nieuwe broeken.
Synne en ik waren maandag wel in klederdracht op pad met het 1 april feest. Ze was zo schattig! Bontjasje is gewoon van Noppies maar paste er prima bij.
[ [url=m/HDxS4T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TlgEBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dw2LpJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
tita schreef:Verstandige keuze Lau, genomen uit liefde en volgens mij kan het niet geen kwaad om in deze tijd bewust tijd vrij te maken voor je kindjes.
Ik kan helaas niet minder werken.... ik roep hard dat ik het niet zou kunnen.
Maar stiekum ben ik jaloers op iedereen die het wel kunnen
Persoonlijk vind ik het ook heel naar als we afwijken van onderwerp dat er iemand roept ander topic aanmaken.
Respectloos vind ik het, een discussie of meningsverschil mag best even uit en besproken worden.
Ik ken het hele stofje niet...... voel me nu een dombo.
Verootje echt niks meer nodig