Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 13:00

Hahaha wil je zeggen dat ik voorspelbaar ben? >;) :P

Hmm maar ik snap wel dat je nu even afwacht. Valt eigenlijk wel een beetje onder dat stukje moeite doen waar ik het een tijdje terug over had. Als jij constant degene bent die het moet initiëren (ook al is het daarna leuk!), dat is gewoon niet... fijn.

Date van as zondag? 1.99m ( {:} ) en net als ik Leeuw. Dat wordt nog wat, twee van die vreselijk eigenwijze en trotse leeuwen _O- _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 13:06

Berdien schreef:
Hahaha wil je zeggen dat ik voorspelbaar ben? >;) :P

Hmm maar ik snap wel dat je nu even afwacht. Valt eigenlijk wel een beetje onder dat stukje moeite doen waar ik het een tijdje terug over had. Als jij constant degene bent die het moet initiëren (ook al is het daarna leuk!), dat is gewoon niet... fijn.

Date van as zondag? 1.99m ( {:} ) en net als ik Leeuw. Dat wordt nog wat, twee van die vreselijk eigenwijze en trotse leeuwen _O- _O-
Nee, maar er kan maar een iemand binnen dit topic zo'n vraag stellen en ik wist dat ie zou komen :')

Ja, ik begrijp je inmiddels wat beter denk ik. Precies dat, er komen steeds toffe gesprekken uit voort, daar ligt het ook niet aan. We wachten geduldig af en wellicht dan toch Facebook-Tinder date in gaan plannen. Ik blijf het zeggen, het weer van de afgelopen weken en ik voel me een herboren mensch :+

Dus je kunt gewoon hakken aan, whoop whoop! Meestal matchen dezelfde horoscopen toch? Hier maagd en beide exen kreeft, schijnt een goede combi te zijn _O-

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 13:10

Jibbel, dat klopt! Voorlopig heb ik dat wel weer even gezien, die moed weer even opgegeven. Komende maanden ben ik toch weer veel te druk, ik moet een masterscriptie schrijven dus daar maar even wat meer focus op.

Aillil, dat gestruggle over wel of niet contact opnemen herken ik zo en zie dat ook bij vriendinnen. Volgens mij was het vroeger veel makkelijker toen al die kanalen om contact met elkaar op te nemen niet bestonden. Veel minder onzekerheden.

Berdien, wel handig, samen de verjaardagen vieren :')

Ik ben een Steenbok en tref voornamelijk Vissen, volgens mij is het een match maar niet de meest ideale.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 13:13

Haha wat mooi weer al niet met je doet :)) Maar zou het inderdaad gewoon even afwachten. Wel jammer, je klonk heel enthousiast over hem.

Hakken aan kunnen is wel eens leuk ja :j Geen idee of dezelfde horoscopen matchen. Volgens mij juist niet. Maar ach, eerst maar eens zien hoe hij is.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:24

Linda, lijkt me vervelend om tegen je beste vriendin te moeten liegen.. die hebben over het algemeen wel gelijk wat wel/niet goed voor je is.. ook al is het niet altijd leuk om te horen.

Hier ook bekend met de ‘weak spot’ als fwb. Toen hij laatst vertelde (lees: ik het eruit getrokken) dat hij een meisje had leren kennen voor de serieus, was ik toch wel echt even heel verdrietig. Dit is gelukkig snel veranderd in een enorme opluchting. Ik zal om hem als persoon blijven geven. Maar men wat voelt het fijn niet meer de ‘net niet’ te zijn...
Voel me er zoveel beter bij dan het doorzetten, wat ik zeker niet had verwacht!

Listinglistje: ik heb ook wel ooit vriendschapsverzoeken die ik volgens mij van tinder ken, vraag het vaak gewoon waar ze me van kennen. En dan wijs ik het ook vriendelijk af, als het zo blijkt te zijn.

