Aan dat ik het eerst een paar weken redelijk rustig had qua school, maar nu eind vorige week opeens drie opdrachten voor verslagen heb gekregen die donderdag af moeten zijn.
De warmte. Alles staat wagenwijd tegenover elkaar open, maar er is geen zuchtje wind en het koelt geen graad af op de slaapkamer, waardoor ik al de hele nacht lig te draaien in de hoop een koeler plekje te vinden en wel in slaap te vallen.
En manlief die net naar z'n werk is vertrokken en de ventilator uit heeft gezet.
Britta31
Die mensen die glimlachen in je gezicht en je zwart maken achter je rug om.... ik wil daar geen energie meer in steken want veranderen doe ik het toch niet, maar jeetje, ik vraag me altijd af waarom???
Dat mijn hond mijn steun en toeverlaat is en ik hem graag bij me heb maar dat het daar helemaal geen hond voor is, hij is gevoelig en loopt juist weg als er iets is. Daarnaast kan hij niet alleen zijn waardoor het nogal wat energie kost om hem bij me te kunnen hebben om mijn werk en hobby heen.
Aan een vriendin van mij met wie ik naar Londen toe ga in de kerst, waarbij het heel lang duurt wanneer ze het geld op mijn rekening zet.. Ze heeft gewoon dezelfde bank..
Aan mijn haar en aan mijn moeder. Ik baal zo van het feit dat ik het gevoel heb dat ik niks goed kan doen en dat ze me niet serieus neemt. Ik kan momenteel wel jankend doodvallen..
Ohja ik heb vanavond ook nog een verjaardag waar ik geen zin in heb. Zeker nu mijn haar weer lelijk is, heb ik er nog minder zin in..