Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 15:09

Ik vind het gewoon leuk om foto's te laten waar ik blij van word in de hoop dat andere mensen daar ook blij van worden.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 15:15

Ik wil voornamelijk mijn fotografie verbeteren en het werkt wel! Ik merk dat ik steeds meer leer.
En een paar betaalde fotografieopdrachtjes binnen slepen is ook leuk er bij :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 15:33

Leuk om zo jullie doelen te lezen. :D Tof ook dat ieder het om een eigen reden doet. Zijn jullie dan ook om die reden begonnen of heb je die langzamerhand zo gemaakt?

mxren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 15:33

Mijn doel is vooral portfolio en naamsbekendheid. Ook om opdrachten uit te halen. En natuurlijk omdat ik het leuk vind om mijn werk te delen :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 15:53

edit: en ik krijg natuurlijk graag feedback dat mijn foto's leuk zijn :') Ook vind ik het leuk dat je soms met mensen aan de praat raakt. Laatst met iemand uit Pakistan en gezellig gekletst met iemand uit Griekenland en grapjes maken met een of andere Amerikaan. Super leuk :)

Oh en mijn foto van gisteren gaat haaaaard! Ik heb geen enkele foto met zo veel likes! (214!!!) Zo leuk :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 16:02

Ik wil vooral bekender worden in de paaldanswereld om uiteindelijk gevraagd te worden voor optredens en workshops te geven :o Helaas nog een te lange weg te gaan en nog niet mijn eigen stijl weten te ontwikkelen :+ But one day!

Ook gebruik ik het om mijn lessen te promoten en voorproefjes te geven wat men kan verwachten gedurende een les.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-19 16:18

Ik gebruik het om mijn portfolio te laten zien. En natuurlijk misschien wat opdrachten binnen te slepen. Dat laatste zou erg leuk zijn! Maar vooral bekendheid kweken en mijn foto’s laten zien is het doel.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 16:23

Ik wil mijn tekeningen en schilderijen laten zien. En hopelijk eens wat verkopen. Maar het krijgen van volgers lukt niet zo goed. Zit op 40 en als ik iets post krijg ik er een paar bij maar dan zijn er de volgende dag ook zo weer een paar weg.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 16:41

Lau schreef:
Ik gebruik het om mijn portfolio te laten zien. En natuurlijk misschien wat opdrachten binnen te slepen. Dat laatste zou erg leuk zijn! Maar vooral bekendheid kweken en mijn foto’s laten zien is het doel.

Mooi portfolio heb je! Volg je al, maar mooi gedaan zo! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-19 16:44

Nayomie schreef:
Lau schreef:

Mooi portfolio heb je! Volg je al, maar mooi gedaan zo! :D

Lief! Dankjewel <3

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 20:35

Jeej! 50 volgers :D

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 20:37

Ik vind het erg leuk om mijn progressie bij te houden met mijn paard. We hebben een heel duidelijk doel namelijk het Z2. Hoe leuk om dan een heel ‘dagboek’ te hebben op straks op terug te kijken :D

Ook merk ik dat vooral de Britten een hele andere manier van rijden gewend zijn, die zijn veel meer besig met buitenrijden en springen. Dus het valt in de U.K meer op blijkbaar :J

Leuk als jullie me willen volgen: https://instagram.com/dutchdressagedreams

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 21:48

xU_Blinghx schreef:
Ik wil vooral bekender worden in de paaldanswereld om uiteindelijk gevraagd te worden voor optredens en workshops te geven :o Helaas nog een te lange weg te gaan en nog niet mijn eigen stijl weten te ontwikkelen :+ But one day!

Ook gebruik ik het om mijn lessen te promoten en voorproefjes te geven wat men kan verwachten gedurende een les.

Dit! Nu ben ik nog niet goed genoeg om workshops enzo te doen, maar ben vast begonnen met mijn account om wat meer mensen te leren kennen ook. En inspiratie opdoen van anderen :)
Origineel had ik het gewoon als privé account

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:05

ninaphilo schreef:
Shanna schreef:
Ik heb een tijd terug hier wel eerder meegelezen en gepost, maar zelf lukt istagrammen mij niet zo goed (ik blijf op zo’n beetje 40 volgers op mn ene, en 130 op mn andere account steken) waardoor ik ook hier ben afgehaakt. Nu echter, heeft mijn dochtertje een eigen instagram-account! Na een casting afgelopen week wilt ze wel heel graag meer modellenwerk mogen doen. Dus alle volgers zijn meer welkom! :D

Ze heet Modellenmeisje op insta.
..
Ik plaats nu de berichten bijvoorbeeld in het engels, is dat nou wel of niet slim om te doen voor een 7 jarige die in nederland bekendheid wilt genereren? :+

..

