Hier een beetje druk geweest, vandaag wel weer een post vanaf mijn kant.
Zonnefeitjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanessa24 schreef:Ik heb pas drie artikelen geschreven. Dus ik ben nog echt een groentje op het gebied van bloggen. Ik krijg leuke reacties van familie en vrienden. Nu ben ik bezig met het promoten van mijn blog. Het leukste is natuurlijk zoveel mogelijk lezers te verzamelen. Hoe promoten jullie je blog?
Chanen schreef:Welkom Vanessa en Elmo! Altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Zelf laat ik veel berichtjes achter op andere blogs. Sommige bloggers hebben zelfs zo nu en dan een 'spam your blog' artikeltje waarin je legaal reclame kunt maken voor je eigen blog. Het loopt bij mij nog geen storm, maar ik merk wel dat het helpt om wat meer bezoekers te trekken.
Vandaag een kort artikeltje over de Hidden Cash die naar Nederland is overgewaaid.
Vanessa24 schreef:Chanen schreef:Welkom Vanessa en Elmo! Altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Zelf laat ik veel berichtjes achter op andere blogs. Sommige bloggers hebben zelfs zo nu en dan een 'spam your blog' artikeltje waarin je legaal reclame kunt maken voor je eigen blog. Het loopt bij mij nog geen storm, maar ik merk wel dat het helpt om wat meer bezoekers te trekken.
Vandaag een kort artikeltje over de Hidden Cash die naar Nederland is overgewaaid.
Is dat een uitnodiging Chanen? Misschien wel handig om dat ook toe te voegen. Ik ben wel zo slim geweest om een optie toe te voegen dat mensen automatisch bericht ontvangen wanneer ik een nieuw artikel plaats.
@Marit. Ja, ik deel 'm ook op mijn facebook dus de meeste vrienden hebben vast een kijkje genomen. Zojuist ook een Twitteraccount aangemaakt...ben er maar druk mee