Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:01

Oudste slaapt ook met 3 doudous, al waren er 2 de bedoeling om reserve te zijn.

[naam] draagt alle zomers sandalen, nog nooit open tenen gehad.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:02

Hier ook een kind dat dol is op tomaat!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:15

Verstandige keuze Lau, genomen uit liefde en volgens mij kan het niet geen kwaad om in deze tijd bewust tijd vrij te maken voor je kindjes.
Ik kan helaas niet minder werken.... ik roep hard dat ik het niet zou kunnen.
Maar stiekum ben ik jaloers op iedereen die het wel kunnen

Persoonlijk vind ik het ook heel naar als we afwijken van onderwerp dat er iemand roept ander topic aanmaken.
Respectloos vind ik het, een discussie of meningsverschil mag best even uit en besproken worden.

Ik ken het hele stofje niet...... voel me nu een dombo.

Verootje echt niks meer nodig O:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-19 22:22

Hier ook een tomaten fan. Zo gek O:) :Y)

Kind roept de hele dag: met papa mee! Papa tomaten kijken in de tuin. Julia ook tomaten kijken :=

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:25

Ohnoo Cemlys! Hopelijk gaat het eruit nog.

Sandaaltjes lijkt me ook wel een ding ivm de teentjes. Ik denk dat ik eerst de Liewood water sandaaltjes koop (voor op vakantie en thuis in de tuin) en kijken hoe dat zit en loopt.

Hihi busted op meer knuffels :D

Geen kleren voor Synne gekocht, ook even niet gemaakt. Ik ga vrijdag weer aan de slag :D
Wel wat op het lijstje staan om te shoppen (regenjasje en wat andere dingetjes van de zara, plus 2 koko noko items)
Afbeelding
Afbeelding

Zelf morgen even op pad voor nieuwe broeken.

Synne en ik waren maandag wel in klederdracht op pad met het 1 april feest. Ze was zo schattig! Bontjasje is gewoon van Noppies maar paste er prima bij.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Michelle77 op 03-04-19 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:25

Ik vind dat ook irritant Tita, straks loopt bokt over van de babytopics :') laat het gewoon hier en als je je eraan stoort kijk dan niet.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:29

Hier ook 3 happy horse konijnen maar 1 wijkt duidelijk af.
Is niet de echte mama..
De 2 echte zijn serieus identiek. Ik was ze om en om een bij allebei is het linkeroog plat geknuffeld. Laatst had ze ze ook beiden te pakken. Ik heb gezegd dat er 1 in de nacht verdwijnt maar ze weet heel goud dat ze er 2 heeft.

Ik wist niet dat het door zuurstofschade komt Lautje.. bij een ks.. dat hoor je niet vaak. Wat ontzettend naar!

Kleding.. hier nog wat sokken bij h&m besteld. Verder niet veel bijzonders.

1aprilfeest?

Mijn weeën verdwenen overigens ook en mijn bm kromp ook niet. Direct na bevalling oxytocine gehad. Maar teveel bloedverlies was toch het gevolg helaas.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:33

O is helemaal niet van de knuffels. Tenminste, any knuffel will do. Geen vaste favoriet.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:34

Net als het Leids ontzet, maar dan in Den Briel. Den Briel was de 1e stad die door de geuzen bevrijd werd (spaanse overheersing in 1572) onder leiding van Willem van Oranje Nassau. :D

Dat wordt elk jaar gevierd en nagespeeld.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:38

MarcoBorsato schreef:
O is helemaal niet van de knuffels. Tenminste, any knuffel will do. Geen vaste favoriet.

Thank god!

Laatst weer een kennisje met verloren knuffel.. nachtelijke ellende was het gevolg. Ze had er maar 1.

Ah! Leuk Michelle! Beetje LARPen :+

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:39

Mwoah, ik vind het eerlijk gezegd wel prettig als het hier in ieder geval zijdelings over kinderkleding blijft gaan. Algemene babytopics zijn er al zat.

Leuke shirtjes Cemlys! Wel heel erg balen van de foundation vlekken.

Schattig Michelle! Liewood moet ik even opzoeken.

Haha tuurlijk marit, misschien moeten wij gewoon een gezamenlijke kledingkast beginnen. :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:39

Strak plan Niwla, haha.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:40

Niwla schreef:
Mwoah, ik vind het eerlijk gezegd wel prettig als het hier in ieder geval zijdelings over kinderkleding blijft gaan. Algemene babytopics zijn er al zat.

Leuke shirtjes Cemlys! Wel heel erg balen van de foundation vlekken.

Schattig Michelle! Liewood moet ik even opzoeken.

Haha tuurlijk marit, misschien moeten wij gewoon een gezamenlijke kledingkast beginnen. :D

Ik heb werkelijk nog geen ander baby/kindtopic gezien.. Ik leer dus duidelijk niet op.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-19 22:41

Dat zijn vooral babytopics. Over het algemeen bloeden die aardig dood na de geboorte van het grut.