Ik zou in het Nederlands berichten plaatsen. Je gebruikersnaam is namelijk ook Nederlands, en als je (voorlopig) alleen in NL bekendheid wil zou ik je daar ook echt alleen op richten.
En ik weet niet hoe ver je hiervoor in de toekomst kijkt, maar als jouw dochter oud genoeg is om ook zelf dingen te plaatsen, zal dat in het Engels wel lastig worden.

Ze krijgt op school al vanaf groep 1 engels, dus in de basis kan ze zich al redelijk redden in het engels. Ik vraag me meer af op welke manier ze het snelste kan groeien qua bereik (zonder volgers te kopen dan), en dan neig ik dus wel weer naar engels.. :=

Leuk om iedereen zn doelen te lezen! Die van mij zijn naam verspreiden en bekendheid genereren, die van mn dochtertje zijn nu nog zo veel mogelijk groeien in volgers om op te vallen/ interessant te worden. :+

Dus in het algemeen volgt ze kindmodellen, kledingmerken en modellen agencys. En de mensen die haar volgen zonder te ontvolgen volgt ze terug :+

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:19

Mijn doel is hetzelfde als de meeste fotografen hier. Ik gebruik instagram als portfolio en daarnaast probeer ik er naamsbekendheid mee te krijgen. En natuurlijk is het leuk als het opdrachten oplevert :D

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:19

Hi!

Ik ben echt een instagram verslaafde junkie. Niet eens perse omdat ik veel post, maar ik volg veel. Wil wel graag groeien, want zoals wel meer fotografen, is Instgram toch wel echt het medium. Ik ben al een aantal van jullie gaan volgen. =D En dit is mijn instagram: @riancahouthuijsen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:22

Ik heb het idee dat instagram meer voor modellen en influencers het medium is. Ik krijg op het account van mn dochtertje ook veel meer en sneller likes dan op mn fotografieaccount. En dan gebruik ik exact dezelfde foto met exact dezelfde tekst en hashtags (copy-paste).. -O-

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:25

Ik denk stiekem dat het ook een beetje ligt aan welke tak fotografie je beoefend + je doelgroep. Ik heb in de tijd dat ik veel bruiden etc. deed veel aanvragen gehad via Instagram, maar nu door afstuderen en weinig werk ligt het weer helemaal stil.

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 23:24

Hier voor de hengsten ligt het beetje voor de hand :P tegenwoordig volgen mensen hen meer via insta i.p.v fb heb ik de indruk. Hoewel instagram wel internationaler is. Echt voor dekkingen enzo sturen ze sneller via fb.

Mo gaat naar de 7k :wow:

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 06:23

Mijn teken, fotografie en persoonlijk account zijn allemaal voor naambekendheid en opdrachten :j
Ik vind instagram ook een prachtig platform om mensen met dezelfde interesse te leren kennen over de hele wereld & heb toch wel al een aantal mensen ontmoet via instagram! oa Los Angeles, Duitsland.. Wil ook heel graag eens naar portugal/spanje voor paarden te fotograferen en hoop ook connecties te maken via IG

@Tinne, zou me niets verbazen als hij over een aantal weken de 10K voorbij vliegt :+

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 08:35

Voor mij is het inderdaad ook naamsbekendheid genereren en opdrachten. Mijn bedrijf laten groeien, mensen die zien wat je kan en daardoor sneller aan je denken als ze hulp nodig hebben.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 09:00

Ik werd wakker met 44 volgers minder :? Een of andere opruimactie van Instagram? Ik heb wel iets gepost over grommende honden, misschien dat mensen het er niet mee eens waren. Bizar! 8 uur geleden had ik nog 4247 volgers, nu 4203.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 09:18

Heb daar meer mensen over gehoord, wss spookvolgers die zijn opgeruimd door Instagram?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 09:35

Hier ruim 300 volgers minder in een nacht. Op de computer loopt die wel nog gewoon goed. Ik had het van de week ook, dat er een verschil zat tussen app en computer en dat liep in de loop van de dag weer synchroon.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 10:16

Ja ik heb er ineens ook 300 minder. Ok! :')