Haha gister avond op stap met mijn vriendinnen, zie ik ineens mijn date aan komen lopen met zijn vrienden. Toen hij mij ook zag, kwam hij meteen een kus brengen en gezellig bij ons zitten. Uiteindelijk met zijn allen wezen stappen, was echt een super leuke avond en ook top dat zijn vrienden zo goed gaan met mijn vriendinnen. Vriendinnen ook super positief over hem. Vandaag weer afgesproken en ff gewinkeld, morgen gaan we samen uitbrakken haha. Wel leuk hoe dat zo kan gaan... Vd week ijsje gegeten, dag er na bij hem wezen eten, 2 dagen later samen lunchen, zelfde avond per toeval bij elkaar op terras belanden, vandaag gewinkeld en morgen weer afspreken... Gaat wel super snel, maar het is zoooo leuk!
Hahaha ik kom op tinder echt héél veel Eriks tegen, laat mijn vader nou net zo heten haha... NO GO!
Robijntjah, wat leuk zeg!!!!!
UhNee
Geplaatst: 28-05-16 20:11
Robijntjah schreef:
En toen was er toch een date nr 8
Oeh, succes!
Ik heb er nu ook een beetje spijt van dat ik de date had afgezegd met de jongen waarmee ik ook aan het praten was in het begin We hadden een goede klik op de app, sowieso al beter dan met die andere jongen. Zou het raar zijn om hem nu nog een berichtje te doen? Of zou hij dan een '2e keuze' gevoel kunnen krijgen?
UhNee, denk dat dat ook afhankelijk is wat de reden was dat je gezegd had tegen hem voor het afzeggen en of jullie tussendoor nog wat contact hadden. Maar goed, nee heb je.... Ja kan je krijgen toch
Ik had afgezegd omdat de date met die andere jongen leuk was, en dat ik het dan apart zou vinden om dan nog eens met iemand anders daarna af te gaan spreken. Ik had niet geweten wat ik zou doen als ze allebei heel leuk bleken te zijn, dat is voor niemand leuk Hij was aardig teleurgesteld, en voel me nog steeds een soort van schuldig ofzo Tussendoor geen contact meer gehad, maar hij had me laatst wel uitgenodigd op fb.
Hij kwam er zelf mee om nog snel wat te eten voor ik morgen op vakantie vertrek. Ja, ik vond t wel weer fijn zeg maar. Maar ik laat het wat meer bij hem liggen.
mysecrets
Geplaatst: 28-05-16 20:41
Nou ja dan zou je toch kunnen zeggen dat je het niet netjes vind om met 2 jongens tegelijk te daten en dat je hem toch graag een kans zou willen geven. Dan is hij toch ook niet zo zeer een 'b' keuze?
Ja kreeg vrijwel meteen antwoord! Hij wilde wel een keer een drankje met me doen als hij weer in nederland was (is nu aan het feesten in het buitenland) en we zijn weer een beetje aan het praten.
Ik heb geeeen idee wat er uit gaat komen... We zullen zien.
Hé wat een leuke berichten allemaal! Gefeliciteerd Laura!
Ik heb ook weer een nieuwe vlam, klikt enorm. Maar goed, niets is wat het lijkt, zo is gebleken.. Dus we zien het wel. Binnenkort maar eens afspreken
Zitosh
Geplaatst: 30-05-16 10:16
Hier geen glitters. Heb weer 2 marinieren 'aan mijn been' en nog een paar andere waarmee ik praat over de app. Via Once heb ik welgeteld 1 match gekregen en die vroeg gisteren om af te spreken.. Dat gaan we dan maar eens doen
Die ene marinier komt uit Nederland en wil ook afspreken. Hij is echt heel leuk (en groot) maar heb geen idee hoe we dat voor mekaar gaan krijgen
Gaat goed hier allemaal, goed bezig dames! Ik ben van vrijdagavond tm net met de mijne geweest dus hier gaat t ook erg goed. Ben inmiddels ook n halve-semi-import-gooische vrouw uit brabant die nu n gemixt goois-brabants accent heeft met n vleugje limburgs
mysecrets
Geplaatst: 30-05-16 11:22
Wat leuk om te lezen, al die nieuwe dates!
Haha Berdien wat is Happn, of kom ik nu echt onder een steen vandaan?
UhNee, klinkt goed, leuk dat jullie aan het appen zijn, goed begin!
Super leuk Queleens! Geniet er van
Spannend Zitosh! Altijd leuk die marinieren haha! Spierbundels....... Heerlijk om naar te kijken!
Ik ben gister middag half 4 naar mn tindermeneer gegaan, samen op de bank gehangen, knuffels, netflix aan, pizza besteld.... Half 12 ging ik weer naar huis. Wat een topper is dat zeg! Durf wel te zeggen dat dit serieus is en gelukkig vind hij dat ook. Tinder is verwijderd bij beide glitters, heel veel glitters! Morgen lekker bij lacubanita eten! Nu al zin in.
Lougino
Geplaatst: 30-05-16 11:27
Postief antwoord toch UhNee!! Van die andere dude niks meer gehoord?
Leuk Eske, fijn dat het zo goed gaat tussen jullie.
Berdien wat happend to motorman? Mijn nieuwe heeft ook een motor haha.
Nou Renee zeg dat wel, niks is wat het lijkt
Happn ken ik wel maar Once waar Zitosh het over heeft zegt me dan weer niks. Veel contacten maar nog geen glitters boeehh.
Leuk Queelens en Secrets
Carlijn101
Geplaatst: 30-05-16 12:15
mysecrets; Klinkt serieues queelens: woont hij zo ver weg dan? of waar komen al die 'buiten provincial invloeden' vandaan? zitsh: leuk al die marinieren
Hier weer met date op stap geweest, allebei wel veel bekende hier in de omgeving, dus hier in de stad samen iets doen, vind ik nog best spannend haha. Was ook erg leuk toen we ene vriendin van hem tegen kwamen. Hij was even naar de wc en die meiden beginnen over hem te praten (in mijn bijzijn). Dat hij geen vriendin heeft en zo erg met zijn ex zit/zat. En dat hij nu alleen heel veel leuke 'vriendinnetjes' heeft, mij aankijkend? Ik ben er maar niet echt op ingegaan, moest eigenlijk heel hard lachen..
Al heeft het me achteraf wel aan het denken gezet Is al meer dan een jaar over met die ex en daartussen heeft hij ook nog een andere vriendin gehad, maar ja, het zou kunnen dat hij nog niet echt over haar heen is ..