Rena100 schreef:Ik heb eindelijk mijn zadel verkocht, wel voor minder maar ik was akkoord. Ik had ook een bod gehad maar dat vond ik te laag (iets van 100 euro minder) dus had een bericht gestuurd dat ik dat te laag vond maar hem wel voor X bedrag wou weg doen. Gewoon GEEN reactie, snap ik echt niet.
Gelukkig bood iemand anders ook dat bedrag en daarvoor heeft ze hem vrijdag opgehaaldDat niet meer reageren vind ik zo irritant.
Dat is inderdaad erg irritant. Ik had nu iemand die een bod had gedaan op een setje peesbeschermers, ik een uur later geantwoord dat ik akkoord ging met het bod, krijg ik een bericht terug dat ze er nog over na wil denken omdat ze ook nog een deken moest kopen

Dat is idd ideaal GC. Omdat ik geen engels zadel weer koop krijg ik bij verkoop aan een zadelmaker bijna niets weer, dat vind ik toch ook weer zonde. Maar via marktplaats is ook drama

Verder wel een aantal fijne verkopen gehad, ben mijn zadelkast maar eens aan het opruimen omdat mijn ene paard met pensioen gaat. Kunnen de opbrengsten mooi in het potje voor mijn nieuwe zadel