Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:Oké dan mijn muntje: het liedje heet dus niet crazy frog? Van artiest 'Axel F' ?
poes schreef:Ik vond het al een openbaring toen ik enkele jaren terug ontdekte dat Nederlanders hun eigen kaas snijden en niet in plakjes kopen zoals de rest van de wereld
Relaxed schreef:Ik koop altijd in plakken, in mijn eentje kan ik niet tegen zo'n blok eten..
KarenQ schreef:Hier gaat er veel kaas doorheen. Een blok is altijd op in één week. Dus als ik een kleiner blok heb, dan doen we er nog steeds een week mee, alleen minder tussendoor snoepen. Kaas is echt mijn favoriete broodbeleg en tussendoortje.![]()
Geraspte kaas koop ik nooit, dat schimmelt weg waar je bij staat. Plakken alleen net voor de vakantie, zodat we geen kaas weg hoeven doen. We gaan altijd lang weg, dus vind het niet zo tof idee dat die kaas dan nog 4 weken in de koelkast staat.
fjordjes schreef:Zit beverly hills cops te kijken en je hoort met regelmatig dat liedje van de crazy frog. Dat nummer heet axel f, vernoemd naar hoofdrolspeler axel foley uit de film. Nooit geweten maar muntje viel wel