Ik zal voortaan niet meer off-topic gaan. Het spijt mij dat ik even giftig werd door een nogal kwetsende opmerking.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:43

dromertje2 schreef:
Oudste slaapt ook met 3 doudous, al waren er 2 de bedoeling om reserve te zijn.

Xander draagt alle zomers sandalen, nog nooit open tenen gehad.

Hier altijd open tenen en gaat gelukkig prima! Maar goed. Volgens mij speelt ze niet veel op haar knieën. Ben al wel weer aan het kijken voor leuke sandalen. Ze heeft nu 26 (nog wat ruim) maar als ik dan 27 aan doe is dat wel echt groot.. krijgen haar voeten een groeispurt dan is 26 weer te klein.. wacht nog wel heel even.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:43

_lautje_ schreef:
Dat zijn vooral babytopics. Over het algemeen bloeden die aardig dood na de geboorte van het grut.

Ik zal voortaan niet meer off-topic gaan. Het spijt mij dat ik even giftig werd door een nogal kwetsende opmerking.

Ik vind offtopic dan weer geen probleem.. juist wel leuk om wat meer andere ervaringen te horen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:46

Ik wacht ook nog met sandalen
1ste zomer heb ik ze vroeg gekocht en kreeg hij ineens een groeispurt en waren ze te klein wanneer het goed weer was, nooit gedragen. K heb ze nog, misschien kan ik ze nog gebruiken bij [naam].
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 03-04-19 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:46

Michelle77 schreef:
Ohnoo Cemlys! Hopelijk gaat het eruit nog.

Sandaaltjes lijkt me ook wel een ding ivm de teentjes. Ik denk dat ik eerst de Liewood water sandaaltjes koop (voor op vakantie en thuis in de tuin) en kijken hoe dat zit en loopt.

Hihi busted op meer knuffels :D

Geen kleren voor Synne gekocht, ook even niet gemaakt. Ik ga vrijdag weer aan de slag :D
Wel wat op het lijstje staan om te shoppen (regenjasje en wat andere dingetjes van de zara, plus 2 koko noko items)
[ [url=m/vPpcFv.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5h7C7G.png]Afbeelding[/url] ]

Zelf morgen even op pad voor nieuwe broeken.

Synne en ik waren maandag wel in klederdracht op pad met het 1 april feest. Ze was zo schattig! Bontjasje is gewoon van Noppies maar paste er prima bij.

[ [url=m/HDxS4T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TlgEBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dw2LpJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave 1 april outfit. Wij wonen er niet eens zo gek ver van af, toch maar echt eens gaan kijken op 1 april. Echt gaaf dat ze dat nog elk jaar doen.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 02:13

Michelle wat zagen jullie er weer mooi uit! Leuk zulke tradities!

Hier niks gekocht en niks gemaakt. Ik ben eigenlijk alleen maar aan het werk de laatste tijd -O- nu ook pas net klaar. Hopelijk over twee weken rustiger tijden.

Off-topic vind ik niet erg, zo lang er tussendoor ook maar gekletst wordt over kleren. Ik weet niet precies wat ze allemaal op me hebben losgelaten tijden de bevalling. Het enige dat ik weet is dat er werkelijk geen mm spontaan op gang is gekomen dus alles is met behoorlijk wat hulp op gang gesleurd maar daarna heb ik iig voor de bv oxy gehad, werkte als een tiet (pun intended) en ik heb niet het idee dat het vervelende gevolgen voor ons heeft gehad. Ik vind het een knappe beslissing laura. Hopelijk komt er met de tijd meer rust en voor jou ook weer een mogelijkheid werk te doen dat je leuk vindt!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 05:36

Leuke foto Niwla en Michelle.
Tuinbroekje van koko noko heb ik hier ook.

Cemlys hoop dat kende foundation er nog uit krijgt :+ :(:)
Leuk van Vente weer.

Kokend water over een aardbeienvlek kende ik nog niet.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 06:55

Hier wel een favo doekje is geloof ik lapje stof met schapenkopje en 4 pootjes eraan en natuurlijk octooooooo van jellycat.

Wij hebben aangeleerd dat die dingen overal mee naar toe mogen maar blijven in de auto.
Nu hopen dat de auto niet gejat gaat worden

Pantykous, ik heb echt niet zoveel lijkt maar zo.
Misschien 12 broekjes voor Sam..... en dan zijn er dus 8 te klein aan worden

Heb mijn kind zojuist in kikkerpant gehesen en past goed. ....voor nog 2 weekjes
Dus om in kader van kleding te spreken ga ik nu maar even 4 broekjes scoren

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 07:29

Haha dat is ook een manier tita :D

Hier van sommige knuffels meer in omloop. Gelukkig soppen ze er niet op dus worden ze niet zo vies.
Knuffels van jellycat zijn favoriet hier. Bij mup vooral larry the lobster