Ik heb zelf laatst ook op die manier iemand benadert Haha. Heb hem volgens mij al jaren op fb, maar nooit in real life gezien. Een match op tinder, maar niemand die een gesprek begon. Uiteindelijk laatst een berichtje via fb gestuurd om een drankje te doen.. nu af en toe wat contact mee, vooralsnog niks afgesproken.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 16:19

Ik kreeg vanochtend een dickpic van een match van een jaartje terug die ik blijkbaar nog op snapchat had >;)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 16:41

Ik kom Enzo Knol tegen op tinder :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 17:40

thirteenn schreef:

Nou als je geld en aandacht wil :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 17:49

Relaxed schreef:
thirteenn schreef:

Nou als je geld en aandacht wil :')

Als ik hem een paar maanden terug tegen kwam had ik em geliked (had toen nog geen idee wie het was) :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 18:13

Ik zou Enzo knol nog niet herkennen als ie voor me stond.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 18:25

Haha ik ken m ook niet zo, generatie kloofje :') Bij mij stond er ook een acteur tussen (Teun nog wat boer), volgens mij net zo'n catfish als de Thierry baudet die er bij mij voorbij kwam_O-

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 18:42

Teun Kuilboer. Die ken ik dan nog uit GTST

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 18:50

Haha die Ja!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 18:57

Rytir schreef:
Haha die Ja!
Die heeft best wel wat :j

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:03

Storm schreef:
Ik zou Enzo knol nog niet herkennen als ie voor me stond.

Ik weet niet eens wie dat is :+

Dickpics van vreemden krijg ik nou nooit -O- :') ja van mijn ex...daar kan ik een heel rijksmuseum mee vullen :=

Ik ga even niets meer swipen of daten heb ik besloten, te druk met mezelf en andere dingen de komende tijd!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:05

Wel tijd voor een rij-meeting, kom er nu net achter dat jij dus die heel toffe en grote vos ruin als eigen paard mag noemen O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:11

Hij komt hier uit de buurt, dus zag hem vaker langskomen dan me lief is :+
Ik weet nog dat de stiefdochter van mijn vriendin helemaal idolaat was en wij allebei zoiets hadden van "Wie?" :? Dus toen kregen we alles te zien :')

Mijn date van zaterdag is stil en ik vind het wel best eigenlijk :+ Toch echt niet genoeg klik, misschien nog eens voor de fun, maar daar moet hij dan mee komen ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:16

Ailill schreef:
Wel tijd voor een rij-meeting, kom er nu net achter dat jij dus die heel toffe en grote vos ruin als eigen paard mag noemen O:)

Als je 2 x per week wil bijrijden :P graag... rijden schiet er bij in de laatste tijd!
ik heb alweer een week niet gereden, daarvoor heb ik er 3 dagen
over gedaan om hem weer zadelmak te maken, na een week niet rijden :+

Net het baasje...hoe ouder hoe gekker :roll:

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:20

BN'ers ben ik nog nooit tegen gekomen. Wel een 'bekende' tattoo artist :')

Oh en dickpics haha, vandaag sinds lange tijd weer eentje gekregen _O-
Nationale dickpic dag ofzo.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:24

Ik begrijp echt niet waarom mannen denken dat vrouwen dat mooi vinden ofzo :roll: Gozer van vanochtend dacht dat ik bij de aanblik van zijn wielie wel even langs zou komen.. ehm nee

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:26

Oh God, dickpics. Ik snap werkelijk ook niet dat mannen denken dat vrouwen dat mooi en opwindend vinden. Kom op, een piemel is om te gebruiken, niet om naar te kijken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:27

Storm schreef:
Oh God, dickpics. Ik snap werkelijk ook niet dat mannen denken dat vrouwen dat mooi en opwindend vinden. Kom op, een piemel is om te gebruiken, niet om naar te kijken.
Hahahaha _O- _O- _O-

Feministische emancipatie 3.0 :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:29

Storm schreef:

Amen :Y)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:30

Maar Ailill, sturen mannen dat soort foto's ook naar elkaar?

Ik heb heus wel eens sexy foto's gestuurd. Heb een hele mooie van mijn rug in een corset, zwart wit en écht classy en een die ietsjes minder classy is in zwart met rode lingerie. Beide zonder hoofd, absoluut. Maar ik zou echt nooit een foto van mijn poes sturen of mijn blote borsten vol op de kiek.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:33

Storm schreef:

Ik kijk er wel graag naar :') wel van een bekende die weet hoe hij hem moet gebruiken <<)

Ik stuur ook wel eens poezieplaatjes naar mijn lovers O:)