Stormchasen in Nederland, met een schuin oog naar Amerika!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:53

Joolien schreef:
JessicaChico schreef:
Leuk topic, mooie fotos komen er voorbij. Ik hou van dit weer :D
Dus dit weekend schijnt het weer los te barsten of valt het deze keer mee?

Ik hoor mensen zeggen dat het de klapper van het jaar wordt dit weekend :')

Ik hoop dan ook in Limburg een keer. dan kan ik weer vuurwerk kijken (onweer dus :'))

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:54

Oehh laat maar komen *D

Anoniem

Re: Stormchasen in Nederland, met een schuin oog naar Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:58

Klapper van het jaar ? := , zondag mag het klapperen :D .

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:00

Hmm ik hoop dat het een beetje rustig blijft, wilde feestje vieren in het goffertpark in Nijmegen :') Van het vorige noodweer echt totaal niks meegekregen het heeft 5 minuten heel hard geregend maar dat was ook echt alles..

Maar hoe zien de voorspellingen er nu uit? Als ik zo naar algemene weersberichten kijk is er niks aan de hand (nog)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:05

Ja hey zeg ik wil vuurwerk gaan kijken dit weekend :') maar met dit vooruit zicht maar niet doen denk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:06

MarjanB schreef:
Hmm ik hoop dat het een beetje rustig blijft, wilde feestje vieren in het goffertpark in Nijmegen :') Van het vorige noodweer echt totaal niks meegekregen het heeft 5 minuten heel hard geregend maar dat was ook echt alles..

Maar hoe zien de voorspellingen er nu uit? Als ik zo naar algemene weersberichten kijk is er niks aan de hand (nog)

Maar je kunt ook beter niet naar de algemene weersvoorspellingen kijken _O- Morgenavond van Belgie uit kans op een supercell (of 2/3 :') ), route is nu belgie Brabant, Utrecht, Gelderland, Friesland, maar dat kan altijd nog veranderen.

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:06

Ik hoop wel dat dit spektakel wacht tot na een uur of 6 :P
Ik heb beide dagen paardenevenementen om te fotograferen ;)

Daarna kan ik lekker op een stoeltje gaan genieten (mocht het limburg dan toch een keer raken)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:14

Zondag na 6 uur ja,...helemaal prima.

Zaterdag en zondag met een trailer op pad. Klein stukje weliswaar maar dan net valwinden,...mwoh. Nee liever niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:15

Ben in Groningen morgen , daar is het beter? :P

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:16

buienradar liet vanmorgen nog een roze rode vlek over Utrecht gaan. Nu gaat ie er al langs.

Maar goed. zondag duurt nog even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:17

Ja dat zal nog wel steeds veranderen Natasja, exacte locatie wordt de ochtend bekend, hooguit. En dan nog kan t hele gekke dingen gaan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:37

Buienradar geeft niet eens veel neerslag aan voor morgenavond :P

Erg bemieuwd hoe de bui zich gaat vormen. Zoals altijd verwacht ik er niet te veel van :') maar aangezien alle NL stormchasers weer actief zijn voor morgen.. we zullen zien :D

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:38

Joolien schreef:
MarjanB schreef:

Maar je kunt ook beter niet naar de algemene weersvoorspellingen kijken _O- Morgenavond van Belgie uit kans op een supercell (of 2/3 :') ), route is nu belgie Brabant, Utrecht, Gelderland, Friesland, maar dat kan altijd nog veranderen.

-O- Meen je dat nou? Aangezien het van België naar Brabant gaat, komt het nog via Antwerpen zeker? >;)

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:40

MarjanB schreef:

Haha kans dat je bij mij aan de bar staat in Nijmegen :j

Hoop voor het festival dat het mee gaat vallen. Echter zeg ik zelf eigenlijk nooit nee tegen knal-weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:41

Voordat iedereen gaat vragen wat zij kunnen verwachten, dat weet ik nu nog niet. Kan ik morgen pas meer over zeggen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:43

Joyce_R schreef:
MarjanB schreef:

Haha kans dat je bij mij aan de bar staat in Nijmegen :j

Hoop voor het festival dat het mee gaat vallen. Echter zeg ik zelf eigenlijk nooit nee tegen knal-weer :D

Hahaha wie weet je kan me herkennen aan: soort van kleine opdonder met roodharig vriendje :P

Verder ben ik erg benieuwd hoe en wat we gaan lopend heen dus is wel handig als ik voor de tijd kan zeggen we moeten toch maar eens gaan :')

odilia1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:48

Leuk topic! Heb je ook direct ff op fb opgezocht! *D

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:54

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:57

Hmmm... Die route is knap onvoorspelbaar Jolien....
We kunnen hier dus (zoals zo vaak!) net het hele circus missen, of we krijgen net als van de week de volle laag... Weet nu even niet helemaal waar ik het meest blij mee zou zijn... >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:02

Siamsmeesje schreef:
We kunnen hier dus (zoals zo vaak!) net het hele circus missen, of we krijgen net als van de week de volle laag... Weet nu even niet helemaal waar ik het meest blij mee zou zijn... >;)

Jup, en daarom kan ik ook niet teveel zeggen want ik weet het gewoon niet. De uitsrpaak 'niets is zo veranderlijk als het weer' klopt namelijk als een bus :P

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:07

Absoluut waar :D

Alleen toen ik nog in de buurt van Rotterdam woonde, kregen we iedere bui en storm wel mee. Maar hier in Zeeuws-Vlaanderen is het een stuk minder. En hoewel ik nog steeds geniet van iedere storm, ben ik er ook iets huiverig voor geworden nadat 2 jaar geleden mijn kunststof kas volledig uit elkaar werd geblazen bij de beruchte oktober storm -O-

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:31

Zondag overdag is er geen regen en onweer,dat komt pas tegen de avond.Wij gaan het water op zondag,dus wil ik mooi weer hebben.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:31

Joolien schreef:
Siamsmeesje schreef:

Jup, en daarom kan ik ook niet teveel zeggen want ik weet het gewoon niet. De uitsrpaak 'niets is zo veranderlijk als het weer' klopt namelijk als een bus :P

Maar zoals het er nu naar uitziet komt hij niet naast Limburg :(
Verdorie meestal is Limburg juist de eerste provincie die er last van heeft. Ik geloof dat de onweer bang voor me is want als ik nu op vakantie zou gaan komt de onweer wel richting Limburg en als ik niet ga niet. Dat is altijd zo geweest :(

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:32

gohya schreef:
Zondag overdag is er geen regen en onweer,dat komt pas tegen de avond.Wij gaan het water op zondag,dus wil ik mooi weer hebben.

Dat kun je nu nog niet zeggen. wie weet is het zondag wel opeens smiddags of smorgens. Je weet het nooit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:33

Ochtend denk ik niet, en t kan idd in de middag al ontstaan, maar daar kan ik nu ook nog niks van zeggen.