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:08

Oef, echt er in gesmeerde foundation? Ik ben toch wel heel benieuwd of dat er nog helemaal uit gaat, de duimen draaien :j

Echt leuk als mensen op 1 april verkleed gaan en jij ziet er altijd zo mooi uit Michelle +:)+ Synne toen als babietje was ook echt lief om te zien en nu weer :) Die hele vereniging er achter is ook wel leuk. Vroeger was het kermis, braderie, kinderen met kleedjes met spullen te koop, stro in de straten, netten over de straat gespannen, er lag altijd wel ergens een melaatse bedelaar met jute, bloed en zwarte tanden enzo :D en veel kinderen die in jute zakken liepen. Nog niet zoveel mooie kleding zeg maar :) Af en toe kwam er dan een groepje langs dat wat naspeelde van het hele 1 april gebeuren :)) En het kalken was toen echt leuk, hele gewiekste teksten her en der neergezet waar je echt om moest grijnzen.

Later werd daar allemaal een beetje in gesnoeid, geen kermis meer, geen stro meer overal in de straten. Politie ging meer optreden tegen kalken. Was natuurlijk wel verstandiger en veiliger enzo maar vond ik als kind toen wel jammer.

Geen idee hoe het nu is, al zeker een jaar of 15 niet meer geweest maar voor Briellenaren zal het sowieso nog wel super gezellig zijn :)

Lautje: Het is jammer dat je het zo opvat en weer een mooie insteek ziet om juist datgene te doen waar je een ander onterecht van beschuldigd: de ellende van andermans kind even lekker belachelijk maken, netjes hoor +:)+ Nogmaals: ik weet dat jij er niet voor open staat, daar ben je erg duidelijk in en altijd al geweest :j

Emoe: dat was hier de eerste ontstoor-poging ook, de vreselijke paniek / onrust / breekbaarheid werd nog veel erger, meneer lag toen zelfs met zijn hoofd op de grond te bonken van ellende en vrat zijn bedje haast op, leek wel een bezeten beest...wij durfden dus ook niet verder te gaan maar het was wel weer een duidelijke aanwijzing dat we wel wisten wat het probleem was. Pas een jaar later nog een poging aangedurfd, nu bij een andere homeopaat (het is net als met artsen, de 1 slaat de plank mis en de ander kan daar met zijn pet niet bij) met een veel mildere dosering zeg maar, en dat was echt bizar: ventje was ineens zichzelf :oo Geen paniek, geen drama, makkelijker in slaap komen enz. Heel af en toe een peuter meltdown, dat hou je toch, maar dat is echt een makkie van een totaal andere orde dan een Oxytocine meltdown.

Hoe het werkt werkt het, maar als homeopathie / ontstoren zulke verschillen kan geven...en er zijn meer mensen dan je denkt die God op hun blote knietjes danken dat ze zo'n abracadabra gebeuren toch geprobeerd hebben, ik ben niet de enige ;) Dat gun je echt iedereen die op zijn tandvlees loopt :(:)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:13

Synne slaapt wel met een doekje (snoozebaby) maar knuffels doet ze (nog) niets mee. Als ze wakker is en uit bed wil, gooot ze alle knuffels uit bedje haha.
Speen en doekje blijven in bedje. Die gooit ze zelf netjes erin mocht ze nog in haar handen hebben bij het optillen.

Beneden en onderweg geen doekje of speen. (Zit wel in de grote luiertas)

@pmarena, is idd wel veranderd. Maar niet enorm vind ik. Braderie is grotendeels (gelukkig) weg, paar kraampjes met oude ambachten. Her en der straatgroepen met strobalen. Al het losse stro mis ikzelf niet.
Zijn wel steeds meer straatgroepen. Maar het hele naspelen is altijd wel zo groots geweest. Al zo lang ik kan herinneren (ging altijd met mn moeder kijken). Kermis is nooit weggeweest, alleen verplaatst uit de binnenstad.

Wel zie je de laatste paar jaar ineens heel veel jongeren (20-35) die een hele nieuwe lichting vormen. Die het groots aanpakken qua spel, een videoclip, spelletjes voor kids etc.

@linnie, hoe valt dat tuinbroekje van Koko? Ook klein?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:17

tita schreef:
Verstandige keuze Lau, genomen uit liefde en volgens mij kan het niet geen kwaad om in deze tijd bewust tijd vrij te maken voor je kindjes.
Ik kan helaas niet minder werken.... ik roep hard dat ik het niet zou kunnen.
Maar stiekum ben ik jaloers op iedereen die het wel kunnen

Persoonlijk vind ik het ook heel naar als we afwijken van onderwerp dat er iemand roept ander topic aanmaken.
Respectloos vind ik het, een discussie of meningsverschil mag best even uit en besproken worden.

Ik ken het hele stofje niet...... voel me nu een dombo.

Verootje echt niks meer nodig O:)

Dat ligt er natuurlijk maar aan wat jij nog in de aanbieding hebt O:) :+