PeerAppel schreef:Ik vraag me af waarom je in hemelsnaam bent blijven staan?Ook in het bubbelbad. Ik was uit het bubbelbad gestapt en in het geval van bij de bushalte was ik zeker ergens anders gaan staan tot de bus er zou zijn.
Mijn hand was stevig vastgepakt, waar wil ik dan überhaupt heen gaan?
Ook in het bubbelbad. Ik was uit het bubbelbad gestapt en in het geval van bij de bushalte was ik zeker ergens anders gaan staan tot de bus er zou zijn.

en dan gauw rennen naar t andere poortje om er vervolgens toch nog tussen te komen
Maar dat werd dus elke keer pas omgeroepen als de trein al weg reed. Zo veel mensen die stonden te schelden in de trein.. Dus fijn dat het wel bij jou omgeroepen werd haha. Ik had mazzel, want voor mij maakte de omreisroute niet uit (ja de reis duurde een stuk langer, we zaten na haarlem vast achter een stoptrein). En de conducteur maar omroepen dat het vrijdag de 13e was en ze er niks aan konden doen
. En dat is dus, voor zowel de reizigers als voor ons, een enorme ergernis
goede zaak dat ze het omroepen!
. Tegenwoordig word er, gemiddeld genomen, wel wat beter geluisterd naar ons als we aangeven dat het echt niet past. Maar helaas niet altijd en soms is er ergens al zo lang geen trein gestopt dat proppen de beste optie van de 2 kwaden is. 
en nu al shots vodka aan het drinken
het is half 1