lovelyfiefy schreef:Veulen84 schreef:
de eerste is inderdaad leuk![]()
de andere 3 is per stuk of random ofzo, en dat vind ik dan wel een beetje zonde.
Gewoon wat meer bestellen en terugsturen welke je niet leuk vind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:oh leuk topic.
Ik zoek een heren zwembroek in de maat XL. Moet alleen niet zo'n korte zijn zoals nu in is want mn vriend is 2 meter dus dat ziet er belachelijk uit.Kleur mag ook geen oranje zijn want hij heeft rood haar dus dat is wel heel extreem.
Rambogirl schreef:Ach, als je vriend zo lang is zit er genoeg afstand tussen haar en zwembroek, kan bestoh leuk topic.
Ik zoek een heren zwembroek in de maat XL. Moet alleen niet zo'n korte zijn zoals nu in is want mn vriend is 2 meter dus dat ziet er belachelijk uit.Kleur mag ook geen oranje zijn want hij heeft rood haar dus dat is wel heel extreem.
maessie schreef:Ik zou zeggen Ali, daar hebben ze stickers op rol in alle thema's die je kan bedenken, ideaal!
Britta31 schreef:Is zo'n opblaasbare kraag dan niet veel comfortabeler voor de hond?Ons hondje moet blijvend een kapje dragen,nu krijgt ze schuurplekjes op haar oren waar de oren het kapje raken.Ik zoek een kapje met een zacht bontrandje.Zoiets als ook om een graasmasker zit.ik kan het zo niet vinden.
muppetmayo schreef:Rambogirl schreef:oh leuk topic.
De lange zwembroeken van protest! Mijn vriend is ook ruim 2 meter en deze zitten als gegoten
https://www.protest.eu/nl/nl/category/h ... ters/size/[xl]/features/[556]/
Britta31 schreef:Ik keek op facebook weleens naar filmpjes van een man,dacht uit india die handmatig dingen uitgroef in de grond.Zoals een zwembad,terassen enz.Hij gebruikte daarvoor een kleine schep.Wie weet welke filmpjes ik bedoel?
Lalidan schreef:Ik zoek een leuke wekker voor een 6- jarig meisje. Roze en eenhoorn en glitter en regenbogen enzo. Bij zeer grote voorkeur bij een fysieke winkel, maar online bestellen mag ook. Maar dan dus niet zo'n wekker van zo'n mafketel op bol.com die 20,- vraagt voor een ali-express dingetje....
Speelgoedwinkel hier in het dorp had niks, Hema ook niet. Ik weet niet zo goed waar ik verder kan kijken....
Lalidan schreef:Ik zoek een leuke wekker voor een 6- jarig meisje. Roze en eenhoorn en glitter en regenbogen enzo. Bij zeer grote voorkeur bij een fysieke winkel, maar online bestellen mag ook. Maar dan dus niet zo'n wekker van zo'n mafketel op bol.com die 20,- vraagt voor een ali-express dingetje....
Speelgoedwinkel hier in het dorp had niks, Hema ook niet. Ik weet niet zo goed waar ik verder kan kijken....
Britta31 schreef:Ik keek op facebook weleens naar filmpjes van een man,dacht uit india die handmatig dingen uitgroef in de grond.Zoals een zwembad,terassen enz.Hij gebruikte daarvoor een kleine schep.Wie weet welke filmpjes ik bedoel?