Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dauphine schreef:Cynn schreef:dauphine dauphine dauphine..!!!
Ben jij mijn Secret Santa?!
Jaaaaa klopt helemaal! Fijn dat je er blij mee bent! Toen ik het lootje kreeg en ik ging speuren was het meteen duidelijk dat het een Harry Potter thema zou krijgen en ik heeeeel veel glitters zou gebruiken![]()
De boekenlegger heb ik overigens heel wat op zitten vloeken, ik dacht dat doe ik even.. Maar hij is meerdere malen naar de plastisch chirurg en opticien geweest. Hier thuis noemen we hem liefkozend Karbonkel.
Michelle_96 schreef:Ik heb mijn santa Cynn al geraden toch?Haha
SpeechLess schreef:Hmm, met de extra hint kom ik ook nog niet echt op iets logisch uitIk heb alle letters omgezet in cijfers. Die heb ik bij elkaar opgeteld, maar dan kom ik op 106 en dat zit in niemands naam
![]()
Dan maar weer een gokRamona1993 ben jij mijn secret santa?
M_D_H schreef:SpeechLess schreef:Hmm, met de extra hint kom ik ook nog niet echt op iets logisch uitIk heb alle letters omgezet in cijfers. Die heb ik bij elkaar opgeteld, maar dan kom ik op 106 en dat zit in niemands naam
![]()
Dan maar weer een gokRamona1993 ben jij mijn secret santa?
Misschien moet je ze niet bij elkaar optellen? (Doet maar een gok hoor)
Cynn"
[quote="dauphine schreef:Cynn schreef:dauphine dauphine dauphine..!!!
Ben jij mijn Secret Santa?!
[/quote
Jaaaaa klopt helemaal! Fijn dat je er blij mee bent! Toen ik het lootje kreeg en ik ging speuren was het meteen duidelijk dat het een Harry Potter thema zou krijgen en ik heeeeel veel glitters zou gebruiken![]()
De boekenlegger heb ik overigens heel wat op zitten vloeken, ik dacht dat doe ik even.. Maar hij is meerdere malen naar de plastisch chirurg en opticien geweest. Hier thuis noemen we hem liefkozend Karbonkel.
Haha echt zoveel tijd en creariviteit in gestoken!!! Echt supergaaf, dank je wel!!ik ga van echt alles heel veel plezier hebben.
Michelle_96 schreef:Ik heb mijn santa Cynn al geraden toch?Haha
Yes klopt! Had het berichtje naar mdh gestuurd voordat je me geraden had, dus vandaar hihi. Het cadeautje ga ik vrijdag verzenden, eerder ben ik zelf niet thuis.