Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Lau schreef:Ik gebruik het om mijn portfolio te laten zien. En natuurlijk misschien wat opdrachten binnen te slepen. Dat laatste zou erg leuk zijn! Maar vooral bekendheid kweken en mijn foto’s laten zien is het doel.
Mooi portfolio heb je! Volg je al, maar mooi gedaan zo!
xU_Blinghx schreef:Ik wil vooral bekender worden in de paaldanswereld om uiteindelijk gevraagd te worden voor optredens en workshops te gevenHelaas nog een te lange weg te gaan en nog niet mijn eigen stijl weten te ontwikkelen
But one day!
Ook gebruik ik het om mijn lessen te promoten en voorproefjes te geven wat men kan verwachten gedurende een les.
ninaphilo schreef:Shanna schreef:Ik heb een tijd terug hier wel eerder meegelezen en gepost, maar zelf lukt istagrammen mij niet zo goed (ik blijf op zo’n beetje 40 volgers op mn ene, en 130 op mn andere account steken) waardoor ik ook hier ben afgehaakt. Nu echter, heeft mijn dochtertje een eigen instagram-account! Na een casting afgelopen week wilt ze wel heel graag meer modellenwerk mogen doen. Dus alle volgers zijn meer welkom!
Ze heet Modellenmeisje op insta.
..
Ik plaats nu de berichten bijvoorbeeld in het engels, is dat nou wel of niet slim om te doen voor een 7 jarige die in nederland bekendheid wilt genereren?
..
Ik zou in het Nederlands berichten plaatsen. Je gebruikersnaam is namelijk ook Nederlands, en als je (voorlopig) alleen in NL bekendheid wil zou ik je daar ook echt alleen op richten.
En ik weet niet hoe ver je hiervoor in de toekomst kijkt, maar als jouw dochter oud genoeg is om ook zelf dingen te plaatsen, zal dat in het Engels wel lastig worden.