Vandaag weer twee van doe goedkope vesten binnen gekregen.. Maat valt alleen een stuk kleiner dan het eerste vest wat ik heb gekocht.. Heb wel gemaild, ik ga er vanuit als een vest past en ik er nog één bestel dat de maten wel hetzelfde zijn..
Heeft er iemand nog linkjes naar leuke blazers/vestjes? Weet dat er hier een hele hoop voorbij zijn gekomen en had er ook veel opgeslagen in mijn wishlist maar helaas zijn die er inmiddels allemaal uit
Ik had laatst een trui besteld met die code. €1,50 of zo betaald en vanmiddag laten pimpen. Scheelt toch 14 euro als ik dezelfde trui, met dezelfde tekst bestel haha. http://i43.tinypic.com/294qre1.jpg
xManon_
Geplaatst: 29-12-13 13:54
Mijn vesten duren lang.. de vorigen kwamen van flirtfashion, die zijn véél sneller dan outofgasclothing zeg jeutje.
Ik heb er een als hangvest gekocht. Maar hij viel zo goed dat ik er nog een heb bijgekocht en voor mijn moeder een maatje kleiner. Die vesten vielen dus wel heel anders, en beide pastte niet Denk niet dat er nog nieuwe vesten komen dus, heb ook nog geen antwoord terug..
Ik heb er net ook weer een besteld in de kleur Royal. Ik heb al een groene, zwarte en een rode en vind ze erg fijn.
Marjo
Geplaatst: 30-12-13 00:58
het probleem met die vesten is dat er een verschil in merken in zit... De eerste die ik bestelde was een donkerblauwe, maat L. viel als een XL. Daarna had ik een rode besteld in maat L ook, en die viel weer als een M. Bleken 2 verschillende merken te zijn. Dus het ene merk valt klein en de andere valt groot.
Ik heb nu Charcoal, Royal en Rood. Had de Royal voor mijn zus besteld, alleen die was haar te klein dus heeft ze mijn donkerblauwe overgenomen. Mijn moeder heeft de wijnrode, ook heel mooi!
Dat heb ik ook! Die zwarte en rode van zijn Malaika en die groene van een andere merk wat ik even niet meer weet. Ben op vakantie en heb toevallig die zwarte aan dus kon dat wel vinden.
Die wijnrode is mooi he Marjoow, dat is de rode die ik heb. Helaas valt die wel wat kleiner dan de zwarte.
De royal, wijnrode, rode en charcoal zijn ook van Malaika. De groene dus ook van dat andere merk?? Heeft iemand de roze al eens gekocht? Mijn zus vroeg nog om 2 vesten, maar wil wel zeker weten dat ik de juiste maten bestel.