Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Nee, ik hoef niet te posten maar ik lees wel graag leuke dingen.
sanso schreef:Maar even iets anders; zien jullie niet soms ook mensen lopen die dan zwanger zijn en dat je echt denkt van; wow, jij hebt gewoon gese.kst! Hoe dan!?
no offense
sanso schreef:Maar even iets anders; zien jullie niet soms ook mensen lopen die dan zwanger zijn en dat je echt denkt van; wow, jij hebt gewoon gese.kst! Hoe dan!?
no offense
joyce_eddy schreef:sanso schreef:Maar even iets anders; zien jullie niet soms ook mensen lopen die dan zwanger zijn en dat je echt denkt van; wow, jij hebt gewoon gese.kst! Hoe dan!?
no offense
Vriendlief zei ooit ( iets te hard natuurlijk) ze is vast nog maagd?!![]()
Lees: hoogzwanger...
En in onze wijk hangt een bord bij een pas bevallen gezin
Hop, hop, hop Peter sprong er boven op..
Dat heeft Marloes geweten,
Want Nina mag ze gaan heten...
MarcoBorsato schreef:Mijn ex en zijn vrouw hadden een heerlijke. Ik zag dit bij de verloskundige in de wachtkamer en ik heb gewoon gehuild van het lachen.
Op de voorkant van de kaart mijn ex met zijn chick liggend op het strand, op de achterkant een hartje van schelpjes.De tekst was:
Op Lanzarote veel gezien en gedaan
Maar het mooiste hebben we niet gezien
Maar is daar ontstaan
Godfried Bomans wat poedersuiker. En ik ben 3 jaar met die knul gegaan. 3 jaar!
no offense
no offense
DeMolenhoek schreef:sanso schreef:Maar even iets anders; zien jullie niet soms ook mensen lopen die dan zwanger zijn en dat je echt denkt van; wow, jij hebt gewoon gese.kst! Hoe dan!?
no offense
Ja echt. Ook een vaste klant. Mens is zo zuur van karakter dat je verwacht dat ze door de vloer brand. Dan denk je ook: Wie kan daarmee nu door 1 deur (laat staan zelfde bed)
MarcoBorsato schreef:Mijn ex en zijn vrouw hadden een heerlijke. Ik zag dit bij de verloskundige in de wachtkamer en ik heb gewoon gehuild van het lachen.
Op de voorkant van de kaart mijn ex met zijn chick liggend op het strand, op de achterkant een hartje van schelpjes.De tekst was:
Op Lanzarote veel gezien en gedaan
Maar het mooiste hebben we niet gezien
Maar is daar ontstaan
Godfried Bomans wat poedersuiker. En ik ben 3 jaar met die knul gegaan. 3 jaar!