(persoonlijk vind ik dit geen vraag voor hier, je hebt duidelijk een vorm van koliek)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Waarom word ik op sommige trajecten van de NS altijd gecontroleerd en op aommige trajecten helemaal nooit?
bruintje123 schreef:Als je ergens naar toe belt hoor je de telefoon over gaan.
Nu heb ik twee nummers waar ik naartoe bel waar het overgaan een hele andere toon heeft.
Heel hard en blikkerig. Ouderwets vind ik het klinken.
Van waar dat ik verschil kan horen in de toon?
flettie schreef:Ik heb nog eens over mijn slaapgewoontes nagedacht (je moet wat als je ziek thuis zit).
Hoe komt het dat een ongeboren kind zo veel invloed kan hebben op de gewoontes van de moeder?
Toen ik zwanger was van mijn 1e sliep ik heel veel op mijn zij (zowel links als rechts). Dit was op zich niet vreemd want dat deed ik voorheen ook altijd. Mijn dochter slaapt standaard ook op haar zij. Ik tref haar zelden in een andere houding aan.
Toen ik zwanger was mijn 2e kon ik opeens alleen nog maar in slaap komen als ik op mijn buik lag en dat terwijl ik voorheen echt niet op mijn buik kon slapen. Natuurlijk werd dit in de loop van de zwangerschap nogal lastig(met de nodige slaapgebrek omdat ik niet lekker kon slapen
). En guess what? Zoonlief slaapt het allerliefst op zijn buik. Een zijslaper is hij niet. Overgrote deel van de nacht ligt hij op zijn buik of languit op zijn rug met zijn armen hoog (een tik van zijn vader
)
Maar nu 2.5 jaar na zijn geboorte kan ik nog steeds het beste inslapen als ik op mijn buik lig tenzij ik echt doodmoe ben want dan merk ik niet eens dat ik mijn kussen aanraak..
MamaMiesje schreef:Ging jij vóór Ralph al naar de masseur? Kan natuurlijk zijn dat je rug al zo 'los' was, dat op je buik slapen wel comfi was. En dat de slaapgewoontes van kind 1 en 2 toeval zijn.