Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:35

Leuke post weer allemaal. :)

Hier een beetje druk geweest, vandaag wel weer een post vanaf mijn kant.
Zonnefeitjes

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 13:08

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 13:39

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:37

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 08:27

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 10:06

Ik heb pas drie artikelen geschreven. Dus ik ben nog echt een groentje op het gebied van bloggen. Ik krijg leuke reacties van familie en vrienden. Nu ben ik bezig met het promoten van mijn blog. Het leukste is natuurlijk zoveel mogelijk lezers te verzamelen. Hoe promoten jullie je blog?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 10:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 10:13

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 10:47

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 10:53

Vanessa24 schreef:
Ik heb pas drie artikelen geschreven. Dus ik ben nog echt een groentje op het gebied van bloggen. Ik krijg leuke reacties van familie en vrienden. Nu ben ik bezig met het promoten van mijn blog. Het leukste is natuurlijk zoveel mogelijk lezers te verzamelen. Hoe promoten jullie je blog?

Ik deel hem op Facebook en hier :) Ik had al een fotografie Facebook en daardoor dus al een publiek. Dus dan is het wel makkelijker. Vanaf 0 beginnen lijkt me inderdaad erg lastig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 11:48

Hoi iedereen! Ik meld me hier ook. Ik ben geen fanatieke blogger in die zin dat ik complete verhalen schrijf. Misschien in de toekomst, want ik vind schrijven wel erg leuk. Op het moment heb ik vooral een blog voor mezelf. Ik heb dan ook (nog) niet per se de ambitie om veel volgers te hebben. Ik ben nog een beetje zoekende naar waar ik over wil gaan schrijven (waarschijnlijk iets in de richting van [studie]), maar voorlopig is het een beetje een verzamelplaats van persoonlijke dingen die ik leuk vind :+

Ik blijf wel graag een beetje actief in dit topic om tips te krijgen en inspiratie op te doen. Daarnaast vind ik het vooral ook leuk om de blogs van jullie die mij interesseren een beetje te volgen :)
Ik zie in de openingspost dat WordPress wordt gebruikt? Ik heb dat in een ver verleden ook gebruikt, maar ga even uitproberen of mij dat nog een beetje ligt. Ik vond het 'vroeger' wel fijn werken in ieder geval.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 11:53

Leuk, welkom Elmo. Kunnen wij jou ook gaan volgen dan? :)

Ik werk zelf met Wordpress en heb in het verleden met blogger gewerkt, maar ben erg blij dat ik overgestapt ben naar Wordpress. Werkt nog steeds erg fijn (vind ik zelf).

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 12:24

Welkom Elmo,

Ik ben ook nog een beetje zoekende hoor, geeft dus helemaal niet. :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 17:09

Welkom Vanessa en Elmo! Altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Zelf laat ik veel berichtjes achter op andere blogs. Sommige bloggers hebben zelfs zo nu en dan een 'spam your blog' artikeltje waarin je legaal reclame kunt maken voor je eigen blog. Het loopt bij mij nog geen storm, maar ik merk wel dat het helpt om wat meer bezoekers te trekken.

Vandaag een kort artikeltje over de Hidden Cash die naar Nederland is overgewaaid. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:54

Nou zeg, nu was ik aardig bij met reageren, zijn er weer een heleboel nieuwe posts _O-.
Ga morgen nog ff poging wagen om de rest bij te lezen!

Welkom Elmo!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 20:39

Ik heb ook weer een nieuwe post online, een outfitpost met een verhaaltje over hoe mensen veranderen voor de sfeer in het bos. :)
THE MAGIC OF THE FOREST

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 20:52

Leuk zeg!

Ik ben nu wordpress een beetje aan het herontdekken. Ik ben een beetje vergeten hoe het ook alweer werkt :=

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:25

Chanen schreef:
Welkom Vanessa en Elmo! Altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Zelf laat ik veel berichtjes achter op andere blogs. Sommige bloggers hebben zelfs zo nu en dan een 'spam your blog' artikeltje waarin je legaal reclame kunt maken voor je eigen blog. Het loopt bij mij nog geen storm, maar ik merk wel dat het helpt om wat meer bezoekers te trekken.

Vandaag een kort artikeltje over de Hidden Cash die naar Nederland is overgewaaid. :)

Is dat een uitnodiging Chanen? Misschien wel handig om dat ook toe te voegen. Ik ben wel zo slim geweest om een optie toe te voegen dat mensen automatisch bericht ontvangen wanneer ik een nieuw artikel plaats.

@Marit. Ja, ik deel 'm ook op mijn facebook dus de meeste vrienden hebben vast een kijkje genomen. Zojuist ook een Twitteraccount aangemaakt...ben er maar druk mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:40

Zo, ik heb heerlijk gesogt, maar de basis staat: KLIK. Ik wil proberen om een beetje een mix te creëren van persoonlijke verhalen/opinies en wat meer wetenschappelijke stukken.
Zoals ik al zei ben ik nog erg aan het uitvogelen hoe ik Wordpress ook alweer moest gebruiken, dus misschien werkt alles nog niet naar behoren. Maar al doende leert men!

Naam van de blog + domeinnaam wil ik nog aanpassen, maar eerst eens een pakkende naam bedenken. Ik ben niet erg goed in het verzinnen van een originele titel, dus ik laat het eerst eventjes zo tot ik iets moois heb bedacht. :z
Ik merk wel dat ik echt een leek ben op het gebied van bloggen (hoewel ik mijn eerste schrijfsel wel erg leuk vond om te maken). Ik doe nu vooral wat mij het beste lijkt en dan hoop ik dat het vanzelf een beetje vorm begint te krijgen. Vooral het maken van een prettige lay-out vind ik nogal lastig.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 23:15

Vanessa24 schreef:
Chanen schreef:

Is dat een uitnodiging Chanen? Misschien wel handig om dat ook toe te voegen. Ik ben wel zo slim geweest om een optie toe te voegen dat mensen automatisch bericht ontvangen wanneer ik een nieuw artikel plaats.

@Marit. Ja, ik deel 'm ook op mijn facebook dus de meeste vrienden hebben vast een kijkje genomen. Zojuist ook een Twitteraccount aangemaakt...ben er maar druk mee :D

Gemakshalve wijt ik het maar aan het - voor mij - late uur, maar ik volg je niet helemaal. Wat is een uitnodiging waarvoor?

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 06:03

Welkom Elmo!

Tussen de tentamens door heb ik gisteren een korte post gemaakt en die voor vandaag gepland: Wist je dat?

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:12

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:19

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:19